Urszula Ditrych

Urszula Ditrych koordynator ds.
reklamy i projektów
specjalnych,
Wydawnic...

Temat: "Diament Meblarstwa" - zapraszamy do zgłaszania produktów...

1. CZYM JEST KONKURS DIAMENT MEBLARSTWA?
To trwająca od dziesięciu już lat inicjatywa mająca na celu wyłonienie i nagrodzenie najlepszych produktów z branży wyposażenia wnętrz.

2. CO NOWEGO?
Dziesiąta edycja to czas podsumowań ale również czas zmian: rynek wyposażenia wnętrz ewoluuje; obserwujemy coraz bardziej kompleksowe podejście do otoczenia ze strony odbiorców i coraz lepiej dopasowaną do tego oferta rynkową. Tegoroczna edycja konkursu odzwierciedla te zmiany – pragniemy odnaleźć i nagrodzić wszystkie najlepsze i najpiękniejsze produkty składające się na otaczające nas wnętrza i nadające im odpowiedni klimat. Otwieramy konkurs na nowe obszary, co ma odzwierciedlenie w nowych kategoriach.

3. JAK TO DZIAŁA?
Do 16 października przyjmujemy zgłoszenia produktów (zgłoszeń dokonujemy online wybierając odpowiednią dla produktu klasę i kategorię). Na przełomie października i listopada następuje głosowanie jury. Głosowanie odbywa się online na podstawie przesłanych zgłoszeń. Głosy są zliczane i produkty, które otrzymały największą liczbę w swojej kategorii nagradzane są tytułem “Diament Meblarstwa”. Uroczyste wręczenie nagród ma miejsce 8 grudnia w Warszawie, a wyniki konkursu podawane są do wiadomości publicznej.

4. JAK OCENIANE SĄ PRODUKTY? KTO JE OCENIA?
Jurorzy to specjaliści w dziedzinie designu, produkcji, przedstawiciele handlu, firm atestujących, mediów i po raz pierwszy w tym roku bloggerzy. Pełna lista jurorów znajduje się na stronie http://www.diamentmeblarstwa.pl/kapitula/. Mamy wielu ekspertów z różnymi kompetencjami aby ostateczna ocena produktów była jak najpełniejsza i jak najbardziej obiektywna.
Kryteria wg. jakich oceniane są zgłoszone produkty to:
- zastosowane wzornictwo i zgodność z aktualnymi trendami
- innowacyjność i zaawansowanie technologiczne, funkcjonalność i ergonomia
- ogólna prezencja produktu

5. DLACZEGO WARTO?
Udział w konkursie to nie tylko szansa na prestiżową nagrodę i możliwość wykorzystania certyfikatu „Diamentu Meblarstwa” do oznaczania i promowania nagrodzonych produktów. To również możliwość zaprezentowania swoich produktów w gronie najlepszych marek, pozytywne wyróżnienie się na tle konkurencji i otwarcie się na nowych odbiorców. Jako organizator zapewniamy szeroką promocję zgłoszonych, a w szczególności nagrodzonych produktów:
- w mediach własnych (również społecznościowych)
- w mediach naszych Patronów (pełna lista patronów znajduje się na stronie http://www.diamentmeblarstwa.pl/patroni/ ) oraz partnerów medialnych
- na targach branżowych, spotkaniach, szkoleniach i eventach związanych z meblami i designem w roku 2016

Udział w konkursie „Diament Meblarstwa” to ogromny potencjał, który jest na wyciągniecie ręki.

6. JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?
Każdy produkty jest zgłaszany do Konkursu osobno poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stroniehttp://diamentmeblarstwa.pl/formularz_zgloszeniowy

7. ILE TO KOSZTUJE?
Uczestnictwo w konkursie wiąże się z uiszczeniem opłaty zgłoszeniowej. To jedyny koszt jaki muszą ponieść Uczestnicy – późniejsze publikacje w katalogu konkursowym oraz innych mediach są już bezpłatne. Zgłoszenie pierwszego/jednego produktu to koszt 990 zł netto w okresie trwania promocji do 16 sierpnia/ 1790 zł netto do 16 października. W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego produktu opłata za każdy kolejny wynosi 800 zł netto. W przypadku zgłoszenia więcej niż pięciu produktów – za szósty i każdy kolejny nie obowiązuje opłata.

8. REGULAMIN KONKURSU

W przypadku pytań prosimy o kontakt konkurs@meble.pl

Obrazek