konto usunięte
Łukasz
Mańka
Monitoring
administrator
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Silnik nie jest rewelacyjny, lepiej zakupic nowy model w pełni opracowany przez Hondę. Jeśli zależy Ci na dieslu to jednak polecałbym wybrać albo inną markę, albo zakup nowego modelu ;)Wojciech Kwiecień Simulation engineer
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
;/;/ Ja slyszalem tylko opinie kogos kto jest wlascicielem salonu hondy i jezdzi 2.2 w nowym accordzie. Stwierdzil ze to super silnik. Ale honda nie specjalizuje sie w klekotach, malo tego jezdzi i osobiscie odradzalbym disla w aucie tej marki. Poza tym jak juz honda to jedynie benzynka. Jak juz jedna kobieta powiedziala na GL: gaz do kuchenek, ropa do traktora a samochody jezdza na benzynie. Ja od siebie dodam ze hondy jezdza na benzynie;)
Andrzej
Hamankiewicz
Internet &
E-commerce Expert
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Akurat jeśli chodzi o silnik 2.2 i-CTDi to jest to majstersztyk jeśli chodzi o silniki wysokoprężne. Zaprojektowany i zbudowany od podstaw przez inżynierów Hondy, którzy pracowali nad własnym "dieslem" od wielu lat.Poprzednie klekoty robione były przez Rover'a lub przy współpracy z nim i rzeczywiście nie były rewelacyjne. Natomiast jeśli zależy Ci na dieslu, który jest dynamiczny i mało pali to w ciemno kupuj 2.2 i-CTDi, najlepiej w nowym Civicu - przy jego masie frajda z jazdy jest niezła. Do tego kultura pracy Hondowskiego diesla przewyższa znacznie niemieckie, szczególnie te z pompowtryskiwaczami (grupa VW/Audi) - to straszne klekoty, a Honda - nie uwierzysz, że to diesel. :-)Andrzej Hamankiewicz edytował(a) ten post dnia 24.06.07 o godzinie 10:07
Łukasz
Mańka
Monitoring
administrator
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Do tego mozliwy chiptuning na 170KM, duzo mniejsze spalanie niz w autach VW i lepsze osiagi :)Na necie jest sporo testow Accord vs Passat ;)
Paweł P. Dyrektor
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Andrzej H.:
Akurat jeśli chodzi o silnik 2.2 i-CTDi to jest to majstersztyk jeśli chodzi o silniki wysokoprężne. Zaprojektowany i zbudowany od podstaw przez inżynierów Hondy, którzy pracowali nad własnym "dieslem" od wielu lat.
Poprzednie klekoty robione były przez Rover'a lub przy współpracy z nim i rzeczywiście nie były rewelacyjne. Natomiast jeśli zależy Ci na dieslu, który jest dynamiczny i mało pali to w ciemno kupuj 2.2 i-CTDi, najlepiej w nowym Civicu - przy jego masie frajda z jazdy jest niezła. Do tego kultura pracy Hondowskiego diesla przewyższa znacznie niemieckie, szczególnie te z pompowtryskiwaczami (grupa VW/Audi) - to straszne klekoty, a Honda - nie uwierzysz, że to diesel. :-)
Użytkuję diesla 2,2 iCDTI od 1,5 roku w Accordzie r. 2005. I rzeczywiście mogę polecić z czystym sumieniem. Prawdą jest także, że nie słychać klekotania w takim natężeniu, jak w samochodach innych marek. No chyba, że ktoś się przyzwyczaił do benzynowej "gwiazdy".Paweł Pamuła edytował(a) ten post dnia 27.06.07 o godzinie 12:06
Rafał
Zawicki
ERP, Consulting,
Service Oriented
Architecture,
SSC/BPO, ...
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Czy z tym silnikiem był dostępny pakiet SPORT???Co do silnika jest to "nowa" jednostka ISUZU. Jest dość dobry silnik jeśli chodzi o mechanike. Tylko się zastanawiam czy to jest robione w PL?
Michał Kucharski ANSAKU
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Rafał Zawicki:
Czy z tym silnikiem był dostępny pakiet SPORT???
Co do silnika jest to "nowa" jednostka ISUZU. Jest dość dobry silnik jeśli chodzi o mechanike. Tylko się zastanawiam czy to jest robione w PL?
A to Honda ma jakąś montownię w Polsce???
Rafał
Zawicki
ERP, Consulting,
Service Oriented
Architecture,
SSC/BPO, ...
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
poprostu się zastanawiam bo silniki 1,7 ISUZU były też montowane w PL.
Łukasz
Mańka
Monitoring
administrator
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Rafał Zawicki:
Czy z tym silnikiem był dostępny pakiet SPORT???
Co do silnika jest to "nowa" jednostka ISUZU. Jest dość dobry silnik jeśli chodzi o mechanike. Tylko się zastanawiam czy to jest robione w PL?
