Jakub Michalski

Jakub Michalski interactive designer

Temat: Kiedy mówią o nas w mediach?

Czy jest jakiś przepis na to, aby o naszej akcji powiedziały media? Jak to jest z tym, że np. w TVN24 mówią o stronie internetowej kobiety, która stworzyła ją po to, aby ktoś opłacił jej ubezpieczenie, albo wszechobecne informacje o "najlepszej pracy na świecie".

Rozumiem, że akcja ta musi być na prawdę unikalna i wyjątkowa, ale jak dotrzeć z nią do dziennikarzy, jeśli sami jej nie wyłapią? Znajomości? Jest jakiś sposób?

konto usunięte

Temat: Kiedy mówią o nas w mediach?

A coz to za akcja w ogole jest?

Jesli ma na celu trzaskanie kasy to zapomnij. Chyba ze odpalisz redakcji dzialke.

Przepis... mozesz na przyklad rozebrac sie i stanac na wiertniczej z wielkim transparentem Autoakcja.pl Jesli przekonasz do tego jeszcze kilka kobiet to gwarantuje ci ze zaraz wylegna z kamerami i byc moze trafi to na antene.

Pisze "byc moze" bo czegos takiego probowal juz "tak czy owak" Zbigniew Nowak. Walnal kiedys sam wielki transparent z jakims tekstem o zydach i zamieszkal w przyczepie pod samym wejsciem do budynku TVNu. Natomiast wszystkie redakcje solidarnie go olaly.

konto usunięte

Temat: Kiedy mówią o nas w mediach?

Jakub Michalski:
Na "R,M,M" zostales poproszony o przyblizenie szczegolow akcji. Nie zrobiles tego. Jesli ktos zechce Ci pomoc, to i tak nie bedzie mial takiej mozliwosci, poniewaz nie istnieje "przepis na wszystko"
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Kiedy mówią o nas w mediach?

Cóż, inna sprawa, że to Twoją inicjatywą winno być media sobą zainteresować.

A jeszcze z innej beczki - czasem takie wypełniacze treści wynikają spontanicznie. Niedawno o jednym z naszych Klientów było głośno, bo ktoś wpadł na pomysł zrobienia wokół niego afery, naciąganej ile wlezie, ale.. był materiał :)

Następna dyskusja:

Czeka nas paka.




Wyślij zaproszenie do