Bartosz Janczyk

Bartosz Janczyk Silesian Group

Temat: [s] Audi A7

jak w temacie do sprzedania używana Audi A7 3.0d Quattro

http://www.autotrader.pl/audi_a7_2011_r/125468403/d

cena brutto

W ofercie również nowe samochody w atrakcyjnych cenach. W przypadku zainteresowania proszę o kontakt z ogłoszenia lub na

https://www.facebook.com/SilesianGroup
Slawomir Kubiak

Slawomir Kubiak Prezes
Zarzadu/Partner

Temat: [s] Audi A7

Bartosz Janczyk:
jak w temacie do sprzedania używana Audi A7 3.0d Quattro

http://www.autotrader.pl/audi_a7_2011_r/125468403/d

cena brutto

okolo 12.000 € -15.000 € za drogi.......

W ofercie również nowe samochody w atrakcyjnych cenach. W przypadku zainteresowania proszę o kontakt z ogłoszenia lub na

https://www.facebook.com/SilesianGroup
Bartosz Janczyk

Bartosz Janczyk Silesian Group

Temat: [s] Audi A7

Cena do negocjacji. Jednak patrząc na oferty innych sprzedawców - konkurencyjna.

Zawsze mogę zaproponować zakup nowego - cena będzie naprawdę atrakcyjna.

PozdrawiamBartosz Janczyk edytował(a) ten post dnia 19.03.13 o godzinie 09:58
Slawomir Kubiak

Slawomir Kubiak Prezes
Zarzadu/Partner

Temat: [s] Audi A7

Bartosz Janczyk:
Cena do negocjacji. Jednak patrząc na oferty innych sprzedawców - konkurencyjna.

Zawsze mogę zaproponować zakup nowego - cena będzie naprawdę atrakcyjna.

Pozdrawiam

A7 bardzo slabo sie sprzedaje. Zle dla Audi i dealerow, dobre dla mnie jako klient.
A7, 3.0 TDI 313 KM, S-Line, pelny jak choinka na swieta, 102.000 € brutto.
Rabatt od Audi, 24 % na dzien dobry + premia od dealera 12.000 €. (subwecje)
0 € wplaty, rata leasingowa netto, 620 €/36 miesiecy, 20.000 km rocznie, (dodatkowe km 8 cent/km) service 19,90 € miesiecznie, (kompletny, olej, inspekcja, wyczieraczki i tak dalej) Ubezpieczenie (kasko) 59,00 €/miesiecznie.
Po 3 latach oddam samochod do dealera i biore nowy.
To wszystko u Audi dealera w Hamburgu (nie Audi Zentrum)

Pozdrawiam

Temat: [s] Audi A7

Slawomir Kubiak:
Bartosz Janczyk:
Cena do negocjacji. Jednak patrząc na oferty innych sprzedawców - konkurencyjna.

Zawsze mogę zaproponować zakup nowego - cena będzie naprawdę atrakcyjna.

Pozdrawiam

A7 bardzo slabo sie sprzedaje. Zle dla Audi i dealerow, dobre dla mnie jako klient.
A7, 3.0 TDI 313 KM, S-Line, pelny jak choinka na swieta, 102.000 € brutto.
Rabatt od Audi, 24 % na dzien dobry + premia od dealera 12.000 €. (subwecje)
0 € wplaty, rata leasingowa netto, 620 €/36 miesiecy, 20.000 km rocznie, (dodatkowe km 8 cent/km) service 19,90 € miesiecznie, (kompletny, olej, inspekcja, wyczieraczki i tak dalej) Ubezpieczenie (kasko) 59,00 €/miesiecznie.
Po 3 latach oddam samochod do dealera i biore nowy.
To wszystko u Audi dealera w Hamburgu (nie Audi Zentrum)

Sławek, świetnie napisane. Teraz pytanie -- komu zależy na windowaniu takich kosmicznych cen samochodów w Polsce, bo w takich krajach jak Niemcy, UK, czy USA to jest samochód dla człowieka, który w miarę nieźle zarabia (ale bynajmniej nie jest jakimś milionerem), a w Polsce trzeba być prezesem banku, żeby sobie móc na niego pozwolić...

