konto usunięte

Temat: Steczkowska - marketingowa zagadka

przynajmniej jak dla mnie.
Bezsprzecznie, zawsze miała ambicje być tówrcą ambitnym.
Robiła muzę ciężką, dziwną, trudną w odbiorze.

Skąd więc jej marketingowy sukces????

konto usunięte

Temat: Steczkowska - marketingowa zagadka

robila czy wykonywala?
Monika W.

Monika W. Recruitment, HR,
Trainings, BSR

Temat: Steczkowska - marketingowa zagadka

Sybilla Malina W.:
przynajmniej jak dla mnie.
Bezsprzecznie, zawsze miała ambicje być tówrcą ambitnym.
Robiła muzę ciężką, dziwną, trudną w odbiorze.

Skąd więc jej marketingowy sukces????
IMO zdolna &/a raczej mocno utalentowana & + na dodatek dobrze wyksztalcona muzycznie, prawdziwa muzycznie

niepotrzebnie troszczy sie byc lubiana, mila i taka b.wprost-sexy w sensie /IMO of course/ epatowania tym wszystkim cechami symultanicznie kiedy nie trzeba koniecznie i az tak na sile /patrz: wizyta u 'Powiatowego' np./

konto usunięte

Temat: Steczkowska - marketingowa zagadka

no ok, ale... skąd sukces??
przecież to muza kompletnie niekomercyjna!

Temat: Steczkowska - marketingowa zagadka

wiele lat temu nagrała płytę, przy współudziale Ciechowskiego, która jest na prawdę wybitna.

A Pink Floyd to komercyjna muza?
Czy komercyjna muza to Nosowska, czy Kiljanski? Czy moze Raz Dwa Trzy? A moze Kazik?
Oni w ostatnim latach troche wiecej i plyt od J.S sprzedali i troche wiecej koncertow zagrali...

swoja drogą ciekawe podejscie - marketingowa zagadka.

Mam wrazenie , ze spora czesc marketingowych " kreatywnych" swoja wiedze na temat rynku muzycznego w Polsce bierze z "Tanca z gwiazdami" , Vivy i Faktu..Miłosz Wośko edytował(a) ten post dnia 09.02.08 o godzinie 08:46
Monika W.

Monika W. Recruitment, HR,
Trainings, BSR

Temat: Steczkowska - marketingowa zagadka

Sybilla Malina W.:
no ok, ale... skąd sukces??
przecież to muza kompletnie niekomercyjna!
prawdziwa muzycznie jak pisalam

robi co jej pasuje & to sie czuje

przynajmniej ja tak mam - muzycznie ja lubie/cenie/szanuje = slucham = kupuje plyty :)Monika W. edytował(a) ten post dnia 09.02.08 o godzinie 09:22
Aleksander Rogoziński

Aleksander Rogoziński dziennikarz,
dwutygodnik "Party"
(Edipresse)

Temat: Steczkowska - marketingowa zagadka

Eeee, chyba nie do końca mogę się zgodzić, że to, co robi Steczkowska to nie jest komercja. Owszem - w jakieś części są to rzeczy "niszowe" - darujcie jednak, ale "Dziewczyna szamana", "Oko za oko", "Za karę", "Kosmiczna rewolucja", "Kryminalna miłość", czy choćby ostatnie "To tylko złudzenie (to nie miłość)" są niczym więcej, jak zgrabnie skomponowanymi 100%-owo komercyjnymi hiciorami. Ot, taka komercja przez nieco większe "k". Więc - bez przesady. Steczkowska to nie Demarczyk!
A poza tym - trudno mówić o Justynie tak do końca jako kasowej artystce. W końcu jej płyty rzadko kiedy docierały do platyny, nawet tej obniżonej obecnie do... ilu to?... pięciu sprzedanych egzemplarzy? ;) Dla mnie Steczkowska to zawsze była taka solidna II liga polskiego popu - coś mniej więcej między Kukulską a Urszulą. Oczywiście - nie artystycznie, tylko w kategorii potencjału sprzedażowego i nośności nazwiska.
Ewa R.

Ewa R. OTC trader

Temat: Steczkowska - marketingowa zagadka

Justyna Steczkowska reklamowała rajstopy. Z czegoś trzeba życ.
I wyjątkowo zgodzę się z Alkiem. "Dziewczyna szamana" rzeczywiście wpada w ucho. Reszta tej płyty zdecydowanie mniej.



Wyślij zaproszenie do