Jarosław Waśkiewicz

Jarosław Waśkiewicz Biznesnafali.pl
Markajestkobieta.pl
Jaroslawwaskiewicz.c
om

Temat: zaklinanie rzeczywistości czyli PR w internecie a...

Czy uważacie, że to już codzienność? Nie tylko w korporacjach?

...Jeśli bank czy producent żywności ma kłopot, bo negatywne wiadomości zajmują wysoko miejsce w Google’u, Abeonet przesunie strony z fatalnymi opiniami na dół wyników wyszukiwania. Na pierwsze miejsca wysunie strony z informacjami pozytywnymi lub neutralnymi. Gdy takich treści nie ma, firma pomoże je stworzyć. Niektóre firmy wykorzystują takie usługi także do ukrycia przed internautami swoich występków...

Tendencję potwierdzają eksperci od public relations. – Widzimy większe zainteresowanie firm monitorowaniem swojego wizerunku w internecie. Szczególnie w branżach, w których ważne jest zaufanie: bankowości, żywności czy motoryzacji – tłumaczy Paweł Trochimiuk, prezes Związku Firm Public Relations.

http://biznesnafali.pl/index.php?option=com_content&vi...

Obrazek