Maciej L.

Maciej L. Członek Zarządu
Fusion Invest Polska
S.A., Chief
Administ...

Temat: " Woomer jako Newsbox" przydatne narzędzie PR'owca?

wczoraj pojawiło się kilka ciekawych informacji na temat http://woomer.pl w necie.
Ciekaw jestem czy PR'owcy skorzystają z takiego narzędzia...
Zapraszam do dyskusji!

konto usunięte

Temat: " Woomer jako Newsbox" przydatne narzędzie PR'owca?

Kompletnie nic o tym czymś nie napisałeś. Jaka dyskusja, jaki temat, o co ci konkretnie chodzi? Daj dowód na to, że nie jesteś kolejnym misiem pysiem reklamującym swój produkt czy usługę, a opisz temat, napisz co masz na myśli!
Maciej L.

Maciej L. Członek Zarządu
Fusion Invest Polska
S.A., Chief
Administ...

Temat: " Woomer jako Newsbox" przydatne narzędzie PR'owca?

Mateusz,
nie jestem misiem pysiem...
temat jest od paru dni w sieci.
http://media.netpr.pl/notatka_92601.html?rss=true
dostałem newsletterem od netpr.pl
skorzystałem z niego pare razy zamieszczając info o firmie w której pracuje - ctl i jestem ciekaw czy takie połączenie digga z blogiem może okazać się przydatnym narzędziem na press release.

ps. moją usługę/produkt reklamuje pod http://ctl.eu ;)

konto usunięte

Temat: " Woomer jako Newsbox" przydatne narzędzie PR'owca?

I cieszę się bardzo, że nie jesteś! :)

Hm... szczerze mówiąc rzadko zdarza się ludziom zaglądać na wyspecjalizowane strony - chyba, że specjalistom. To jest jak w przypadku firm robiących jedzenie: dzwonią do nich gazety jak Supermarket i Hipermarket i sprzedają reklamy czy artykuły sponsorowane, jednak klient najniżej nie ma najczęściej zielonego pojęcia, że takie czasopismo jest na rynku. A nawet jeśli wie - to po ulicha mu ono? :)

Podobnie jest - jak myślę - w przypadku tego "tworu" :) Czyli żeby dostać się do prasy trzeba trochę więcej pracy niż zamieszczenie informacji "gdzieś tam na jakimś portalu". A poczta pantoflowa czy raczej marketing szeptany (bo to do tego się sprowadza) ma cel tylko wtedy, gdy ufasz drugiej osobie. A mnie raczej ciężko byłoby zaufać osobie po drugiej stronie komputera, która się czymś lub kogoś chwali, skoro nie mam za nic pojęcia "kim on u licha jest"! :)
Maciej L.

Maciej L. Członek Zarządu
Fusion Invest Polska
S.A., Chief
Administ...

Temat: " Woomer jako Newsbox" przydatne narzędzie PR'owca?

to prawda więc można to raczej w celach rozrywki wykorzystać.
zastanawia mnie natomiast czy zamieszczanie newsów na temat ctl'u może zaszkodzić w jakikolwiek sposób wizerunkowi firmie.

konto usunięte

Temat: " Woomer jako Newsbox" przydatne narzędzie PR'owca?

Spójrz na to z tej strony: masz firmę X, wchodzisz na stronę woomer i widzisz, że... Pan Henryk Bogumilski zamieścił artykuł o Twojej firmie, mianując się wiceprezesem. Przecież artykuł może zamieścić każdy, bez cenzury - takie są zasady obowiązujące na tym portalu. Poza tym PRowcy są rożni, wiesz na pewno dobrze jak łatwo stworzyć plotkę i jak trudno ją później okiełznać. Dlatego ten portal wg mnie raczej zbytniego sensu nie ma... Ciekawy jest, owszem, ale tylko ciekawy...

Zamieszczanie newsów raczej zaszkodzić nie powinno, ale to też zależy od treści i formy. możesz napisać "zwalniamy 100 ludzi bo nas na nich nie stać" albo "restrukturyzacja firmy wymaga zwolnienia 100 osób, dzięki tym posunięciom firma będzie przynosić większe zyski."

Temat: " Woomer jako Newsbox" przydatne narzędzie PR'owca?

Jestem na tak http://www.paczkonado.pl/rola-agencji-pr-w-kryzysie/ gorąco polecam.

Temat: " Woomer jako Newsbox" przydatne narzędzie PR'owca?

Warto https://www.paczkonado.pl/rola-agencji-pr-w-kryzysie/ moim zdaniem dobra decyzja.

Następna dyskusja:

Nowe narzędzie pracy PR-owca




Wyślij zaproszenie do