Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: passat dostał dwóję..

http://www.auto-swiat.pl/wydania-extra,wydanie,01-10,1...

niestety artykuł w necie niedostępny, ale warto poczytać, polecam:)Arkadiusz Piotr Z. edytował(a) ten post dnia 12.02.10 o godzinie 21:04
Paweł Z.

Paweł Z. zdobywam świata
szczyt

Temat: passat dostał dwóję..

Ostatnio jestem w plecy z prasą bieżącą...
Noty zaniżył mu pewnie silnik 2.0TDI, mam rację?
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: passat dostał dwóję..

Paweł Z.:
Ostatnio jestem w plecy z prasą bieżącą...
Noty zaniżył mu pewnie silnik 2.0TDI, mam rację?
poniekąd, ale nie tylko. dla porównania: mondeo 4+, s-max 5:) i wiele innych zaskakujących wyników. gorąco zachęcam do poczytania:)

konto usunięte

Temat: passat dostał dwóję..

Arkadiusz Piotr Z.:
Paweł Z.:
Ostatnio jestem w plecy z prasą bieżącą...
Noty zaniżył mu pewnie silnik 2.0TDI, mam rację?
poniekąd, ale nie tylko. dla porównania: mondeo 4+, s-max 5:) i wiele innych zaskakujących wyników. gorąco zachęcam do poczytania:)

Czytałem sobie... i od siebie to ja na temat passata mogę powiedzieć tyle - kiedyś to były fajne auta... i skończyły się na B4... a potem... to już zupełnie inna historia. Niby jakość lepsza... a niższa, niby auto fajnie wykończone... ale tak bez polotu w ogóle, niby solidne... a zawieszenie sypie się jak stare zardzewiałe rury, silniki niby super hiper fajne i ekonomiczne, ale... co tam pi razy oko 50 tys rozrząd (łańcuch!!!) w 2.0 tdi do wymiany... niby solidne... a przy byle stłuczce pół przodu nadaje się do wymiany, poza tym to zrobiły się auta stosunkowo nudne, bez polotu... takie... trochę droższe... superb ;)

konto usunięte

Temat: passat dostał dwóję..

Paweł Z.:
Ostatnio jestem w plecy z prasą bieżącą...
Noty zaniżył mu pewnie silnik 2.0TDI, mam rację?

nigdy nie myślałem, że mi to przejdzie przez gardło... ale jednak muszę stwierdzić, że 1.9 tdi (szczególnie wersja BEZ pompowtrysków), pomimo tego, że technologicznie prosty jak budowa cepa, pomimo tego, że głośny i oklepany... pomimo tego, że montowany w vw, seatach, skodach i innych... przy "zaawansowanym" 2.0 tdi... to jak niebo a ziemia

owszem 1.9 tdi miał wady, czasami lubiły głowice pękać, turbiny były stosunkowo wrażliwe, w mocniejszych wersjach na pompowtryskach... no cóż.. może koni więcej ale pompowtryski psuły się częściej niż ustawa przewiduje... ale to pryszcz przy wiele wiele droższym w utrzymaniu - nieproporcjonalnie droższym... 2.0 tdi ;)

Następna dyskusja:

ciekawe, ile punktów dostał?




Wyślij zaproszenie do