Bogdan
Mitko
Menager z
wieloletnim
doświadczeniem w
Branży Reklamowej
Temat: Fotomeble. Co jest nie tak ?
Od pewnego czasu (2-3 miesiące) produkuję i wprowadzam na rynek fotomeble pod marka Mitko Event.Na początku myślałem że produkt sam się obroni swoją pomysłowością w przekazie reklamowym możliwym na całej powierzchni w fotograficznej jakości.
Zrobiłem strone http://mitkoevent.pl, prowadzę https://www.facebook.com/mitkoevent , zrobiłem sesję z modelką, zatrudniłem handlowca który i dzwoni do potencjalnych klientów i jeździ na prezentacje.
Co ciekawe reakcje oglądających są w 99% bardzo pozytywne. Nie ma to jednak przełożenia na bezpośrednie zamówienia. Coś jest nie tak. Myślę że albo tym razem mnie zawiodła intuicja w wymyślaniu nowych produktów albo jeszcze nie nadszedł ten czas, albo sam produkt ma wady których nie zauważam. Cena raczej nie powinna być problemem bo w wersji detalicznej dla klienta biznesowego zadrukowany digitalnie wg indywidualnego projektu fotel to ok 630 netto a sofa 2 osobowa jakieś 1200 pln netto. Ceny też nie przerażają rozmówców. O co więc może chodzić nie wiem. Może po rzucie okiem na produkty ktoś mi podpowie co zmienić . Całość wykonana jest w standardowej technologii meblarskiej pokryta eko-skórą z eko-zadrukiem latexowym. Czyli pełna ekologia.
Kiedyś gdy na rynek wchodził ford scorpio okularnik to się nie sprzedawał bo wyprzedzał designem epokę. Parę lat później Mecedes wprowadził "okularnika" i bił rekordy sprzedaży. Może więc wymyśliłem to za wcześnie?
Proszę o radę bo chyba przestałem rozumieć rynek..:-(