Temat: Studencka Konferencja: Psychologia w biznesie czyli co ma...

Witam

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na Konferencję organizowaną przez Koło Naukowe Psychologii Zarządzania w dniach 21-24 III 2007 na KULu

Plan konferencji:

ŚRODA 21 III 2007

Warsztaty:
9:00 „Jak napisać CV?” Dominika Siuda ADECCO Poland
11:00 „Jak napisać dobry list motywacyjny?” Dominika Siuda ADECCO Poland
12.00 „Lidership” Joanna Bobel
16:00 „Ścieżka Planowania kariery” KNPZ
16.30 „Nie masz czasu? Naucz się nim zarządzać” Joanna Rosiek

12:00 –16:00 „ Rady i porady” Tadeusz Jakubczyk, doradca zawodowy, ELEKTUS C- 422


CZWARTEK 22 III 2007

Warsztaty:
9:00 „Kreatywność w reklamie” Mirosław Urban, Xperience
11.00 „Wkręć się w kręcenie reklamy” Małgorzat Klima, Jacek Tybuszewski, ASF
13:00 „Team building” Piotr Wojciechowski, Europejskie Forum Studentów AEGEE - Lublin
13:30 „Ścieżka Planowania kariery” KNPZ
15.00 “Skuteczne rozwiązanie konfliktów” Małgorzata Torój

18:30 NOC REKLAMOŻERCÓW – pokaz reklam C-1031


PIĄTEK 23 III 2007

miejsce: Aula im. S. Wyszyńskiego w Gmachu Głównym KUL

9:30 Powitanie, przedstawienie prelegentów oraz planu sesji naukowej
9:45 Narracja i wyobraźnia w reklamie – Prof. dr hab. P. Francuz
Blok Reklamowy
11:00 Techniki wpływu społecznego w reklamie -ks. Prof. dr hab. T. Zasępa
Blok Reklamowy
12:00 Precyzja pokona siłę - mgr Izabela Pleszczyńska SWPS
Blok Reklamowy
13:00 Marketing Buzz – dr P. Fortuna, Sz. Paroszkiewicz, K. Królikowska-Grzelak
Blok Reklamowy
13:30 Panel dyskusyjny: PRZYSZŁOŚĆ REKLAMY
Co nowe nurty w psychologii pozwolą odkryć praktykom reklamy w przyszłości?
Gość specjalny: Doc. Peter Olekšak, PhD, Uniwersytet Bratysława

SOBOTA 24 III 2007

Warsztaty:

9:30 „Dlaczego piernik? Dylematy, preferencje i złudzenia konsumenta” Joanna Mazurek
10:00 „Techniki sprzedaży - czy to manipulacja?” Małgorzata Bogdanowicz

więcej informacji na stronie http://knpz.plAdam H. edytował(a) ten post dnia 20.03.07 o godzinie 09:51
Monika T.

Monika T. Project Manager

Temat: Studencka Konferencja: Psychologia w biznesie czyli co ma...

super ze sa takie inicjatywy - tylko dalczego 20tego i w okolicach (19-24) sa trzy dzialania - festiwal przedsiembiorczosci BOSS, dni kariery na umcs i ta opisana przez ciebie...
biorę udział w bossie a nie mozna sie rozdwoic i zyskac doswiadczenia na tak ciekawym jak opisane wyzej .. czy nie ma innych terminówa pozniej przez 2miesiace bedzie pusto w warsztatach..
to jest kolejny dowód na nierowzinieta droge komunkacji miedzy grupami studenckimi i organizatorami (nikogo nie oczerniam sama organizauje wiec to tez mój problem) np. portalu wymiany info co sie planuje juz na poczatku realizacji (nie z plakatów) by sie nie pokrywac...
pozdrawiamMonika Trzaskowska edytował(a) ten post dnia 21.03.07 o godzinie 01:44

Temat: Studencka Konferencja: Psychologia w biznesie czyli co ma...

dobry pomysł i warto pomyśleć jak go rozwiązać systemowo...
Jak to byś widziała?
Monika T.

Monika T. Project Manager

Temat: Studencka Konferencja: Psychologia w biznesie czyli co ma...

Adam H.:
dobry pomysł i warto pomyśleć jak go rozwiązać systemowo...
Jak to byś widziała?

