Temat: Wydawca prasy kobiecej rezygnuje z upominków dla czytelników

G+ J jako pierwszy wydawca prasy kobiecej zamierza zrezygnować z walki na prezenty dla czytelników, pisze „Rzeczpospolita”. Powód? Troska o rentowność. Dodatki do gazet zwiększają bowiem sprzedaż, ale jednocześnie windują koszty wydania magazynu i nie budują w czytelnikach zwyczaju kupowania danego pisma. Dochodzą też wydatki na gadżety. Z prognoz wynika, że za trzy lata rentowność wydawnictwa ma wynieść 10 proc. więcej
Dorota P.

Dorota P. szukam pracy --
pisać mi się chce!

Temat: Wydawca prasy kobiecej rezygnuje z upominków dla czytelników

Czytałam o tym na wirtualnywydawcy.pl

Interesująca decyzja.
Zwłaszcza, że w przypadku tygodników kobiecych i miesięczników z tzw. niższej półki rzecz naprawdę sięgała absurdu.
Poznałam z bliska kwestię "wojny gadżetowej". Czerwony ocean dla wydawców.

Na pewno będę obserwować ten watek na rynku prasowym.

Kto następny? :-))
A kto na pewno nie?



Wyślij zaproszenie do