Temat: CZARNA LISTA KONTRAHENTÓW !!!
Może firma nie kwalifikuje się na czarną listę, ale proponuje interesujące warunki współpracy.
Post ma być ostrzeżeniem przed podjęciem współpracy bez przeczytania warunków umowy.
JAK MIEĆ REKLAMĘ ZA DARMO (wersalików użyłem w celu podkreślenia niektórych ciekawszych informacji)
Fragmenty regulaminu konkursu w cudzysłowach
HBO ogłosiła konkurs na reklame HBO GO. Nagrodą jest 10 IPadów o wartości 1900 pln, poza tym "Organizator MOŻE przyznać w Okresie Trwania Konkursu miesięcznie 100 (sto) voucherów (kodów umożliwiających dostęp do usługi HBO GO) o wartości 12 PLN każdy, uprawniających do korzystania z usługi HBO GO"
"Organizator zastrzega sobie prawo do nieprzyznania wszystkich nagród. Nieprzyznane nagrody pozostają w gestii Organizatora."
W zamian za to KAŻDY BIORĄCY UDZIAŁ w konkursie, bez względu na to czy wygra, lub zdobędzie nagrodę, czy nie, daje firmie HBO wszelkie prawa włącznie z prawem do wizerunku
"Uczestnik Konkursu, który prześle Zgłoszenie Konkursowe zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, oświadcza, że przysługują mu wszelkie prawa autorskie do projektu/scenariusza i innych materiałów stanowiących przedmiot prawa autorskiego oraz że uzyskał wszelkie niezbędne zgody podmiotów, których wizerunki zostały w nich wykorzystane"
...
" • z chwilą przystąpienia do Konkursu,
• bezwarunkowo,
• dokonywania ich opracowań w szczególności w zakresie niezbędnym do wykorzystania w Konkursie, rozpowszechniania w Okresie Trwania Konkursu wedle uznania Organizatora,
• do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania w kraju i za granicą, w tym do:
▪ używania i wykorzystania w jakiejkolwiek działalności Organizatora Konkursu,
▪ utrwalania i zwielokrotniania egzemplarzy wszelkimi technikami, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową na jakichkolwiek nośnikach, dysku komputerowym, sieci internetowej,
▪ wprowadzania do pamięci komputera
▪ publicznego odtwarzania i wyświetlania (w tym na pokładach samolotów oraz statków w ramach usługi przewozu osób, a także w hotelach)
▪ wprowadzanie Programu do obrotu na nośnikach wszelkiego rodzaju;
▪ najem, użyczenie;
▪ nadawanie przewodowe lub bezprzewodowe, naziemne, satelitarne, w sieciach telewizji kablowej, w sieciach teleinformatycznych, w tym simulcasting i webcasting, w sposób kodowany lub nie, a także w ramach telewizji mobilnej (DVB-H, DVB-SH itp.)
▪ reemisja (rozpowszechnianie przez inny podmiot niż pierwotnie nadający, drogą przejmowania w całości i bez zmian programu organizacji telewizyjnej oraz równoczesnego i integralnego przekazywania tego programu organizacji telewizyjnej do powszechnego odbioru (również dla podmiotów świadczących usługi dla ludności) - w tym również rozpowszechnianie przez sieci telewizji kablowej, sieci telekomunikacyjne, sieci internetowe i platformy cyfrowe);
▪ rozpowszechnianie w ramach systemów tzw. odpłatności-za-pokaz (pay per view), oraz w ramach usług wideo na żądanie (video-on-demand), systemu „niemal na żądanie NVOD (near video-on-demand), lub abonamentu na żądanie (near subscription-on-demand), tj. udostępnianie Programu w ramach posiadanego przez użytkownika końcowego abonamentu, na indywidualne żądanie użytkownika, w miejscu lub czasie dowolnie przez niego wybranym;
▪ publiczne udostępnianie Programu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym streaming, downloading,
▪ podcasting."