Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

W tym wątku można wklejać informacje o imprezach branżowych – nie tylko w Warszawie ;-)
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

BarCamp 7.1 #2

Adres: Wrocław, Purkyniego 10
Czas: od 28 października, 17:00 do 28 października, 21:00
Kontakt mklimowicz@biznes20.pl

Agenda:

* Strategia blue ocean - czyli jak to robi Apple - Dominik Kaznowski, kaznowski.blox.pl
* Mobilna rozrywka 2.0 - Roman Karaszewski, AdAction
* Gazeta w komórce? - Wojciech Kuśmierek, UseLab
* Belysio: zlokalizuj swój serwis - Grzegorz Jabłoński, Belysio
* Hi, I'm a Windows Mobile! - Bartłomiej Zass, Microsoft Polska
* Jedna sieć na każdym urządzeniu - Sebastian Baberowski i Paweł Miniewicz, Opera
* Nowoczesna komunikacja mobilna - Bogusław Kowalik, Gadu-Gadu
* Ewolucja serwisu mobilnego - case study mobi.kolporter.pl - Robert Sołkiewicz, Kolporter
* Szymon Przewłocki, Onet

Po spotkaniu przewidziane są rozmowy kuluarowe w hotelowym barze.

Więcej szczegółów i aktualności: http://www.goldenline.pl/spotkanie/barcamp-7-1-2

Żałuję, że nie mogę tam być - brzmi bardzo ciekawie...
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

Forum IAB 2008, Gala Mixx Awards

Adres: Warszawa
Czas: od 6 listopada, 09:00 do 7 listopada, 17:00

Forum IAB 2008 - Druga edycja

Wybitni profesjonaliści od marketingu i reklamy on line z całej Europy po raz drugi będą rozmawiać o najnowszych trendach w interaktywnej reklamie podczas drugiego FORUM IAB. Tym razem spotkanie odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.

Organizowana przez IAB druga edycja konferencji to jedyne polskie wydarzenie w całości poświęcone interaktywnemu marketingowi. Skupi ona marketerów, przedstawicieli branży internetowej z kraju i ze świata oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w
internecie.

W tym roku prelegentami zagranicznymi będą m.in.: Rene Lamsfus, Nielsen Online, Wielka Brytania, Alison Fennah, European Interactive Advertising Association, Marvin Liao, Yahoo, USA, Martin Radelfinger, AdLink/Goldbach Media, Szwajcaria i Austria, David Eriksson, North Kingdom, Szwecja, Anthony James, OMG, Wielka Brytania oraz Frank Wagner, Nugg.ad, Niemcy. Przewidujemy ok. 600 uczestników.

Gala MIXX

W piewszym dniu konferencji 6 listopada odbędzie się gala, podczas której rozdane zostaną nagrody przyznane w konkursie kreatywnym MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych prowadzonych w internecie w 2008 roku. Jury polskich nagród MIXX będzie oceniało i nagradzało kreatywność, skuteczność oraz pomysłowość w wykorzystaniu internetu do działań marketingowych. Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach, oprócz tego wyłoniona zostanie najlepsza kampania tego roku – Best in Show(http://mixx-awards.pl).

Nowość! W tym roku po raz pierwszy zwycięzca "Best in Show" zostanie nagrodzony przez IAB Polska zgłoszeniem kampanii do "International Interactive Advertising Award 09" w Nowym Jorku oraz wyjazdem na MIXX Awards do USA zasponsorowanym przez IAB Polska.

Więcej szczegółów i aktualności: http://www.goldenline.pl/spotkanie/forum-iab-2008-gala...

Program: http://forumiab.pl/program/program.html

Kto wie, może się na to wybiorę…Magdalena Żelasko edytował(a) ten post dnia 21.10.08 o godzinie 10:15
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

Seminarium TUBA03 odbędzie się w Warszawie najbliższy poniedziałek 27 października o godz. 15.00 w Multikinie na Ursynowie. W tej samej formule tematycznej TUBA zostanie powtórzona w poznańskim Starym Browarze 3 listopada.