Byl dostepny pakiet "Sport". Silniki w PL robione sa z tego co wiem do Toyoty. Jednostki 1.7 nie polecam ze wzgledu na awaryjnosc, lepiej zakupic nowego Civica 2,2 na pelnej konstrukcji Hondy :)
Rafał
Zawicki
ERP, Consulting,
Service Oriented
Architecture,
SSC/BPO, ...
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Z tym, że one były montowane w PL to jest "podobno".Co do awaryjności znam opinie, że właśnie nie jest awaryjny...jest to dość prosta konstrukcja. Jeśli zakupie to opisze jak się sprawuje i jak z tą awaryjnością...
Jedynie VIII gen. ma silniczek 2.2 i nie przekonuje mnie nadwozie jak narazie... jeszcze się nie przyzwyczaiłem...ale to jedynie kwestia gustów.
pzdr
Łukasz
Mańka
Monitoring
administrator
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
To radze uzyc szukajki na Civicklub :Dhttp://www.civicklub.pl/fi/search.php
i wpisz CDTI na forum 2001-2005 ;)
Rafał
Zawicki
ERP, Consulting,
Service Oriented
Architecture,
SSC/BPO, ...
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
O tych problemach wiem... jednak nie przejmuję się...trzeba wiedzieć co leje się...
niestety na k20a2 będeę musiał jeszcze poczekać...
Mariusz
Ługowski
Kierownik Serwisu,
ASO Honda
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Andrzej P.:Szczerz mówiąc to ten silnik jest awaryjny:
Co powiecie na temat modelu jak w temacie. Czy ktoś miał już doświadczenia z tym silnikiem?
-problemy z chwilowym zanikiem mocy -zły zakres odczytów czujnika temp.
-zacinające się zawory EGR-u
-wycieki z uszzcelniaczy od strony rozrządu - nagminne
-korodujące klocki hamulcowe w zaciskach kół tylnych
A gdy się już te problemy pousuwa to fajne wrażenia z jazdy i dość ekonomicznie
Grzegorz
R.
Product Manager,
Mazda
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Silnik ten nie jest bardziej awaryjny od przeciętnej pod warunkiem, że użytkownik ma chociaż trochę motoryzacyjnego oleju w głowie. Miałem do czynienia z Civikiem z tym właśnie Dieslem od Isuzu, wszelkie awarie (głównie trurbosprężarki i EGR) wynikały z faktu, że auto było użytkowane jako "pojazd służbowy do ogólnego użytku", gdzie nikt nie zawracał sobie głowy troską o wychłodzenie turbosprężarki po jeździe, a starty na pełnym gazie po kilkugodzinnym postoju na mrozie też nie należały do rzadkości, niestety...Po kilkukrotnych wymianach turbosprężarki (części z ASO Opla), gdy auto trafiło w końcu w ręce jednej osoby, jeździ z tego co wiem zupełnie bezawaryjnie mimo przebiegu grubo ponad 100 tys. km.
A sam pamiętam, że zawsze byłem mile zaskoczony niskim zużyciem paliwa, poza tym samo auto (Civic 7 gen.) jest bardzo przyjemne w codziennej eksploatacji.Grzegorz Rybak edytował(a) ten post dnia 26.03.08 o godzinie 19:27
Jacek
Wisz
Zakład Ubezpieczeń
Społecznych
Temat: Civic 2002 1.7 CTDI
Mam civica sport 1.7 CTDi. Z 2005 r . Posiadam go od polowy 2014 r. Miał wtedy 117 tys km, a w tej chwili o 30 tys więcej. Jak na razie nie miałem z autem żadnych problemów technicznych, usterek, awarii, komunikatów o błędach, itp. Tylko wymiana płynów i elementów eksploatacyjnych.Co do samego silnika, jest to baza GM, z osprzętem dobranym przez inżynierów hondy. Tak więc porównywanie tej jednostki do Opla jest błędem.
Wtryski są elektromagnetyczne boscha , stosunkowo tanie i poddające się regeneracji.
Brak jeat filtra cząstek i koła dwumasowego.
Silnik nie ma żadnych wad konstrukcyjnych i usterek typowych dla innych diesli. Np 2.0 tdi 140 czy 1.9 tdi 105.
Spalanie, trasa 4,8, średnio w lecie 5,2, a teraz w zimie 5,5.
Miałem w tym roku wymienić moją hondę na coś innego w cenie do 25 tyś. Po dwóch tygodniach poszukiwań odpuściłem sobie. Nie znalazłem nic sensownego.
Podobne tematy
-
Honda » honde civic 2002-2003 przygarnę ;) -
-
Honda » Kupię czarnego Accorda Sport/Coupe 2.0, 2000-2002 -
-
Honda » Honda Civic 1.8 140 KM -
-
Honda » Sprzedam Honda Civic 1.8 Sport -
-
Honda » Czyżby koniec Civic'a Type - R ? -
-
Honda » kupię hondę civic 6 gen -
-
Honda » Sprzedam Hondę Civic 2007 r -
-
Honda » honda civic 5d 1.8 w zimie i nie tylko.. -
-
Honda » Sprzedam Civic Type R - 2007 -
-
Honda » Sprzedam Honda Civic - D15Z6 EK35 -
Następna dyskusja: