Temat: Grand Prix dla świętokrzyskiej promocji
...i co teraz? :)
Potencjał inwestorski jak nie był wykorzystany, tak nie wykorzystywany jest nadal - turystyka to jedno, ale inwestycje to serce każdego miasta.
Nie ma żadnego programu wspierającego, który w jakikolwiek sposób by zachęcał do inwestowania w Kielce. Oczywiście centra handlowe odpuszczamy, bo tego to nawet pod uwagę nie biorę - inwestor jest miejscowy :]
Skoro kampania od strony turystycznej przyniosła oczekiwany efekt, to teraz pójść za ciosem w drugiej części i wykorzystać (jak się przekonaliśmy) bystrą wiedzę twórców kampanii w promowaniu potencjału inwestorskiego w Kielcach... jako miasta przyjaznemu inwestorom i inwestycjom, które same w sobie staną się promocją ...kto wie - może i na całym świecie :)
Przecież dane projekty, z automatu stają się nie tyle wizytówką, co darmową reklamą dla województwa, regionu czy miasta... no tak - ale to komu się chce?
Błażej Statuch edytował(a) ten post dnia 27.04.10 o godzinie 12:59