Agencja kreatywna Artegence oraz bloger Maciej Budzich (http://blog.mediafun.pl) już po raz trzeci zapraszają na TUBĘ.

„Marketing & more” objął patronat nad wydarzeniem.

TUBA to nazwa cyklu nieformalnych i swobodnych spotkań w formie seminariów organizowanych dla fanów mediów, reklamy marketingu i ludzi z branży reklamowej. Tym razem tematem przewodnim TUBA03 są blogi oraz blogvertising. Całość wydarzenia będzie podzielona na dwa duże bloki:

W części pierwszej zostaną przedstawione wykłady:

- Blogi okiem Mediafuna (Maciej Budzich, blog.mediafun.pl);
- Dominik Kaznowski (kaznowski.blox.pl) – Znaczenie i wykorzystanie blogów w działalności firm;
- Agnieszka Pyrkowska (Blomedia) – Biznes blogowy;
- Norbert Kilen (OnBoard PR) – Trudności współpracy blogerów i pracowników PR;
- Łukasz Bąkowski (dom mediowy Mediashare) – Reklama na blogach oczami reklamodawcy i blogera.

Następnie trzy sieci reklamowe wyspecjalizowane w reklamie na blogach (Yellowgreen, Blogvertising oraz Adlog.pl.) podzielą się dotychczasowymi doświadczeniami ze współpracy z blogerami i reklamodawcami.

Druga część TUBY jest poświęcona dyskusji panelowej, w czasie której zostaną poruszone tematy pojawiające się w czasie wykładów, czyli mowa będzie o wiarygodności, zarabianiu i marketingu na blogach.

Wstęp na seminarium TUBA03 jest wolny.

Więcej informacji: http://goldenline.pl/spotkanie/tuba03Magdalena Żelasko edytował(a) ten post dnia 22.10.08 o godzinie 15:46
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

SEM I SEO – MARKETING W WYSZUKIWARKACH

Miejsce: Warszawa (budynek Intraco)
27.10.2008, godz. 9.00 – 16.15

Cena: 750 zł + VAT

Plan szkolenia:

9.45 - rejestracja i powitanie z kawą
10.00 - 10.45 - SEO PR, copywriting, przygotowanie tekstów na potrzeby portali internetowych - Witold Sokołowski (Epr.pl)
10.45 - 11.30 - 7 przepisów na efektywną kampanię PPC - Szymon Wesołowski (Fresh Agencja Reklamowa)
11.30 - 12.15 - PR i pozycjonowanie. Net PR Synergy - Wiktor Kammer (Times Square PR)
12.30 - 13.15 - SEO Video czyli pozycjonowanie treści video w wyszukiwarkach - Paweł Bieniek (inhead.pl)
13.15 - 14.00 - Jak wybrać właściwą agencję SEM i SEO i nie stracić... - Małgorzata Kucharska (Sunrise System)
14.00 -14.45 - Obiad
14.45 - 15.30 - 20 pytań i odpowiedzi na temat pozycjonowania - Mateusz Zyguła (widzialni.pl)
15.30 - 16.15 - „Czym skorupka za młodu nasiąknie …” – czyli skuteczny system CMS oraz konsulting strategiczny jako zwiększenie możliwości działań SEM - Wojciech Szymański (Ideo)

Oceny ostatniego szkolenia (skala 1-6):
przygotowanie organizacyjne - 5.2
wartość merytoryczna - 4.6


Uwaga! Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje od Epr.pl w prezencie roczną prenumeratę magazynu Marketing&more

Dane kontaktowe organizatora:
Agnieszka Łukasik
022 428 24 36
022 781 40 48
agnieszka@epr.pl
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

03.11.2008: Gala EFFIE Awards 2008 + konferencja.

