Sławomir Adamiec

Sławomir Adamiec RADNY RADY MIEJSKIEJ
w RADOMIU

KONKURS PLASTYCZNO-FOTOGRAFICZNY "RADOM OCZAMI DZIECKA"

Wydział Edukacji Sportu i Turystyki Urzędu Miejskiego w Radomiu zachęca uczniów do udziału w Konkursie Plastyczno - Fotograficznym "Radom oczami dziecka". Z uwagi na organizację roku szkolnego prace można przesłać pocztą na adres siedziby Organizatora lub złożyć... osobiście we wcześniejszym terminie, tj. do końca kwietnia br. Dzięki uczestnictwu w konkursie dzieci i młodzież mają możliwość zaprezentowania własnego „spojrzenia” na rodzinne miasto. Nagrodzone prace plastyczne i fotograficzne zostaną wydane w formie pocztówek i innych publikacji ukazujących walory Radomia wraz z danymi autora. Zachęcamy dzieci i młodzież radomskich szkół do udziału w ww. przedsięwzięciu.

Dodatkowych informacji udzielają: Centrum Informacji Turystycznej w Radomiu (http://informacjaturystyczna.radom.pl) oraz wszystkie szkoły i placówki oświatowo-wychowawcze Radomia.

Regulamin Konkursu Plastyczno – Fotograficznego „Radom oczami dziecka".

§ 1

Organizatorem konkursu plastycznego „Radom oczami dziecka”, zwanego dalej konkursem jest Centrum Informacji w Radomiu.

§ 2

Patronat Honorowy nad konkursem obejmuje Prezydent Miasta Radomia – Pan Andrzej Kosztowniak oraz Przewodniczący Rady Miasta Pan Dariusz Wójcik.

§ 3

Celem konkursu jest umożliwienie dzieciom i młodzieży zaprezentowanie swojego talentu, promocja Radomia, rozwijanie wyobraźni oraz kształtowanie zainteresowań estetycznych w młodym pokoleniu naszych mieszkańców.

§ 4

Temat konkursu: „Radom oczami dziecka".

§ 5
Interpretacja tematu dowolna i zależna od osoby wykonującej pracę.

§ 6
Regulamin konkursu będzie również dostępny w siedzibie Centrum Informacji Turystycznej w Radomiu oraz na stronie internetowej CIT: http://informacjaturystyczna.radom.pl

§ 7
Uczestnicy:
W konkursie mogą brać udział dzieci i młodzież z terenu Radomia i powiatu radomskiego w dwóch kategoriach wiekowych:
• od 8 do 12 oraz
• od 13 do 18 lat.
§ 8
Konkurs podzielony jest na dwie części: plastyczną i fotograficzną.

§ 9
Warunki uczestnictwa:
1. Jedna osoba może uczestniczyć w dwóch częściach konkursu.
2. Uczestnicy konkursu wykonują tylko jedną pracę z danej części, wybraną przez siebie techniką. Na odwrocie każdej pracy należy wpisać imię, nazwisko i wiek autora, tytuł pracy, adres i telefon kontaktowy.
3. Zestaw pracy fotograficznej stanowi: odbitka fotograficzna + płyta CD z nadesłanym zdjęciem. Z uwagi na możliwości ekspozycji, prace nie powinny przekraczać formatu 40x60cm, minimalna wielkość odbitki fotograficznej 15 x 21cm.
4. Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z przekazaniem praw autorskich do nich na rzecz Organizatora, o których mowa w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994r., Nr 24, poz. 83) oraz ze zgodą do publikacji zwycięskich prac w Internecie i innych publikacjach Organizatora.
5. Dane osobowe uczestników będą wykorzystane wyłącznie w celu wyłonienia zwycięzcy i przyznania nagrody oraz celem umieszczenia danych autora w publikacjach wyróżnionych prac. Uczestnictwo w konkursie jest tożsame z wyrażeniem zgody na ujawnienie danych autora, jak i instytucji którą autor reprezentuje podczas ogłoszenia wyników konkursu. Przystępując do konkursu należy załączyć pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z rozstrzygnięciem konkursu (załącznik w dziale „do pobrania”).
§ 10
Termin i warunki dostarczenia prac:
1. Prace należy przesłać pocztą na adres siedziby Organizatora, z dopiskiem „Konkurs Fotograficzno – Plastyczny” lub złożyć osobiście w nieprzekraczalnym terminie do 31 lipca 2010 r. w Centrum Informacji Turystycznej, ul. Traugutta 3, 26-600 Radom.
2. Prace przesłane po terminie nie będą oceniane.
3. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas przesyłki.
4. Prace przechodzą na własność organizatora i nie będą odsyłane.
§ 11
Zasady przyznawania nagród:
1. O wyłonieniu zwycięzców konkursu decyduje powołana w tym celu Komisja Konkursowa, zwaną dalej Komisją.
2. Komisję powołuje Organizator, a w jej skład wejdą:

Wiceprezydent Miasta Radomia Pan Ryszard Fałek,
Dyrektor MOSiR Pan Piotr Kalinkowski,
Dyrektor Kancelarii Prezydenta Miasta Pan Artur Standowicz,
Zawodowy fotograf, ekspert MEN w zakresie fotografii Pan Remigiusz Kutyła,
Wicedyrektor ds. kształcenia artystycznego Zespołu Szkół Plastycznych w Radomiu Pan Cezary Jędrzejewski.

3. Prace nie spełniające warunków regulaminowych nie będą klasyfikowane przez Komisję.
4. Komisja spośród zgłoszonych do konkursu prac przyzna I, II i III nagrodę w poszczególnych kategoriach wiekowych i wykonawczych oraz 10 wyróżnień w tych kategoriach.
5. Nagrodą główną za najlepszą pracę w danej kategorii będzie cyfrowy aparat fotograficzny, nagrodą II – rower górski, nagrodą III – odtwarzacz MP4. Wyróżnieni otrzymają upominki ściśle związane z Radomiem.
6. Decyzja Komisji jest ostateczna i nieodwołalna.
7. Lista nagrodzonych autorów zostanie opublikowana na stronie http://informacjaturystyczna.radom.pl oraz w lokalnej prasie. Laureaci konkursu zostaną powiadomieni o przyznaniu nagród telefonicznie.
8. Nagrody zostaną wręczone 31 sierpnia 2010 w Urzędzie Miasta. Jednocześnie nagrodzeni zostaną odczytani w swoich macierzystych szkołach w dniu 1 września 2010 roku podczas rozpoczęcia roku szkolnego.
9. Z nagrodzonych prac zostaną wydane pocztówki i inne publikacje pokazujące walory Radomia wraz z danymi autora, na co uczestnicy konkursu - przystępując do niego - wyrażają zgodę.