Maciej M.

Maciej M. Jeśli kochasz to co
robisz ... jesteś
najszczęśliwszym
cz...

Temat: “SZPILKI” BEZ MAGDY SCHEJBAL I “HOTEL 52” Z MNIEJSZĄ...

Najnowsze sezony czwartkowych seriali Polsatu “Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” mają niższą widownię niż ich serie nadawane rok temu. “Hotel” daje stacji trzecie miejsce w rynku, zaś “Szpilki” przegrywają tylko z TVN, ale straciły więcej widzów niż “Hotel”.

Piąta seria “Hotelu 52”, emitowana w czwartki o 21.05, po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,41 mln widzów, co daje Polsatowi 16,36 proc. udziału w grupie 4+ i 18,07 proc. w komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, nadawana wiosną ub.r. trzecia edycja obyczajowej produkcji miała po trzech epizodach średnio 2,61 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 16,74 proc. i 18,7 proc.


Obrazek


Nowy sezon serialu daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w grupie 4+. Liderem jest nadająca “Ojca Mateusza” i “Sprawę dla reportera” Jedynka, która ma w tym paśmie 23,85 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (“W11”, “Kuchenne rewolucje”; 17,94 proc.). Za Polsatem plasuje się tylko Dwójka (“Magia kłamstwa”, filmy; 7,32 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat jest drugi za TVN.

Z kolei czwartą odsłonę “Szpilek na Giewoncie” i zarazem pierwszą bez Magdaleny Schejbal (dotąd odtwórczyni roli głównej), nadawaną w czwartki o 22.05, śledzi 1,81 mln osób - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Udział stacji wynosi wtedy 16,77 proc. w 4+ i 17,94 proc. i w 16-49. Emitowany rok temu drugi sezon po trzech odcinkach miał znacznie wyższą średnią widownię, bowiem kształtowała się ona na poziomie 2,51 mln oglądających. Dawało to Polsatowi odpowiednio 21,62 proc. i 24,24 proc. udziału.


Obrazek


W czasie emisji “Szpilek” Polsat jest drugi wśród wszystkich widzów. Liderem jest TVN, nadający wówczas “Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne, co daje tej stacji 17,20 proc. udziału. Od Polsatu gorzej sobie radzą jednak TVP2 (filmy fabularne; 11,61 proc.) i TVP1 (seria dokumentalna “Polskie Oko, Polski Pazur”, “Szerokie tory”; 8,77 proc.). Polsat zajmuje drugą pozycję także w grupie komercyjnej.

Tabele na:http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szpilki-bez-magdy...

źródło: wirtualnemedia.pl