Rajmund N.

Rajmund N. Marketing/Das
WeltAuto/Volkswagen
Group Polska

Temat: stary moto?

zatsnawiam sie czy kupic yamahe diversion 600 rocznik 1993
ma ona troche ponad 40 paczek na liczniku
ale ma nowy akumulator filtr i olej wymieniane a takze nowy lancuh i zebatke w tym sezonie
za okolo 5 tys pln

nie za stary? czy przebieg moze byc oryginalny? ponoc kolo ma dokumenty hmm

ogolnie widzailem to cudo i podba mnie sie
jest po lekkim szlifie slady na tlumiku i kilka rys na baku

konto usunięte

Temat: stary moto?

Daj mi te 5 tys. a zyskasz wdzięczność. To chyba będzie lepszy sposób spożytkowania tych pieniędzy.
Norbert Koval

Norbert Koval wódz naczelny,
Thorhammer Cycles

Temat: stary moto?

nie za 5 tylko za 4,2 tys to po pierwsze po drugie nie truj ludziom dupy akademickimi rozważaniami łap za telefon i dzwon do gościa i jedź to obejrzeć jeśli opowieść będzie zachęcająca. i jesli wydasz 3,5 to będzie cena ok widziałem parę xj tek chodzących jako sprzęt kurierski model dobry mocny w miarę reszta zalezy od traktowania
Rajmund N.

Rajmund N. Marketing/Das
WeltAuto/Volkswagen
Group Polska

Temat: stary moto?

hehe dzieki za odpowiedz:) wdziecznosc za 5 tys?? hmm moze sie skusze ale na razie szukam moto
a coraz wiecej mi mowi i mowią:) ze lepiej na poczatek cos niedrogiego zeby zobaczyc czy to jest moto dla mnie i aby wymienic po jakims czasie i wtedy zakupic cos lepszego i dostosowanego do mnie
Rajmund N.

Rajmund N. Marketing/Das
WeltAuto/Volkswagen
Group Polska

Temat: stary moto?

.Rajmund Nowacki edytował(a) ten post dnia 22.10.07 o godzinie 20:33
Krzysztof Samborski

Krzysztof Samborski www.advfactory.com

Temat: stary moto?

Pomykam 17 letnim motocyklem. Przebieg blizej nieznany. Nie mniej niz 100 tys km. Nie wiem czemu mialbym sie bac sprzetu, ktory ma nascie lat. Moj akurat sie nie psuje (w czasie 60 tys km jedna awaria - regulator), ale w starych motorkach wszystko latwo w nim naprawic. Tego nie da sie powiedziec niestety o nowszych sprzetach.
Uwazam ze wypieprzanie 20 tys. zl na motocykl po to by po 2 tysiacach km przekonac sie ze nas to nie kreci jest bez sensu.

konto usunięte

Temat: stary moto?

Krzysztof S.:
Pomykam 17 letnim motocyklem. Przebieg blizej nieznany. Nie mniej niz 100 tys km. Nie wiem czemu mialbym sie bac sprzetu, ktory ma nascie lat. Moj akurat sie nie psuje (w czasie 60 tys km jedna awaria - regulator), ale w starych motorkach wszystko latwo w nim naprawic. Tego nie da sie powiedziec niestety o nowszych sprzetach.
Uwazam ze wypieprzanie 20 tys. zl na motocykl po to by po 2 tysiacach km przekonac sie ze nas to nie kreci jest bez sensu.

Zgadzam się co do wieku motocykla jako niewystarczającego wyznacznika jakości ale z wyp....... kasy to jest tak , że albo ją masz i wyp.... albo nie . Generalnie nie wyobrażam sobie , że motyckl może przestać człowieka kręcić - kwestia dotyczy chyba tylko dobrania odp. modelu do potrzeb i kieszeni oczywiście :-) moim zdaniem z tego wyleczyć się nie można .

Koledze Rajmundowi polecam starszego bike jako pierwszy sprzęt do nauki jak już kiedyś pisałem mniej boli serce jak się go przeszlifuje . Ogólnie XJ -600 to wdzięczne moto .Rafał Łupkowski edytował(a) ten post dnia 23.10.07 o godzinie 14:35
Marek Winter

Marek Winter Poszukuję pracy jako

informatyk/administr
ator.

Temat: stary moto?