Gala EFFIE Awards 2008, Teatr Wielki (Pl. Teatralny 1, Warszawa), 3 listopada 2008, godz: 19.00 i after party Paltinium Club & Restaurant, ul. Fredry 6, Warszawa. Bilety do nabycia w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

Doroczna konferencja towarzysząca Gali EFFIE „Marketing w czasach, gdy liczą się liczby” – Hotel Hyatt Regency Warszawa, ul.Belwederska 23. 3 listopada 2008, godz: 10.00-17.00 – wstęp płatny.

Szczegóły:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
tel.: 22 898 84 25
osoba kontaktowa Agata Wiewióra
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

Noc Reklamożerców - 21.11.2008 do 29.11.2008

NOC REKLAMOŻERCÓW w 13 miastach w Polsce!

Co to jest Noc Reklamożerców?

Noc Reklamożerców to unikalny na świecie spektakl złożony wyłącznie z reklam, jest obok festiwalu w Cannes, największym międzynarodowym świętem reklamy. Jest pokazywany od 27 lat, w 40 krajach na świecie, po raz 17 raz w Polsce!

Podczas nocy prezentowane są filmy reklamowe pochodzące z ponad 60 krajów, filmy najnowsze mieszają się z archiwalnymi. W programie każdego roku 400 dotąd nie pokazywanych filmów, w które nie ingeruje żadna cenzura, możemy zobaczyć reklamy zakazane, nieudane, wycofane oraz sety ułożone tematycznie.

Noc Reklamożerców to również sześć godzin imprezy w niepowtarzalnej atmosferze, muzyka grana przez najlepszych DJów, konkursy i animacje, wystawy i promocje na barach.

W tym roku po pierwszy wszystkie reklamy zostaną pokazane wraz z polskimi napisami.

Kim są Reklamożercy?

Reklamożercy to pasjonaci i znawcy reklamy, studenci kierunków marketing, zarządzanie, komunikacja, kierunki lingwistyczne. Rokrocznie spektakl gromadzi całe polskie środowisko reklamy, pracowników mediów, dziennikarzy, studentów i młodzież licealną.

Gdzie odbędzie się Noc Reklamożerców?

Od 5 lat polska edycja Nocy Reklamożerców jest współorganizowana przez sieć Multikino. W tym roku, po raz pierwszy pokazy odbędą się także w wybranych kinach sieci Silver Screen. Po raz pierwszy, w tym roku pokaz będą mogli zobaczyć mieszkańcy aż 13 miast w Polsce!

Daty imprez w sieci Multikino i Silver Screen, start: 21:30

* 21 listopada (piątek): Warszawa Złote Tarasy, Poznań 51, Szczecin, Gdańsk
* 22 listopada (sobota): Wrocław Pasaż, Kraków, Rybnik, Silver Screen Łódź
* 28 listopada (piątek): Warszawa Ursynów, Bydgoszcz, Silver Screen Gdynia
* 29 listopada (sobota): Wrocław Arkady, Włocławek, Zabrze, Elbląg

Bilety na NOC REKLAMOŻERCÓW już w sprzedaży w kasach Multikina i Silver Screen.

Sponsor Główny Imprezy: Lech Premium

Sponsorzy imprezy: Coca Cola, Telepizza, Flash Press Media

Patroni branżowi: SAR, Marketing and more, Mediarun.pl

Patroni medialni: TVN, TVN7, Onet.pl, Filmweb.pl, ESKA, AMS, METRO, MTV

Szczegóły na: http://nocreklamozercow.pl
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

Trendy i Prognozy 2008+...

Warszawa - 03.12.2008

Patronat medialny: Marketing & more

"Trendy, które kształtują nowy model kobiecości i męskości"

Emancypacja kobiet stała się faktem. Kobiety stają się coraz bardziej niezależne, aktywne zawodowo, robią karierę, zarządzają firmami, realizują swoje ambicje i marzenia, a ich życie przestaje być zdominowane sprawami rodziny. Kobiety przejmują wiele cech przypisywanych stereotypowo mężczyznom, a jednocześnie pragną pozostać kobiece...

