Jakub
Maciejewski
Absolwent
geoinformacji na UAM
Poznań, wikipedysta
Temat: Promocja "Wszystkie Pakiety N 2"
Witam wszystkich!Opowiem moją krótką historię związaną z "eNką" i kilka kłamstw lub "półprawd".
W październiku 2010 odwiedził nas w domu sprzedawca telewizji N i zaproponował ofertę. Zaznaczył, że to ostatnie dni odbioru telewizji naziemnej, więc od listopada nie będzie można odbierać sygnału naziemnego (nieprawda). Spanikowani rodzice postanowili przyjąć ofertę sprzedawcy. Zaoferował promocję "Wszystkie Pakiety N 2" (54 zł/miesiąc na 24 miesiące), przy czym podkreślił, że po 3 miesiącach można zrezygnować z pakietów, z których się nie korzysta i obniżyć opłatę abonamentową (jak się później okazało, to również oszczerstwo). Wszyscy więc w spokoju czekaliśmy na zakończenie 3. okresu rozliczeniowego, po którym zadzwoniłem na infolinię, żeby wyłączyć niechciane pakiety oraz obniżyć abonament. Jakie było moje zdziwienie, kiedy konsultant powiedział, że nie mogę wyłączyć pakietów i obniżyć abonamentu. Dodatkowo poleciłem wyłączenie pakietu dodatkowego "N FilmHD", co rzekomo zostało wykonane. Kolejną niespodzianką była faktura na 74 pln, w której została naliczona opłata za "N Film HD", które powinno być wyłączone. Zdenerwowany przewertowałem po raz kolejny umowę i znalazłem zapis:
"3. W trakcie Okresu Promocyjnego na Pakiety Abonent ma prawo zrezygnować
z wybranych Pakietów płatnych bez ponoszenia Opłat z tym związanych."
A przecież konsultant powiedział, że nie mogę nic wyłączyć...
Czyżby to kolejna próba "odczep się głupi kliencie"? Kolejne nabijanie ludzi w butelkę, nie mówienie całej prawdy? Czy mogę coś z tym zrobić?