Ja nabyłem moto równo rok temu. Kupiłem yamahe FZ 750, rocznik 94 z przebiegiem 49 tyś za 4200 pln. Moto w całości, jeżdżące bez śladów jakichkolwiek wypadków i dodam, że kupiłem z komisu w Szczecinie. Widzisz sam, że cena wygląda dość podejrzanie ale na szczęście było inaczej. Musiałem zainwestować w niego troszkę, na szczęście nigdy nic mi się nie popsuło. W zimę trafiłem na allegro kompletny zestaw napędowy w idealnym stanie więc wymieniłem. Na wiosnę zrobiłem serwis: wymiana świec, oleju, filtra oleju, płynu chłodzącego, regulacja zaworów, synchro i regulacja gaźników. Potem tylko jazda, jazda i jazda. Na 6 tyś km dolałem nieco ponad litr oleju, a teraz pod koniec sezonu padł mi jeden uszczelniacz amortyzatora i uszczelniacz pod alternatorem.

Każdy sam to oceni, ale jak dla mnie to nie włożyłem zbyt wiele pieniędzy w mój motor mimo jego wieku, przebiegu i niskiej ceny zakupu. Z Twoim może być podobnie i tego Ci życzę.

konto usunięte

Temat: stary moto?

Witam. nastoletni motocykl bedzie sprawiał radość osobie która lubi sobie przy nim troche podłubać, i niektóre czynności serwisowe może wykonać we włąsnym zakresie. jeśli jestes typem motocyklisty - że do maszyny się nie dotkniesz, gdy coś działa źle, to raczej szukaj czegoś młodszego.
a jeżeli lubisz pogrzebać trochę przy rumaku - przy bobrej obsłudze - Japonia Cię nie zawiedzie.

pozdrawiam .
Zbigniew Dolecki

Zbigniew Dolecki Referent ds.
Eksportu, Aesculap
Chifa Sp. z o. o.

Temat: stary moto?

Czolgiem,

Za duzo kombinujecie :) - to po pierwsze!
Drugie - kazdy sprzet aby dzialal bez zarzutu ma scisle okreslone przebiegi, po ktorych wlasciwe czynnosci nalezy wykonac aby miec swiety spokoj i pewnosc, ze moto bedzie sluzyl wiernie i bezproblemowo (o ile sie go nie katuje).

XJ sprzet dosc prosty, nieskomplikowany, 'wdzieczny' i w zaleznosci od stylu jazdy ekonomiczny, bardzo ekonomiczny (mi pila XJ 600S z 94r. z przebiegiem 33tkm 5,5l/100, obecnemu wlascicielowi starcza nawet 4,5l/100km).

Moj sprzet przywiozlem rozbity od kumpla z niemiec.
Rozebralem, naprawilem, pomalowany profi u lakiernika. Co bylo trzeba wymienione, co sezon olej. Przechowywany jak nalezy, etc.
Sprzetem bujalem sie dwa sezony - zadnych zastrzezen nie mialem i nowy wlasciciel mowi to samo.
Obecnie bedzie musial zrobic regulacje zaworow (bo tak mowi ksiazka serwisowa i potwierdzaja to i serwisanci i znajomi, ktorym kit do tego) i synchro gaznikow i bedzie dalej smigal nastepne 6tkm czy tam 12tkm. Jesli nie zrobi - da sie jezdzic, ale musi sie liczyc z tym, ze moze uszkodzic gniazda zaworow, bedzie przebieral silnik, palil wiecej, bedzi slabszy, etc.
I dotyczy to kazdego sprzetu (synchronizacja gaznikow odpada gdzie jest wtrysk rzecz jasna) - czy z 78 roku, czy 2007 roku :)

Wez kogos, kto sie zna, pojedz, posluchajcie zimnego silnika, posluchajcie cieplego, przewietrzcie sprzet, pogadaj o cenie i dokonaj decyzji :)
Moj kolega, ktory ma hopla na punkcie moto przywiozl (sam to wozilem) przez ostatnie 2 lata prawie 25 roznych moto!!!
I byly po wypadku, z jakimis wadami itd. Ale wszystkie dalo sie szybko (czasami wiecej pracy) naprawic i nasi wspolnie kumple wraz z nami na nich sie bujaja szczesliwie i bezstresowo do dzis!

Zatem - mniej pisania, wiecej ogladania.
I nie ma sensu wywalac za wiele kasy na 1szy sprzet.
Na 90% po roku-dwoch go zmienisz (chyba, ze bedizesz jezdzil od swieta...).

Pozdro!

Następna dyskusja:

Gdzie ubezpieczyć moto?




Wyślij zaproszenie do