Portal internetowy (bo gdzie indziej jak nie w przestrzeni wirtalnej :P) z mozliwoscia rejestracji organizacji,fundacji, stowarzyszeń, kól naukowych, artystycznych, lgfu, ltfu, ck, ......
z opisem misji organizacji (max 4zdania), najwiekszymi projektami zralizowanymi (kilka, w celu sprawdzenia wiarygodności organizatora)
kazdy mial by przydzielane swoje haslo-portal zamkniety dla normalnego czytalnika , lub tylko dzial "zapowiedzi" otwarty (nie chodzi nam o to by cale miasto wiedzialo ze szykujemy pokaz filmów za 3miesiace bo wiadomo cisza medialna nieraz zobowiazuje ale o wymiane miedzy organizatorami) i wymiane informacji juz na poziomie "bukowania terminów" - wtedy powstało by ogolno-miejskie zródlo informacji dla ludzi z inicjatywami i wzrosly by mozliwosci przekazu i odbiorców (wg.mnie),nie było by martwienia sie czy akurat nie ma czegos podobnego w tym czasie.. wiem ze sa rozne portale i poczta pantoflowo-przyjacielska ale to chyba juz nie ta półka bo lubelscy organizatorzy robia coraz wiecej i lepiej wiec warto ta wymiane poszerzyć...
dalej w partelu- daty i miejsca planowanych projektów, z nazwiskami prowadzacych np. warsztaty czy prelekcje (ostatnio stało sie tak modne warsztaty ze niektóry poziom jak dla mnie jest za niski-dla innych moze bedzie akurat, i chcialabym wiedzic kto co i kiedy prowadzi by miec pewnosc ze chce na to pojsc)
wiedzac co kto robi i co do tego uzywa (np. filmy czy szkolenia) mozna pozniej poszerzyc o wymiane dóbr - kontakty do dobrych szkoleniowców, polecanie dobrych miejsc i ich menedzerów,itp
na koniec opinie innych o tym co zorganizawaliśmy- ze strony "od podwórka" bo wiadomu że widz który nic nie organizuje ma inne podejscie,wystrzeganie sie błedów...a konstruktywna krytyka kształtuje...
moze ktos bedzie sie czuł zagrożony konkurencyjnie ale mało organziacji zajmuje sie tym samym,chyba lepiej podnieśc poziom "usług" nawet rezygnując z czegoś niż pokrywać terminy i żyć dalej obok siebie zamiast ze sobą :P

ufff

cos w stylu jaki bedzie lublin za 15lat bo piękne marzenia czesto zostaja w sferze marzeń- ja sie tym nie zajmę bo nie umim ;) i mam nawał roboty.. wiec na razie taka "narodzona idea"
pozdrawiam

Temat: Studencka Konferencja: Psychologia w biznesie czyli co ma...

widzę to podobnie.
Pierwszą rzeczą konieczną do powodzenia tego pomysłu byłaby zgoda i chęć współpracy wszystkich takich organizacji. Tutaj leży chyba najwiekszy problem.
pozdrawiam
Monika T.

Monika T. Project Manager

Temat: Studencka Konferencja: Psychologia w biznesie czyli co ma...

wlasnie tworze teraz projekt gdzie bierze udział kilka duzych i nie związanych ze soba na codzień organziacji, działajace w innych środowiskach i spotkałam sie bardziej z brakiem zrozumienia ze tak to ujme.. każdy chce sie dogadac i zeby efekt był jak najlepszy ale nie rozumiemy sie nawzajem - jak cos zrobic, jakie chcemy by cos mialo wymiary .. niektórzy nie maja doswiadczenia a chca by ich pomysł sie spełnił- dobrze ale tutaj trzeba byc bardzo empatycznym i zrozumiec co ktos chce i w jakim celu zrobic.
w portalu o którym pisze tak naprawde organizacje mogly by sie tylko spotkac pare razy na np.imprezach integracyjnych, aby portal dobrze działał musial by byc przedwszystkim aktualny czyli osoby z kazdej organziacji musialy by na bierzaco wymieniac inf z innymi i zauwazyc swoj "zysk" w tym działaniu...
pomysł do przemyslenia, w sumie po sotatnich panalech dyskusyjnych (np. BOSS) nabieram ochoty urzeczywstnic te plany i moze jeszcze cos ,tylko ze teraz mam duzy projekt, pisze prace lic i musze wyjechac na pocz.czerwca ale moze by zostawic cos po sobie..
jak myslisz z racji uczesniczenia w jednyej z org taki bank wzajemnej informacji byłby rzeczywistny?



Wyślij zaproszenie do