Magdalena Z.

Magdalena Z. dyrektor
Warszawskie Studium
Aktorskie

Temat: "Niekonwencjonalna komunikacja jako skuteczne narzędzie...

Start:14.10.2009 - End:14.10.2009

„Pro-KREACJA” zaprasza na konferencję „Niekonwencjonalna komunikacja jako skuteczne narzędzie marketingu internetowego”!
Termin: 14 października 2009 roku w godzinach 10.00-16.00.
Miejsce: Centrum Konferencyjne Daimler-Chrysler przy ul. G. Daimlera 1 w Warszawie.

Jeszcze ciekawsze prezentacje, wspaniali prelegenci, zupełnie nowe tematy i zagadnienia! To wszystko czeka na Państwa na kolejnej Konferencji organizowanej przez „Pro-KREACJĘ”!

Konferencja jest poświęcona aspektom komunikacji w marketingu internetowym – począwszy od zrozumienia zachowań uczestników sieci, poprzez technologie ukierunkowujące przekazy na konkretne grupy odbiorców, aż po przykłady niekonwencjonalnych kampanii na pograniczu światów, konkursów internetowych itp.

Aby wziąć udział w Konferencji, zadzwoń pod numer + 48 (0) 42 687 12 92 lub +48 (0) 601 979 499 albo napisz na adres biuro@pro-kreacja.com: przyjmiemy Twoje zgłoszenie i udzielimy Ci wszelkich informacji.

W PROGRAMIE KONFERENCJI:

9.30 – 10.00
Rejestracja

I. 10.00 – 10.45
Zgadnij, kim jestem, a kupię właśnie od Ciebie! Zachowania klientów w sieci – Honorata Stolarzewicz, Agreement S.C.

II. 10.45 – 11.30
Targetowanie behawioralne i retargeting – teoria i praktyka – Grzegorz Sławatyński, Behavia

11.30 – 11:50
Przerwa kawowa

III. 11.50 – 12.35
Kampanie reklamowe na pograniczu offline i online – Joanna Rodak, Heureka

IV. 12.35 – 13.20
Jak wygrać konkurs w internecie? Konkursy internetowe jako ciekawe narzędzie promocji – Maciej Musioł, Ad.net S.A.

V. 13.20 – 14.05
Komunikacja konsumencka i korporacyjna poprzez nowe media – Jakub Waszczuk, Mmd Corporate

14.05 – 15.00
Lunch

VI. 15.00 – 15.45
Więcej na http://..czyli telewizja to za mało – Rafał Lampasiak, TBWA\
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koszt udziału w Konferencji: do dnia 14.09.2009 r. opłata wynosi 280 PLN netto (+ 22% VAT). Po tym terminie 350 PLN netto (+ 22% VAT). Cena obejmuje: udział w Konferencji, materiały konferencyjne, przerwę kawową, lunch.

Na zakończenie Konferencji rozlosowana zostanie wśród uczestników roczna prenumerata dwumiesięcznika „Pro-KREACJA”.

Liczba miejsc na Konferencji jest ograniczona, o przyjęciu uczestnika decyduje kolejność zgłoszeń (jako zgłoszenie rozumie się przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie wpłaty).

Organizator Konferencji:
Polski Drukarz sp. z o.o.
(wydawca dwumiesięcznika „Pro-KREACJA” i miesięcznika „Świat DRUKU”)
ul. Obywatelska 115
94-104 Łódź
tel: +48 (0) 42 687 12 92
fax: + 48 (0) 42 687 12 99

Patroni medialni Konferencji: drukarnie.com.pl, mediafm.net, profeo.pl, proto.pl, stoisko.pl, stosunkimiedzynarodowe.pl, Świat DRUKU.