Jestem ciekawy kiedy i kto weźmie się za tych złodziei co wprowadzili taki bandycki system w Polsce... i żeby nie było -- nie mam nic do Ciebie Bartosz, po prostu sprzedajesz samochód posługując się cenami rynkowymi jakie są w Polsce. Moja uwaga jest raczej bardziej ogólnym stwierdzeniem nad bezsensem polskiego rynku motoryzacyjnego....

Polska to bardzo ciężki kraj dla entuzjastów motoryzacji.

PS> Sporo jeździłem tutaj w Stanach A7 3.0 TFSI. Naprawdę świetny samochód -- jak dla mnie ciekawszy niż A8.Andy K. edytował(a) ten post dnia 21.03.13 o godzinie 04:22
Slawomir Kubiak

Slawomir Kubiak Prezes
Zarzadu/Partner

Temat: [s] Audi A7

Andy K.:
Slawomir Kubiak:
Bartosz Janczyk:
Cena do negocjacji. Jednak patrząc na oferty innych sprzedawców - konkurencyjna.

Zawsze mogę zaproponować zakup nowego - cena będzie naprawdę atrakcyjna.

Pozdrawiam

A7 bardzo slabo sie sprzedaje. Zle dla Audi i dealerow, dobre dla mnie jako klient.
A7, 3.0 TDI 313 KM, S-Line, pelny jak choinka na swieta, 102.000 € brutto.
Rabatt od Audi, 24 % na dzien dobry + premia od dealera 12.000 €. (subwecje)
0 € wplaty, rata leasingowa netto, 620 €/36 miesiecy, 20.000 km rocznie, (dodatkowe km 8 cent/km) service 19,90 € miesiecznie, (kompletny, olej, inspekcja, wyczieraczki i tak dalej) Ubezpieczenie (kasko) 59,00 €/miesiecznie.
Po 3 latach oddam samochod do dealera i biore nowy.
To wszystko u Audi dealera w Hamburgu (nie Audi Zentrum)

Sławek, świetnie napisane. Teraz pytanie -- komu zależy na windowaniu takich kosmicznych cen samochodów w Polsce, bo w takich krajach jak Niemcy, UK, czy USA to jest samochód dla człowieka, który w miarę nieźle zarabia (ale bynajmniej nie jest jakimś milionerem), a w Polsce trzeba być prezesem banku, żeby sobie móc na niego pozwolić...

Andy, rynek Polski na wysoko cenowe produkty i uslugi jest za maly, dla tego producenci nie maja potrzeby walczyc cena lub jakoscia uslugi o klienta. Sam wiesz, zmniejszenie na przyklad o 30 % ceny produktu w tym segmecie nic praktycznei nie zmieni w ilosci sprzedarzy, a tylko popsuje marze, wiec po co? Tych paru ktorzy maja na to srodki i tak zaplaca ta cene.
Poza tym w Polsce kupuje sie samochod, w niemczech gdzie mieszkam od ponad 30 lat raczej bardziej pragmatycznie podchodzi sie juz do sprawy i kupuje sie "mobilität" - nie wiem jak najlepiej to nazwac po Polsku: Mobilnosc/Ruchliwosc?
W tym segmecie jest spora konkorzecja (jak i w innych terz) wiec takie samochody musza byc widoczne na ulicach a nie tylko w showroom, wiec sa wpychane cena na rynek.

Jestem ciekawy kiedy i kto weźmie się za tych złodziei co wprowadzili taki bandycki system w Polsce...

Nie spekulowal bym na jakies zmiany w tym systemie, Polska jest fajnym krajem, ale nigdy nie dogoni rozwoju gospodarczego w wysoko rozwinietych gospodarkach. generalnie mozna powiedziec, ze Polska juz lata swojego szybkiego rozwoju i wysokich przyrostow ma za soba, szegolnie pd wzieciem demograficznej sytuacja, zamim Polska bedzie bogata, bedzie wczesniej stara.....
i żeby nie było --
nie mam nic do Ciebie Bartosz, po prostu sprzedajesz samochód posługując się cenami rynkowymi jakie są w Polsce. Moja uwaga jest raczej bardziej ogólnym stwierdzeniem nad bezsensem polskiego rynku motoryzacyjnego....

