Barbara Gierasimiuk

Barbara Gierasimiuk Asystent Projektu

Temat: Bezpłatne szkolenie w Zamościu dla osób bezrobotnych /...

Witam

Centrum Rozwoju Społeczno-Ekonomicznego w Zamościu zaprasza na bezpłatne szkolenie SPEDYTOR/LOGISTYK z szkoleniem komputerowym, realizowane w ramach Projektu "Droga do zatrudnienia". Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych (zarejestrowanych w Urzędzie Pracy) z terenu województwa lubelskiego w wieku do 25 roku życia, posiadające wykształcenie co najmniej średnie.

W ramach projektu przeprowadzone zostaną następujące BEZPŁATNE SZKOLENIA:
• Szkolenie aktywizujące – 32 godziny,
• Szkolenie zawodowe logistyk-spedytor - 104 godziny,
• Szkolenie z zakresu nowoczesnych technik informatycznych w spedycji (MS Word, MS Excel, MS Access, program spedycyjny)– 64 godziny,
• Doradztwo indywidualne – 9 godzin (3 godziny doradztwa merytorycznego, 3 godziny wsparcia doradcy zawodowego oraz 3 godziny pośrednictwa pracy).

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców,
• profesjonalne materiały szkoleniowe,
• odpowiednio wyposażone sale dydaktyczne,
• wyżywienie podczas zajęć szkoleniowych,
• pokrycie kosztów dojazdu na szkolenia,
• pokrycie kosztów opieki nad osobami zależnymi od osoby uczestniczącej w szkoleniu (dziećmi i seniorami)

W projekcie mogą uczestniczyć osoby które w dniu zgłoszenia się do udziału w szkoleniu spełniają następujące kryteria:
• są w wieku od 18 do 25 lat,
• posiadają wykształcenie co najmniej średnie,
• są osobami bezrobotnymi (zarejestrowanymi w PUP),
• są mieszkańcami powiatów: biłgorajskiego, chełmskiego, hrubieszowskiego, krasnostawskiego, tomaszowskiego, zamojskiego.
• są zameldowani na terenach wiejskich.

Więcej informacji na temat Projektu uzyskać można w Biurze Projektu w Zamościu przy
ul. Piłsudskiego 27A, p. nr 105, tel. 084 639 57 54, tel. kom.: 660-772-865,
e-mail: spedytor@crse.org.pl.
http: http://drogadozatrudnienia.org.pl/
Zapraszamy!

Projekt "Droga do zatrudnienia" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.