Temat: Śląski - pozytywna energia? Sprawdzimy 5 marca w Chorzowie
Kamila, wklejam tu aktualny plan, jeszcze nie wszystkie nazwiska są znane, wiadomo jak to jest z seminariami - do ostatniej chwili może się jeszcze coś zmienić.
Co sądzicie?
09:15 – 09:30 Powitanie gości - Marszałek Województwa Śląskiego Bogusław Piotr Śmigielski, prof. zw. dr hab. Zygmunt Przybycin Prorektor ds. Wydziału Zamiejscowego WSB
09:30 – 10:00 dr Jarosław Flis (Uniwersytet Jagielloński) - Wykorzystanie public relations w promocji miasta
10:00 – 10:30 Szymon Sikorski (Publicon) „Wyróżnij się lub zgiń… w tłumie” – budowa strategii PR dla regionu
10:30 – 11:00 Sebastian Bykowski (PRESS-SERVICE Monitoring Mediów) Rola dostępu do bieżącej informacji w procesie kształtowania wizerunku
11:00 – 11:10 Przerwa kawowa
11:10 – 11:40 Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) Bez badań nie ma skutecznej strategii - rola badań w marketingu terytorialnym
11:40 - 12:10 Marcin Tutaj, Marcin Młodożeniec (PRIME Public Relations) Czy ”Śląskie” ma szansę na lepszy wizerunek? Dwugłos praktyków public relations.
12:10 – 12:40 Jan Matuszyński (TVP Katowice) Czy Warszawa musi zapraszać na Śląsk? Kilka uwag dziennikarza o budowaniu wizerunku województwa śląskiego.
12:50 – 13:20 dr Maria Buszman (Wyższa Szkoła Bankowa) Wizerunek uczelni a PR regionu
13:20 – 13:50 Przerwa obiadowa, degustacja regionalnych przysmaków, zwiedzanie stoisk promocyjnych
13:50 – 14:10 Adam Hajduga (Urząd Marszałkowski)/ Dorota Janas (Silesia Events) Szlakiem Zabytków Techniki Województwa Śląskiego/ Jak komercyjnie wykorzystać potencjał Górnego Śląska?
14:10 – 14:30 (Śląska Organizacja Turystyczna) Możliwości finansowania produktów turystycznych
14:30 – 14:50 Renata Młynarczuk (Urząd Miasta Ruda Śląska) Wizerunek miasta – od pomysłu do realizacji
14:50 – 15:10 Artur Rojek (OFF Festival w Mysłowicach) Mieszkańcy ambasadorami regionu – Śląsk regionem niszowej muzyki i zakochanych w nim ludzi
15:10 – … Uczestnicy: (Eskadra), dziennikarze lokalni, przedstawiciel wydziału promocji Urzędu Marszałkowskiego - Śląskie – pozytywna energia? Dyskusja panelowa na temat strategii promocyjnej dla województwa Śląskiego stworzonej przez Eskadrę MarketPlace
program mozna sciagnac z:
http://www.prregionow.pl/programy/chorzow-05032009/Luiza Jurgiel edytował(a) ten post dnia 05.03.09 o godzinie 21:55