konto usunięte

Temat: 206 i jego kaprysy

Mam 206 1.1 benzyna z 2003r i:

- mam 800 obrotów/min na jałowym - ile jest u Was? Ile jest fabrycznie?

- po trasie 300km na autostradzie (110-140km/h) obroty na jałowym wchodziły na 1000/minutę ale po chwili spadały znów do 800 - o co chodzi?

- wlałem pełen bak 98 z BP plus środek do czyszczenia wtryskiwaczy paliwa - może to być od tego?

- wiatrak wentylatora chłodnicy wyje jak stado słoni gdy się załącza - macie może podobny problem?

Z góry dzięki za pomoc! :)
Pozdrawiam
Kuba L.

Kuba L. Senior Site
Reliability Engineer

Temat: 206 i jego kaprysy

falujące obroty -> uszkodzony silniczek krokowy:

link1

link2

link3

chyba może też być ewentualnie problem z cewką zapłonową

pozdr. qba

konto usunięte

Temat: 206 i jego kaprysy

Mam ten sam problem z wiatrakiem wentylatora, na całe szczęście by doprowadzić mojego puga do stanu kiedy potrzebuje wspomagania chłodzenia, trzeba się postarać, więc mam ten problem sporadycznie. A puki wiatrak się nie rozleciał problem ignoruję :)

konto usunięte

Temat: 206 i jego kaprysy

Ja musiałem wymienić wiatrak, bo się mechanizm wyrobił i stukał niemiłosiernie

Następna dyskusja:

206 1.4 HDI




Wyślij zaproszenie do