Temat: Jak się pokazujemy? Spada liczba tradycyjnych billboardów

Chodzi o frontlighty o powierzchni 12 mkw., których na koniec 2007 roku było o 11 proc. mniej niż rok wcześniej. Firmy specjalizujące się w sprzedaży powierzchni reklamowej coraz częściej stosują format 6 x 3 metry (wzrost o 22 proc.).
W ubiegłym roku najczęściej stosowane były nośniki małego formatu, czyli słupy reklamowe, plakaty na stacjach paliw czy półkola na wiatach przystankowych, łącznie 32,5 tys. Na drugim miejscu znalazły się standardowe tablice o powierzchni 12 mkw. - 29,8 tys., a dalej: citylighty (1,2 x 1,8)- 18,6 tys., frontlighty (6 x 3) - 11,7 tys., scrolle o powierzchni 9 mkw. - 1,6 tys., backlighty (6 x 3) - 1,1 tys., frontlighty (12 x 4) - 858, frontlighty (12 x 3) - 751 i backlighty (8 x 4) – 277.
Powyższe zestawienie obejmuje nasypujące firmy: AMS SA, Cityboard Media, Clear Channel Poland, Grupa Ströer, News Outdoor Poland, Apro, EuroAWK, BP Media, Business Consulting, Diam Advertising Group SA, Gigaboard Polska, Globart, Mini Media/Publiprox, Schulz Media, Supersigns Polska.
pw http://press.pl