Mateusz M. Analityk
Temat: jakie auto kupić do 10 000 PLN
Krzysztof K.:
W takim razie co wybrales?
Dość niespodziewanie. BMW 528 z automatem.
--
pzdr
LETki
Mateusz M. Analityk
Krzysztof K.:
W takim razie co wybrales?
Krzysztof
K.
Experienced Software
Engineer
Mateusz M.:
Dość niespodziewanie. BMW 528 z automatem.
Sebastian
Andruszczak
Sales & Marketing |
Growth | Project
Management |
Blockchain
Łukasz
Majewski
Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.
Mateusz M. Analityk
Łukasz Majewski:
Panowie jaka beemka przecież to pali jak smok, chyba mało rodzinne auto, bo aż się prosi, żeby depnąć itd.
Sebastian
Andruszczak
Sales & Marketing |
Growth | Project
Management |
Blockchain
Łukasz Majewski:
Panowie jaka beemka przecież to pali jak smok, chyba mało rodzinne auto, bo aż się prosi, żeby depnąć itd.
Ale jeżeli uważacie, że na serio jest dla mnie dobre to napiszcie dlaczego.
Łukasz
Majewski
Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.
Mateusz M. Analityk
Łukasz
Majewski
Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.
Piotr S. ...
Sebastian Andruszczak:
2. Nie polecam gazu, bo tracisz dużo przyjemności z jazdy, a
Sebastian
Andruszczak
Sales & Marketing |
Growth | Project
Management |
Blockchain
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Sebastian Andruszczak:przy właściwym montażu nie wprowadzającym strat przepływu w dolocie (III i IV generacja),moc się nie zmienia...ewentualnie jak ze sterowaniem ECU cos namieszasz, to możesz czuć różnicę.
Ehhh... Może inaczej:
Które paliwo ma większą wartość (czy bardziej dodatny wpływ) na osiągi silnika:
Gaz, czy benzyna?
Sebastian
Andruszczak
Sales & Marketing |
Growth | Project
Management |
Blockchain
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Sebastian Andruszczak:oczywiście że tak. to sa po prostu fakty,a z faktami się nie dyskutuje. Jesli założysz do E39 na nowoczesnym przeciez silniku instalkę IIgen,która może i steruje składem mieszanki i współpracuje już z sonda w przeciwieństwie do Igen. (tzw. gazu do poloneza),ale jest to tak niedopracowane,że ECU tylko generuje błędy, to licz się z tym że moc może się nie utrzymywać. W takich silnikach jakie produkowało wtedy i dziś BMW,komp ma jedna odpowiedż na jaka kolwiek anomalie (choćby zmiany mapy wtrysku,które powodują wariację ze spalaniem i utratę mocy po przełączeniu na benzyne,do czego dochodza typowe dla IIgen strzały jeszcze pogarszające sprawę).
Jesteś absolutnie przekonana co do słuszności swojej wypowiedzi?
Sebastian
Andruszczak
Sales & Marketing |
Growth | Project
Management |
Blockchain
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Sebastian Andruszczak:prawie tak,a raczej nie ilość tylko skład. Przy odpowiedniej instalacji powstaje w zasadzie niezauwazalny spadek osiągów (po prostu lekko ucina maxymalny moment z uwagi na spadające warunki do wzbogacania mieszanki przy obrotach opodal mocy maks.)
I sama jakość paliwa nie ma tu żadnego znaczenia, gdyż jest rekompensowana przez ilość?
Sebastian
Andruszczak
Sales & Marketing |
Growth | Project
Management |
Blockchain
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Sebastian Andruszczak:jasne- przy zdrowej,prawidłowo zamontowanej,starszej instalce moment maksymalny zmniejsza się jakieś 3%, przy instalacjach, bez żadnych strat przepływu w dolocie,o ile się ich da uniknąć (raczej głównie III i IV) w zasadzie napełnianie cylindrów się nie zmienia. Wartosc opałowa (masowa) mieszanki LPG generalnie jest równa mieszance benzynowej,różni się jedynie wartością objętości i róznica wychodzi jakies 3% w sprawnym silniku. Szczerze powiedziawszy moc na tanim LPG to zawsze jest kwestia indywidualnego egzemplarzu- silnik w zasadzie losowo reaguje na moment zubożenia mieszanki,zdarza się,że przy dobrych wiatrach nawet jednostkowo zwiekszy tą moc w danym momencie. Generalnie więc przy starszych,zdrowych instalcjach przyjęło się,że moc się zmienia (zmniejsza) po przekroczeniu gdzieś 80% prędkości obrotowej,a przy nowych zmiana jest niezauważalna na tyle,żeby o tym nie dyskutować ;)
Dzięki w takim razie za wartościową informację.
Chociaż... Jeszcze jedno... Ów "niezauważalny spadek osiągów" - ile % wynosi? Orientujesz się może?
Sebastian
Andruszczak
Sales & Marketing |
Growth | Project
Management |
Blockchain
Piotr S. ...
Sebastian Andruszczak:...
Bo do czego zmierzałem... To, że w silniku 1,6 R4 nie powoduje to "zauważalnej" różnicy (choć jakąś tam powoduje), to nie znaczy chyba, że w 4,4 V8 nadal nic nie widać.
Czy nie? :DAno w praktyce jechałem także zagazowanym JEEP-em,
Następna dyskusja: