Piotr Obolenski

Piotr Obolenski CRM Manager ,
LUFFLUFF.COM

Temat: Czy to moze byc medialny temat?

Witam,
Niedawno utworzylismy pierwsze w Polsce tzw. mens underwear studio http://luffluff.com/ , czyli miejsce gdzie bedziemy oferowac najciekawsze marki meskiej bielizny .

Temat wydaje sie prozaiczy ale jak sie spojrzy nieco z szerszej perspektywy to moze byc dosc interesujacy topic. Projekt powstal z pewnej obserwacji, ze o ile kobiety maja w czym wybierac jesli chodzi o ladna bielizne , to oferta dla Panow , ktora spotykamy w sklepach prezentuje sie nader ubogo. Dwie, trzy marki lokalne, kilka pozycji typu "no name" dostepnych w dyskontach typu Biedronka czy Real oraz relatywnie szczatkowa oferta kilku marek europejskich. Natomiast, jak opublikowal jeden z branzowych periodykow , rynek markowej meskiej bielizny rozwija sie w najlepsze i to pomimo kryzysu finansowego. Takie marki jak C-in2, 2xist, Calvin Klein czy australijskie DT z okresu na okres odnotowuja znaczacy wzrost obrotow.
Dlaczego zatem mezczyzni kupuja tak gremialnie bielizne na swiecie, w Polsce branza ta lekko kuleje.
Zadalismy sobie trud i sprowadzilismy to Polski to co obecnie najciekawsze w tej branzy. Chcemy sie przekonac, czy to jest tak , ze polski mezczyzna nie ma odpowiednio szerokiej palety wyboru, czy nie jest zainteresowany i raczej bazuje na przyslowiowej juz parze bokserek , ktore otrzyma na Mikolajki od swojej mamy czy zony.Piotr Obolenski edytował(a) ten post dnia 09.02.09 o godzinie 23:56