Bartek jest w porzadku gosciem, i na pewno znajdzie klienta na swoje samochody, ale jak by byl Dealerem w rozwinietych krajach to by piszczal i po roku zamknal biznes albo musial sie przystosowac do innych zasad....

Polska to bardzo ciężki kraj dla entuzjastów motoryzacji.
Nie tylko na to....

PS> Sporo jeździłem tutaj w Stanach A7 3.0 TFSI. Naprawdę świetny samochód -- jak dla mnie ciekawszy niż A8.

A8 jest samochodem nadajacym sie jako Shuttle do wysoko klasowego hotelu, na jakies festiwale kina lub podobne zapotrzebowania, nawet ten dealer u ktore zalatwilem moje samochody do floty firmowej praktycznie sobie odpuscili ten temat.
Poza tym jak mieszkacz w stanach to wierz, ze amerykanie nie lubia modeli kombi, tylko sedan lub suv, a jak praktyczny sedan to dla nich jest taki shootingbrake jak A7, A5, BMw % GT i podobne....
Bartosz Janczyk

Bartosz Janczyk Silesian Group

Temat: [s] Audi A7

Przyznam szczerze, że jest to jeden z niewielu samochodów używanych jaki oferujemy. Wrzuciłem tu ofertę, gdyż samochód jest naprawdę ciekawy i cena brutto (wszystkie opłaty wliczone w cenę). Ceny pojazdów (mówię ogólnie) na rynku polskim nie odbiegają aż tak znacząco od cen samochodów w DE jednak dochody u nas a tam to temat na dłuższą rozmowę. Specjalizujemy się głównie w sprzedaży samochodów nowych jako niezależny dealer segmentu Premium udzielamy ciekawych rabatów na nowe samochody.

Pozdrawiam przedmówców bardzo serdecznie

Temat: [s] Audi A7

Bartosz Janczyk:
Ceny pojazdów (mówię ogólnie) na rynku polskim nie odbiegają aż tak znacząco od cen samochodów w DE jednak dochody u nas a tam to temat na dłuższą rozmowę.

Odbiegają i to znacznie, bo popełniasz jeden z podstawowych błędów ludzi mieszkających w Polsce -- wszystko przeliczasz po kursie NBP. Jednak jak się żyje i pracuje w danym kraju to się zarabia w dolarach/euro i w tej walucie też się wydaje, także bardziej sensownie jest liczyć 1:1. Jaki porządny nowy samochód kupisz w Polsce za 100.000 PLN? W Stanach za $100.000 to masz naprawdę wypasione BMW 750 lub coś podobnego... Dla porównania podobne BMW 750 w Polsce to wydatek rzędu minimum 500.000 PLN. Jak pisze Sławek w Niemczech jest porównywalnie do Stanów. Tylko w naszej Polsce mamy taki "wspaniały" system...Andy K. edytował(a) ten post dnia 21.03.13 o godzinie 16:57
Bartosz Janczyk

Bartosz Janczyk Silesian Group

Temat: [s] Audi A7

Andy K.:
Bartosz Janczyk:
Ceny pojazdów (mówię ogólnie) na rynku polskim nie odbiegają aż tak znacząco od cen samochodów w DE jednak dochody u nas a tam to temat na dłuższą rozmowę.

Odbiegają i to znacznie, bo popełniasz jeden z podstawowych błędów ludzi mieszkających w Polsce -- wszystko przeliczasz po kursie NBP. Jednak jak się żyje i pracuje w danym kraju to się zarabia w dolarach/euro i w tej walucie też się wydaje, także bardziej sensownie jest liczyć 1:1. Jaki porządny nowy samochód kupisz w Polsce za 100.000 PLN? W Stanach za $100.000 to masz naprawdę wypasione BMW 750 lub coś podobnego... Dla porównania podobne BMW 750 w Polsce to wydatek rzędu minimum 500.000 PLN. Jak pisze Sławek w Niemczech jest porównywalnie do Stanów. Tylko w naszej Polsce mamy taki "wspaniały" system...

Patrząc na tej zasadzie to owszem zgadzam się.

Następna dyskusja:

VW czy Audi?




Wyślij zaproszenie do