W tych okolicznościach mężczyźni przechodzą swoisty kryzys tożsamości, z jednej strony mają silną potrzebę odróżniania się od kobiet, podlegając silnym stereotypom przypisanym męskości, a z drugiej - podlegają feminizacji i przejmują cechy uważane za typowo kobiece.

Co więc dzisiaj znaczy tworzyć markę typowo kobiecą oraz markę typowo męską?

Program

09:00-09.30 Rejestracja gości
09:30-09:45 Powitanie, wprowadzenie do tematyki seminarium
09:45-10:30 "Trzeci wymiar kobiety" - współczesny model kobiecości, który łączy atrybuty archetypu kobiecości, takie jak: delikatność, piękno, macierzyństwo, z nowoczesnymi osiągnięciami kobiet: autonomią, władzą, aktywnością i dynamiką; model, który jest połączeniem kobiecości i męskiej siły - Anna Nalazek, prezes Intuition Polska
10:30-11:20 "Nowa koncepcja męskości w kulturze współczesnej" - feminizacja tożsamości męskiej vs. obraz męskości dominującej, współczesny mężczyzna "miota się między postawą macho, a osobowością delikatną i empatyczną, zdolną - podobnie jak kobieta - do głębokiej ekspresji swoich uczuć" - Zbyszko Melosik, prof.dr.hab., socjolog Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.
11:20-11:40 Przerwa na kawę
11:40-12:30 "Kobieta i mężczyzna jako konsumenci" - mimo zmian i nowych wzorców kobiecości i męskości, sposób postrzegania konsumentów nadal rządzony jest wieloma stereotypami związanymi z płcią - Dominika Maison, dr hab., psycholog społeczny i profesor Uniwersytetu Warszawskiego, właścicielka firmy badań marketingowych Dom Badawczy Maison.
12:30-13:00 Panel dyskusyjny.
13:00 Zakończenie seminarium.

Prelegenci

Anna Nalazek - prezes i założycielka Intuition Polska,
Dominika Maison - dr hab., profesor Uniwersytetu Warszawskiego, właścicielka firmy badań marketingowych Dom Badawczy Maison
Zbyszko Melosik - prof. dr hab., dziekan Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu

Rejestracja: http://seminarium.intuition.pl/formularz.php
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

Organizator: Epr.pl

Temat: Mierzalność i skuteczność działań PR i marketingu w Internecie

Termin: 09.12.2008

http://www.epr.pl/mierzalnosc-i-skutecznosc-dzialan-pr...

Wśród wykładowców natenczas potwierdzeni m.in. Marcin Maj z OS3, Anna Sikorska z ADSEO.PL, Anna Miotk z Newspoint.
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

Rewolucja w Komunikacji

Warszawa (siedziba Agory)
11.12.2008

W pierwszej połowie grudnia w siedzibie Agory odbędzie się IX seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: „Enterprise 2.0”.

Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych.

W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów. Na kolejne seminarium zapraszamy do Agory w czwartek, 11 grudnia.

Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona szeroko rozumianemu pojęciu Enterprise 2.0.

W seminarium udział wezmą:

Tomasz Karwatka, Divante
Michał Semczyszyn, Liveblend.com
Adam Zygadlewicz, Netguru
Michał Faber, Web Kwadrat
Marek Woźniak, NetPR
Szymon Klimczak, LIVECHAT Software
Paweł Preneta, Ideo
Grzegorz Rudno – Rudziński, Contium SA
Szymon Chodkowski, TransmisjeOnline

W trakcie prezentacji liczymy na interaktywną dyskusję uczestników z prelegentami, co umożliwi nam wzajemną wymianę poglądów.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszam do rejestracji na stronie http://rewolucjawkomunikacji.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc zastrzegamy wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii odnośnie projektu „Rewolucja w komunikacji” proszę o kontakt: kaja.rud@agora.pl

Kaja Rud
Menedżer ds. Projektów
Dział Marketingu Pionu Internet
Agora SA
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

Dla mediafanów

26.01.2009

2 lutego o godzinie 15.00 w warszawskim Multikinie odbędzie się piąta edycja seminarium TUBA. Patronem medialym wydarzenia jest Marketing & more.

