Marek F.

Marek F. Carpe diem

Temat: Scientific Advertising - Claude Hopkins


Obrazek


Scientific Advertising - Claude Hopkins

Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów – Claude’a Hopkinsa.

Czego by się nie dotknął, jego reklamy odnosiły niesamowity sukces. Dzięki oszałamiającym rezultatom sprzedaży stał się legendą copywritingu.

Masz przed sobą 21 rozdziałów, napakowanych wiedzą o reklamie, której nie znajdziesz nigdzie indziej.

1. Jak ustala się prawa reklamy
2. Dobra praktyka sprzedaży
3. Oferowanie usługi
4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej
5. Nagłówki
6. Psychologia
7. Podawanie konkretów
8. Opowiadanie pełnej historii
9. Sztuka w reklamie
10. Rzeczy zbyt kosztowne
11. Informacja
12. Strategia
13. Korzystanie z próbek
14. Budowanie kanałów dystrybucji
15. Kampanie testowe
16. Poleganie na pośrednikach
17. Indywidualność
18. Reklamy negatywne
19. Pisanie listów
20. Nazwa, która pomaga
21. Dobry biznes

Nie da się stworzyć nieskutecznego tekstu sprzedażowego, gdy poznasz i zastosujesz wszystkie zasady reklamy, jakich chce Cię nauczyć Claude Hopkins. Bardzo nam zależy, by nauczyć Cię wszystkiego, czego potrzebujesz do samodzielnego tworzenia skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych.