Maciej M.

Maciej M. Jeśli kochasz to co
robisz ... jesteś
najszczęśliwszym
cz...

Temat: “TYLKO MUZYKA”: 3,8 MLN WIDZÓW, LEPSZE TYLKO “RANCZO”

Nadawana w niedziele trzecia edycja talent-show Polsatu “Tylko muzyka” gromadzi 3,76 mln widzów, czyli tyle samo co nadawana w 2011 pierwsza seria. Program przegrywa tylko z nadającą “Ranczo” Jedynką, ale w grupie komercyjnej jest liderem.

“Tylko muzykę 3” oglądać można w Polsacie o 20.00. Po trzech odcinkach udział show gromadzi średnio 3,76 mln widzów (w grupie 4+ wynosi 22,27 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. To mniej niż osiąga w tym czasie TVP 1, która nadaje wówczas “Pogodę”, “Ranczo” i filmy fabularne, co daje jej 25,88 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadają jednak TVN (“Surowi rodzice”, “Prawo Agaty”; 16,50 proc.) i TVP2 (gł. “Kabaretowy Klub Dwójki”, “Aida”; 7,09 proc.).
Z kolei wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat udział “Tylko muzyki” wynosi 26,65 proc., co daje Polsatowi pozycję lidera w tej grupie przed TVN (19,39 proc.) i Jedynką (19,23 proc.).
Nadawana rok temu pierwsza edycja “Tylko muzyki” miała średnio 3,77 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 24,43 proc. i 30,91 proc. (więcej na ten temat). Program nadawano wówczas w soboty o 20.00. W niedziele ukazuje się on od jesieni ub.r. - wtedy trzy pierwsze wydania zgromadziły 3,32 mln widzów (dowiedz się więcej).
Polsat przenosząc format na niedzielę znacznie poprawił wyniki pasma 20.00 - 22.00. W pierwszych trzech tygodniach marca 2011 roku stację w tym czasie śledziło 2,07 mln osób przy udziale na poziomie 12,19 proc. w 4+ i 14,04 proc. w 16-49.


Obrazek


Dane telemetryczne pokazują, że muzyczne show oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 16-19 lat i między 30. i 59. rokiem życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

źródło: wirtualnemedia.pl