Marek Foss Full Stack Engineer
Temat: Uwaga na Vueling
Jeśli ktoś z was zabookwał bilety na grudzień na trasie Waw-Bcn lub odwrotnie, to radzę sprawdzić swoją rezerwację na stronie. Nastąpiło wiele zmian, loty zostały poprzesuwane od 1 do 2 dni. Niektórzy zostali powiadomieni o tym, niektórzy nie. Ja np. dostałem maila dopiero po tym, jak im napisałem że go nie dostałem :PPoza tym skandalicznie obchodzą się z klientami, którzy przez tą zmianę muszą bookować lot u innego operatora (np. tak jak mnie, ta zmiana koliduję z zabookowanym wyjazdem w góry..). Oferują jedynie zwrot kosztów biletu, nie pokrywają różnicy wzrostu ceny biletów od czasu zakupu, nawet nie próbują czegokolwiek oferować. Nie chcą też zwrócić kasy za przebookwanie, które zrobiłem zanim zgłosiłem do nich ten problem. Generalnie, Vueling zaczyna staczać się do poziomu Ryanaira, a wszelkie rozmowy z ich Customer Service są bezowocne. W sumie się nie dziwię, bo chyba mają go w Indiach.
Nie bedę na nich totalnie wieszał psy, bo do tej pory byli naprawdę dobrym operatorem, ale akurat tą sytuację rozgrywają beznadziejnie.