Organizatorzy opatrzyli nazwę TUBY gwiazdką, nawiązując do reklam usług instytucji finansowych, ponieważ najbliższe seminaria będą poświęcone marketingowi w obszarze usług finansowych.

W programie TUBY05* są następujące prezentacje:

- Michał Macierzyński, Bankier.pl: „Czy instytucje finansowe są marketingowo odważne i kreatywne?”
- Tomasz Adamczyk, Artegence oraz Łukasz Penszko, Alior Bank: case study kampanii wprowadzającej nowy bank;
- Roman Jędrkowiak, ING Bank: „Czy dobrze mieć celebrytę w reklamie?”
- Jędrzej Marciniak, BZ WBK: „Jak fajnie jest mieć Johna Cleese w reklamie.”;
- Marcin Truszel, Artegence: przedstawienie nowego projektu do zarządzania funduszami osobistymi.

Wstęp na TUBA05* jest wolny.

Organizatorzy wymagają rejestracji za pośrednictwem serwisu http://oiola.com/e/295-tuba05-warszawa/.

TUBA to nazwa cyklu nieformalnych i swobodnych w formie seminariów organizowanych dla fanów mediów, reklamy i marketingu przez agencję kreatywną Artegence oraz Macieja Budzicha prowadzącego blog.mediafun.pl. IAB Polska objęło patronat merytoryczny nad wydarzeniem.
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

„Trendy konsumenckie w świecie turbulencji”

Warszawa - 11.03.2009

„Intuition Polska, firma doradztwa strategicznego, która specjalizuje się w zakresie trendów oraz innowacji marki, organizuje 11 marca br. (Hotel Le Regina, Warszawa, ul. Kościelna 12, godz. 9:00-13:00) seminarium „Trendy konsumenckie w świecie turbulencji”, stanowiące trzecie spotkanie z cyklu „Trendy i prognozy: 2009+ …”.

Seminarium będzie poświęcone omówieniu wpływu nowej sytuacji ekonomicznej na rozwój trendów społeczno-kulturowych i konsumenckich oraz strategiom marketingowym, jakie należy przyjąć, aby okres kryzysu był dla biznesu i dla marek możliwością, a nie tylko zagrożeniem.

Dodatkowa analiza podobnych sytuacji z przeszłości pomoże nakreślić innowacyjne i kreatywne rozwiązania.

Prelekcje poprowadzą dr hab. Janusz Czapiński, znany psycholog społeczny, profesor Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, współautor badania „Diagnoza Społeczna”, Dr Barbara Frątczak-Rudnicka i dr Paweł Wójcik z agencji badawczej 4P Research Mix oraz Anna Nalazek, prezes Intuition Polska, Brand Innovation Consultancy.

Więcej informacji na temat programu, prelegentów oraz miejsca seminarium znajdą Państwo na www.seminarium.intuition.pl
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

OUTDOOR EXPO 2009 i Euro-Reklama GIFT EXPO 2009

Poznań - 21.04.2009 do 24.04.2009

Wiosną budzi się kreatywność

Przez cztery dni od 21 do 24 kwietnia br. w Poznaniu odbywać się będą kolejne edycje Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009 i Euro-Reklama GIFT EXPO 2009 oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2009.

Ofertę uzupełnią Branżowe Targi Zdobienia Odzieży i Marketingu Tekstylnego TeksPro, które w 2009 roku świętować będą swoją premierę.

Kwietniowe targi to świetna okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami, technologiami i nowościami produktowymi w najważniejszych sektorach związanych z rynkiem reklamowym i poligraficznym.

Na tegoroczną, edycję targów zapraszamy wszystkich dotychczasowych wystawców Międzynarodowych Targów Poznańskich z kilkudziesięciu branż.

Zapewni to wydarzeniu biznesowy charakter i pozwoli w jednym czasie zaprezentować się naszym wystawcom olbrzymiej liczbie nowych klientów – mówi Magdalena Halicka-Gołębiowska, dyrektor targów reklamowych.

