konto usunięte
konto usunięte
Temat: Muzyka w reklamie
To zależy od reklamy. Muzyka jest z pewnością dodatkowym bodźcem. Rodzi skojarzenia. Wybór podkładu powinien być przemyślany oraz oczywiście nie naruszać praw osób trzecich :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 01.10.13 o godzinie 21:20Piotr M. Brand management
Temat: Muzyka w reklamie
Nie powiedziałbym, że wystarczy zastosować DOSŁOWNIE cokolwiek, ale jestem przekonany, że niemal w każdej reklamie można skorzystać z odpowiednio dobranego (np. pod kątem ładunku emocjonalnego, jaki ze sobą niesie) gotowego utworu. Pytanie, czy paradoksalnie czasem nie łatwiej jest skomponować coś własnego, co z pewnością jest prostsze do wykonania w przypadku właścicieli marek i produktów, którzy są w stanie przeznaczyć na to odpowiednie środki - nie mam w tym doświadczenia, ale podejrzewam, że "trochę" to kosztuje.Zauważyłem, że ostatnio modne staje się wykorzystywanie w reklamach utworów młodych, wschodzących muzyków, ich singli albo miodnych kawałków z EP-ek - takich, które dopiero staną się hitem, często zresztą wspierane właśnie reklamą.