konto usunięte

Temat: Peugeot 406 - pytanie przed zakupem ;)

Witam serdecznie,
zastanawiam się nad zakupem Peugeota 406 w wersji osobowej lub combi.
Głównie interesują mnie Diesle - benzyna raczej odpada.
Mam parę pytań co do tych autek:
1. jak wygląda awaryjność 406'tek?
2. Jak wyglądają cenowo części?
3. Jaką dopuszczalną ładowność mają osobówki/combo?
4. jak z korozją? Wychodzi bardzo?

Te Peugeoty wydają się bardzo ciekawymi autkami, za dość rozsądną kasę.... :))

Łukasz
Tomasz Wysocki

Tomasz Wysocki WYCENA NIERUCHOMOŚCI

Temat: Peugeot 406 - pytanie przed zakupem ;)

proponuję pogrzebać na forum bezwypadkowe.net
sam chcę kupić auto i korzystam jak mogę z tego źródła.
Tomasz C.

Tomasz C. PMP, ITIL V3, Agile
Foundation

Temat: Peugeot 406 - pytanie przed zakupem ;)

warto zajrzeć http://www.406-klub.pl/
w 406 od 1999 do 2004 były 3 diesle HDi common rail (starsze 1.9D były tradycyjnymi jednostakmi):
2.0 90KM manulana, bez intercoolera, turbo mechanicznie sterowane, 8V
2.0 110KM manulana lub automat, turbo elektr. sterowane, 8V
2.2 136KM manulana, 16V, FAP
Diesle były na różnym osprzęcie do 2002 (chyba na Boschu) później na Siemensie.
Najpopularniejsze było 2.0Hdi 110KM, czy najlepsze? na pewno najoszczędniejsze jak na 2litry.
2.2 ma FAPa a to większy wydatek raz na ileś tam set kilometrów, ale moc dużo większa i elastyczność.
Benzyn nie znam.
Ceny części w 406 akurat nie są wysokie, jest dużo zamienników i czasami lepszych, nie polecam tarczy hamulcowych firmowych.
Co do dopuszczalnej ładowności to musiałbyś w dowód rej. spojrzeć kupowanego auta.
Korozja zależy od jednostki, jak ktoś nie dba albo było źle zrobione po kolizji to szybko wyjdzie, samo z siebie nie wychodzi ;)
Co do ceny do jakości to można znaleźć bardzo dobrze wyposażone za niewielką kwotę. (pamiętaj, że w wyposażeniu maks ten puegeot miał 4 poduszki powietrzene, nigdy więcej a często ludzie sprzedający piszą nieprawdę o 406 co mają po 6 szt.),
pozdrawiam
Jacek A.

Jacek A. Magister Inżynier
Mechanik

Temat: Peugeot 406 - pytanie przed zakupem ;)

Witam. Jestem posiadaczem już drugiego z kolei P406. Ja preferuję silniki benzynowe a dokładnie 2.0 16V. W obecnym i poprzednim miałem LPG i złego słowa nie mogę powiedzieć na to auto. Nigdy nie miało lekko i nie jeździło wolno a przejechałem poprzednim 150000km a obecnym 50000km. Jedynie zawieszenie szwankuje w postaci łączników stabilizatora i drążków zbieżności z tyłu. Poza tym auto wygodne i szybkie. Na pewno są lepsze ale za te pieniążki trudno znaleźć lepsze...
Kamil Zieliński

Kamil Zieliński Kierownik
Postprodukcji TV

Temat: Peugeot 406 - pytanie przed zakupem ;)

Od 3 lat posiadam Peugeota 406 kombi 1.8 16V model po lifcie. Przejechałem nim ponad 50tyś i złego słowa o tym aucie nie powiem. Dwa lata temu została zainstalowana sekwencyjna instalacja LPG, spalanie średnio 10/100 co przy gabarytach auta uważam za wynik dobry. Auto bardzo wygodne przestronne i stosunkowo dobrze wyposażone. Prezencja też niczego sobie jak na swój wiek. Blachy są w ocynku więc jeżeli nie trafisz na "sztrucla" będzie OK, u mnie nie widać nawet grama rdzy - auto 99 rok. Przez ten czas nie licząc standardowej wymiany oleju, paska itp. robione było tylko sprzęgło, po części z mojej winy, co kosztowało 600. Podsumowując polecam to autko gdyż w tym przedziale cenowym współczynnik cena/komfort,prezencja,jakość wypada bardzo dobrze.
Dariusz Sobiechowski

Dariusz Sobiechowski Network Engineer /
Engineer IP

Temat: Peugeot 406 - pytanie przed zakupem ;)

Uważaj na diesla bo w przypadku wtryskiwaczy koszt jest dość duży
Nowy sztuka okolo 900-1200 zł
Regeneracja kompletu tysiąc zł
Uzywane tysiąc zł komplet.

Chyba to są najdroższe częsci no i pompa CR koszt tez jest niezły;)
Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk Senior CVoIP
Engineer

Temat: Peugeot 406 - pytanie przed zakupem ;)

Tomasz C.:
warto zajrzeć http://www.406-klub.pl/
w 406 od 1999 do 2004 były 3 diesle HDi common rail (starsze 1.9D były tradycyjnymi jednostakmi):
2.0 90KM manulana, bez intercoolera, turbo mechanicznie sterowane, 8V
2.0 110KM manulana lub automat, turbo elektr. sterowane, 8V
2.2 136KM manulana, 16V, FAP

Drobna uwaga - HDi 110 to nazwa handlowa i pod tym oznaczeniem byly dwie jednostki:
107 FAP
109 bez FAP

Co do wtryskiwaczy - mam dwa HDi - jeden mam 220kkm (2.0 90) drugi 170kkm (2.0 136) i wtryski nie dotykane (podobnie jak pompa CR).... Ale nie tankuje opalu, "oszczednosci" czy innych wynalazkow.Marcin Kowalczyk edytował(a) ten post dnia 14.04.10 o godzinie 12:03

Następna dyskusja:

206 pytanie przed zakupem -...




Wyślij zaproszenie do