Podczas tegorocznej edycji targów nie zabraknie również wykładów, konferencji i wydarzeń specjalnych z zakresu technologii poligraficznych oraz marketingu i reklamy.

Targi będzie można zwiedzać od wtorku do piątku od godziny 9.00 do 17.00. Nowością jest możliwość bezpłatnego wstępu na targi po wcześniejszej rejestracji online (formularze dostępne na stronach internetowych targów:

http://giftexpo.pl;

http://outdoorexpo.pl
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

Letnie Seminarium Badawcze: Wpływ - Perswazja - Manipulacja, Nowy Zyzdrój - 27.05.2009 do 29.05.2009

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii po raz trzeci organizuje przedsięwzięcie podejmujące tematy na pograniczu nauki i marketingu. Celem tegorocznego seminarium jest przyjrzenie się granicom perswazji i manipulacji w komunikacji marketingowej i badaniach. Do udziału w przedsięwzięciu zostali zaproszeni przedstawiciele świata nauki reprezentujący różne dyscypliny naukowe, a także pracownicy agencji badawczych i reklamowych. Uczestnicy seminarium będą mogli poznać etyczny, psychologiczny i retoryczny wymiar manipulacji oraz przyjrzeć się ewolucji perswazyjności w komunikacji reklamowej. Pokazana zostanie także przemiana roli uczestnika procesu badawczego, o którym współcześnie mówi się jako "prospondencie". Seminarium to doskonała propozycja dla markterów, strategów oraz badaczy. Zapraszamy.

Więcej informacji http://www.ptbrio.pl/seminarium2009
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

XI seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji", Warszawa - 28.05.2009

Pod koniec maja w siedzibie Agory odbędzie się XI seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji". Temat najnowszego spotkania to: Marketing bezpośredni na nowe czasy - skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem.

Projekt seminariów "Rewolucja w komunikacji" realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych.

W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy – specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

Na kolejne seminarium zapraszamy do Agory w czwartek, 28 maja, godz. 10.00

Tematyka najbliższego spotkania zostanie poświęcona marketingowi bezpośredniemu.

Marketing bezpośredni (nazywany też ostatnio marketingiem zintegrowanym) jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziedziną szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.

Marketing bezpośredni jest rozumiany jako interaktywne, bezpośrednie i personalizowane działania marketingowe. Działania te wykorzystują techniki, których nadrzędną cechą jest mierzalność reakcji oraz tworzenie personalnej więzi z klientem (lojalność konsumenta).

Do podstawowych technik marketingu bezpośredniego zaliczamy:

1. Przesyłka bezpośrednia (B2B oraz B2C)
2. Promocje sprzedaży
3. Telemarketing
4. Marketing mobilny (np. SMS-y i MMS-y)
5. Marketing internetowy (w tym m.in.: strony www.; SEM - marketing w wyszukiwarkach; e-mailingi; newslettery, marketing wirusowy)
6. Direct Response Advertising (np. kanały TV służące bezpośredniemu nabyciu produktu lub usługi)

W trakcie seminarium przedstawimy i omówimy najważniejsze trendy i zagadnienia związane z powyższym tematem.

W seminarium udział wezmą:

Xawery Konarski, Kancelaria Traple Konarski Podrecki
Krzysztof Dębowski, SARE
Mariusz Pawłowski, Acxiom
Patrycja Kunkel, Agora
Katarzyna Domańska, Think Open
Borys Wróbel, Mobijoy
Michał Białek, Wykop.pl

Po każdej prezentacji interaktywna dyskusja uczestników z prelegentami umożliwi wzajemną wymianę poglądów.

