![Adam Sęczkowski](https://static.goldenline.pl/user_photo/042/user_220458_82d2ff_basic.jpg)
Adam
Sęczkowski
Redaktor naczelny
serwisu Odkrywamy
Idoli, członek
Zarząd...
Temat: Reality-show „Kuchenne rewolucje” nie dał szans konkurencji
Show Magdy Gessler nie dał szans konkurencjiReality-show „Kuchenne rewolucje”, nadawane w TVN-ie w soboty o 18.00, miało większą widownię niż pokazywane w tym czasie programy konkurencji.
Łącznie TVN nadała osiem odcinków „Kuchennych rewolucji”, które oglądało średnio 2,31 mln widzów, dając stacji 21,60 proc. udziału w grupie 4+ – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji reality-show TVN była liderem rynku, wyprzedzając swoich głównych konkurentów. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 17,14 proc. zajęła TVP 1, emitująca w tym czasie m.in. „Kabaretową alternatywę”, „Za kulisami Jedynki”, „Supermodelki” czy seriale „Komisarz Rex” i „Duch w dom”. Dalej znalazły się: TVP 2 (15 proc.; „Panorama”, „Sport”, „Pogoda”, „Wideoteka dorosłego człowieka”) i Polsat (11,34 proc.; „Wzór”, „Wydarzenia”).
W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni.
za: http://wirtualnemedia.pl