Paweł K.

Paweł K. Człowiek gotowy na
wyzwania.

Temat: Grand Prix of Europe 2011 - 26.06.2011

No to na szybko... :)


Obrazek



Valencia Street Circuit

Długość toru: 5,419 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,883 km

Poprzednie rekordy na tej wersji toru:

Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:37,587 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2010

Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:38,683 - Timo Glock (Toyota), 2009

Największa średnia prędkość wyścigu:
193,983 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2008

Kwalifikacje 25.06 14:00
Wyścig 26.06 14:00

http://www.youtube.com/watch?v=stcQatA8-lE&feature=rel...
Jerzy Kilon

Jerzy Kilon Specjalista - Bank
Pekao S.A.

Temat: Grand Prix of Europe 2011 - 26.06.2011

Dominacja Red Bulla zaczyna mnie nudzić.
Dziwi mnie niemoc nie tylko technologiczna innych bardziej renomowanych zespołów.

Temat: Grand Prix of Europe 2011 - 26.06.2011

Ile emocji w wyścigu tyle komentarzy w wątku :)
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Grand Prix of Europe 2011 - 26.06.2011

Artur Florczak:
Ile emocji w wyścigu tyle komentarzy w wątku :)

+1 :)
Mateusz T.

Mateusz T. Manager, Timeless
Gallery

Temat: Grand Prix of Europe 2011 - 26.06.2011

Poczekajmy do wprowadzenia zakazu dmuchanych dyfuzorów. Jestem ciekaw jak wtedy poradzi sobie Red Bull
Bartosz Ślepowronski

Bartosz Ślepowronski Problem? Jaki
problem?

Temat: Grand Prix of Europe 2011 - 26.06.2011

stawiam, że tak samo.
Waldemar Rutkowski

Waldemar Rutkowski Fight for your
passion

Temat: Grand Prix of Europe 2011 - 26.06.2011

różnica pewnie nieznacznie się zmniejszy, ale tylko nieznacznie. Obawiam się, że najgorzej będzie to rzutować na zespół Lotus-Renault...
Michał P.

Michał P. Wiele różnych
projektów

Temat: Grand Prix of Europe 2011 - 26.06.2011

Waldemar Rutkowski:
różnica pewnie nieznacznie się zmniejszy, ale tylko nieznacznie. Obawiam się, że najgorzej będzie to rzutować na zespół Lotus-Renault...

Czego tu się obawiać, Robert i tak tam nie wróci :)

A co do różnicy raczej niewiele się zmieni, ewentualnie rywale będą nieco bliżej. A czy na tyle blisko aby w końcu powalczyć w kwalifikacjach od których zaczyna się cała przewaga RBR, nie sądzę, zwłaszcza na Silverstone, który jest stworzony dla konstrukcji Neweya.
Waldemar Rutkowski

Waldemar Rutkowski Fight for your
passion

Temat: Grand Prix of Europe 2011 - 26.06.2011

Waldemar Rutkowski:
różnica pewnie nieznacznie się zmniejszy, ale tylko nieznacznie. Obawiam się, że najgorzej będzie to rzutować na zespół Lotus-Renault...

a jednak - Renault prawdopodobnie porzuci swoją koncepcję... :/

http://www.autosport.com/news/report.php/id/92929



Wyślij zaproszenie do