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszamy do rejestracji na stronie: http://rewolucjawkomunikacji.pl

Z powodu ograniczonej liczby miejsc zastrzegamy wejście na konferencję po otrzymaniu przez uczestników mailowego potwierdzenia zgłoszenia po uprzedniej rejestracji.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii odnośnie projektu „Rewolucja w komunikacji” proszę o bezpośredni kontakt: Kaja.Rud@agora.pl.
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

MEN’S DAY, Warszawa - 06.06.2009 do 07.06.2009

W dniach 6-7 czerwca w Warszawie odbędzie się najbardziej męska impreza tego roku - MEN’S DAY. To ogromne przedsięwzięcie, w ramach którego powstanie miasteczko męskich pasji. Blisko 500 tys. mkw powierzchni lotniska Bemowo, gdzie będzie zorganizowana impreza, zostanie podzielona na strefy: Skrzydła, Motor i Woda, Gadżetomania, Extreme, Auto – Moto oraz De Lux, które zaprezentują wszystko co kręci faceta. Nie zabraknie tu samolotów, szybowców, aut marzeń, najszybszych motorów, luksusowych jachtów, multimediów, drogich gadżetów, gier, sportów ekstremalnych, najnowszej mody i … oczywiście pięknych kobiet. Organizatorzy zapraszają m.in. na premierową odsłonę nowej limuzyny SEAT-a EXEO, pokazy driftingu, rywalizację na decybele w konkursie BASS RACE, wystawę najbardziej luksusowych samochodów świata, wojnę Północ-Południe na najbardziej zbajerowane i najlepiej wystylizowane auto, wyścigi modeli samochodowych, parasailing, zabawę na skokochronie, widokowe loty szybowcami, czy pokazy parasailingu. Twarzą MEN’S DAY został jeden z najlepszych polskich rajdowców - Tomasz Kuchar. Na miejscu będzie można spotkać m.in. Wojtka Brzozowskiego, który opowie o swoich pasjach. Na MEN’S DAY powstanie także strefa +18, tylko dla dorosłych oraz kasyno. Dla rowerzystów przygotowywany jest ogromny, darmowy parking strzeżony. Poza tym, będzie można wygrać 10 000 zł w konkursie THE BEST OF MEN’S DAY oraz całą masę innych, interesujących nagród. Więcej informacji na ten temat na stronach http://mensday.pl. Bilety na MEN’S DAY już dostępne są na http://ebilet.pl.
Magdalena Żelasko

Magdalena Żelasko Dyrektor LET'S CEE
Film Festival

Temat: IMPREZY BRANŻOWE

Forum Marketingu Internetowego

MAKSIMUM KONWERSJI – Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line, Warszawa - 06.08.2009

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w Forum Marketingu Internetowego

MAKSIMUM KONWERSJI – Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line 6 sierpnia 2009 roku, Warszawa

Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu on-line w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych działom marketingu przyszedł zatem czas na optymalizację podejmowanych działań i budżetów marketingowych.

Podczas forum poznasz skuteczne narzędzia i najnowsze osiągnięcia, które pomogą Ci zbudować skuteczną strategię marketingu on-line, bo teraz liczy się tylko jedno - MAKSIMUM KONWERSJI

Do zobaczenia na forum:
Konrad Pankiewicz, Marcin Maj, dr. Jacek Wójcik, Krzysztof Piwowar, Piotr Waglowski, Bartosz Berliński, Sławomir Kornicki

Forum poprowadzi: Monika Król (PR & Marketing Manager Adv.pl)

W PROGRAMIE (9.00-16:40)
- Liczy się tylko jedno…
- Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience
- Słuchać czy manipulować - ulegać modom czy skutecznie się reklamować?
- dBase Marketing – Marketerze obudź się wreszcie!
- Z rewolucją w blokach startowych, czyli o Augmented Reality - reklamie, zabawie i innowacyjnym sposobie na zwiększenie zysków
- Technologie utrudniające działania marketingowe – ujęcie prawne
- Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci - najlepsze strategie e-marketingowe na rynku
- Marketing w Wyszukiwarkach. Recepta na kryzys
- Strategie cenowe stosowane w Internecie

WIĘCEJ INFORMACJI
http://maksimumkonwersji.pl/forum_marketingu.pdf

Kontakt z koordynatorem: Agata Soboń; pr@konferencja.com.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do