Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: Oczekiwania wobec dilera / serwisu - proszę o pomoc :-)

Cześć,

Prowadzę właśnie projekt dla jednej z marek motocyklowych ukierunkowany na podniesienie satysfakcji i lojalności Klientów.

Mam do Was pytania:

1/ Czego oczekujecie od dilera, w którego kupujecie nowe moto?
2/ Czego oczekujecie od serwisu, u którego chcecie serwisować swoje moto?

Bardzo zalezy mi na Waszych opiniach - zostaną one uwzględnione w strategii rozwoju tej marki - by jeździło nam się lepiej :-)

Z góry dziękuję,

Wojtek

konto usunięte

Temat: Oczekiwania wobec dilera / serwisu - proszę o pomoc :-)

kupno moto w polskiej sieci = karta lojalnościowa i rabatowa na wszelkie kolejne zakupy i serwisy
Klienta trzeba nagradzać że nie ściągnął z zachodu jakiejś używki tylko dał zarobić Polskiej firmie.
Obsługa posprzedażna - przypominanie o koniecznych przeglądach, składanie życzeń na święta, zapraszanie na szkolenia bezpiecznej jazy, wspólne grillowanie itp. Motocykle to jak rodzina i tak trzeba do tego tematu podchodzić.

Serwis:
Krótkie terminy, wydruki co miało być zrobione a co zostało zrobione, wykaz użytych części wraz z pudełkami że były nowe, propozycja oddania wymienionych części, na dowód że rzeczywiście zostały wymienione, sugestia co i kiedy powinno się zrobić żeby było lepiej. Motor zawsze oddany umyty.
Wojciech S.

Wojciech S. Operator obrazu

Temat: Oczekiwania wobec dilera / serwisu - proszę o pomoc :-)

j/w

Nic dodać, nic ująć.
Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: Oczekiwania wobec dilera / serwisu - proszę o pomoc :-)

Wielkie dzięki za podpowiedź :-)

Ciekaw jestem zdania pozostałych osób - to dla naszego dobra :-) między innymi na tej bazie będziemy budować standardy w salonach w Polsce :-)

Wojtek
Jaromir W.

Jaromir W. CIO, SAPowiec, PM
[EWO]

Temat: Oczekiwania wobec dilera / serwisu - proszę o pomoc :-)

Wojtek H.:
Mam do Was pytania:

1/ Czego oczekujecie od dilera, w którego kupujecie nowe moto?

Pełnego zaangażowania (jeśli już wchodzę i pytam to sprzedawca jest TYLKO dla mnie a nie załatawia 10 innych spraw)

Rzeczowych odpowiedzi i porad (a nie takich, aby jak "wcisnąć" co akurat jest albo zalega na stanie magazynu)

2/ Czego oczekujecie od serwisu, u którego chcecie serwisować swoje moto?

Mateusz chyba napisał to co ja bym napisał... ;)
Maciej S.

Maciej S. Organizuje pracę
ludzi. Wymyślam
rzeczy.

Temat: Oczekiwania wobec dilera / serwisu - proszę o pomoc :-)

a) dealer: Sensownej strategii cenowej:

cena katalogowa: To samo moto można kupić w kraju tzw. "zachodnim" u autoryzowanego dealera w znacznie lepszej cenie niż w kraju. Nie ma to nic wspólnego z akcyzami, cłami, vatem itp obciążeniami fiskalnymi. Dotyczy praktycznie wszystkich marek. Sprawdzone na Yamaha i Kawasaki.

upusty: wprowadzenia jakiej dynamiki cen, upustów których praktyczny brak, upustów sezonowych itp itd.

b) serwis: honorowania eurogwarancji a wiec systemu sensownych rozliczen miedzy dealerem a centralą.
Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: Oczekiwania wobec dilera / serwisu - proszę o pomoc :-)

Wielkie dzięki Maćku,

Aspekt cen jest bardzo ważny - ale sam wiesz pracujesz w międzynarodowej korporacji i zdajesz sobie sprawę, że ceny tego samego sprzetu w różnych krajach są rózne - komputery, drukarki i takie tam :-) - sam przez to przechodziłem pracując w korpo i czesto dostawałem pytanie dlaczego dzień szkolenia w Polsce jest droższy niż w Niemczech ... i przyznam się, że ... nie wiem :-)

A co oprócz cen byłoby dla Ciebie ważne???

Serwis - nie zawsze jest to możliwe, ale to bardzo cenna sugestia.

Jeszcze raz dziękuję.

Wojtek

konto usunięte

Temat: Oczekiwania wobec dilera / serwisu - proszę o pomoc :-)

Maciej S.:
upusty: wprowadzenia jakiej dynamiki cen, upustów których praktyczny brak, upustów sezonowych itp itd.
To nie jest takie proste w realizacji i wielu importerów jest związanych różnymi zasadami - od całkowitej sztywności cen po dużą elastyczność...



Wyślij zaproszenie do