Hubert Osiński

Hubert Osiński Współpraca
międzynarodowa

Temat: Poszukuję CRM-a co wybrać??

Witam.
Jestem właścicielem małej firmy IT/Sprzedaż.
Poszukuję aplikacji (CRM-a), który pomoże mi zorganizować/uporządkować pracę z kontaktami/relacjami z klientem.

Nie jestem znawcą tematu tego środowiska, więc może czasem moje oczekiwania będą się rozjeżdżać z tym co możliwe do osiągnięcia?? 
Chociaż może nie koniecznie….w każdym bądź razie proszę o cierpliwość i radę co

Intuicyjnie czuje, że taki soft powinien mieć/zawierać takie funkcje:

-Chodzi mi na razie o jedno stanowisko, ale oczywiście z możliwością pracy w sieci LAN z innym PC, chodzi o możliwości rozwojowe.

1. „Zarejestrowanie” nowej znajomości, ze wszelkimi danymi z wizytówki.
2. Przy pomocy wbudowanego klienta poczty lub integracji z aplikacją zewnętrzną będącą klientem poczty e-mail będę widział całą historię korespondencji /rozmów telefonicznych z tym klientem
3. Będę mógł opisać dany kontakt (w jakich okolicznościach, kiedy poznany)
4. Miejsce na informacje o wielkości stosowanego narzutu cenowego z danym klientem
5. Może też będzie w nim „moduł” umożliwiający wystawienie FV abym miał wgląd na to co kupił, kiedy i w jakiej cenie
6. Ponieważ mam program lojalnościowy, z którego jedni korzystają a inni nie, to również chciałbym to widzieć/wiedzieć
7. Również muszę wiedzieć, czy danemu klientowi wysłałem ofertę z propozycją programu lojalnościowego czy nie
8. Jeśli klient korzysta z programu lojalnościowego to chciałbym widzieć czy w kontekście programu jestem klientowi coś winien czy jestem „na zero”
9. Jeśli dany klient powie mi „Proszę podesłać ofertę w Poniedziałek” to program danego dnia będzie wyświetlał tą informacje??
10. Po „iluś” dniach jeśli dany kontakt został wprowadzony a nie było żadnego działania na tym kontakcie to żeby „system” monitował o tym po jakimś określonym czasie.
11. Moduł pozwalający budować ofertę dla danego klienta biorący pod uwagę wielkość narzutu stosowanego wobec danego klienta jednocześnie w danym kliencie archiwizujący tą ofertę?? Lub może chociaż „link” do pliku z ofertą??
12. Opcja pozwalająca w jasny sposób informować o tym czy jest to osoba poznana bezpośrednio czy za pomocą osoby trzeciej i tu z nazwiskiem.
13. Duże możliwości współpracy z aplikacjami zewn. I nie koniecznie tylko z MS.
14. Możliwość zmian systemowych
15. Możliwości raportowania.
16. Możliwość tworzenia/dodawania nowych funkcjonalności…trudno określić co jak zagra, co będzie potrzebne takiemu świeżakowi w temacie jak ja 

Po tej lekturze, czy macie jakieś pojęcie do jakiego softu jest mi najbliżej?? 
Czy faktycznie takich funkcjonalności mogę oczekiwać po CRM-ie??

Temat: Poszukuję CRM-a co wybrać??

sprawdź http://vtiger.com

sam właśnie go wprowadzam :)

system ma wszystko czego potrzebujesz
Piotr Jarzębowski

Piotr Jarzębowski Specjalista do spraw
sprzedaży - InsERT
S.A.

Temat: Poszukuję CRM-a co wybrać??

Witam

Warto spróbować kilka aplikacji. Nie wiem, czy Vtiger jest aplikacją akurat dla Pana firmy, więc nie warto inwestować w coś co nie będzie spełniało Pana oczekiwań.
Nie chcę negatywnie oceniać tego programu ale to co mi się rzuciło w oczy, to nie można działać w tym programie w szybki sposób. Poruszanie się po programie jest trochę uciążliwe. Poza tym nie mogłem odnaleźć modułu administracji i ustawień profilu użytkownika, gdzie jest możliwość przekazywania zadań innym pracownikom? Powstrzymam się od dalszych sądów, bo testowałem web'ową wersję demo. Pełną wersję Demo przetestuję na firmowym sprzęcie ;)

Z doświadczenia wiem, że warto sprawdzić program przed zakupem. Istotne jest również to, czy system sprzedażowy i magazynowy będzie współpracował z CRM.

Warto również zainteresować się samą firmą i opieka posprzedażną, systemem aktualizacji oprogramowania. Warto sprawdzić, czy zakup programu to jednorazowa opłata przy zakupie, czy stałe opłaty za korzystanie z programu.

Warto uzyskać te wszystkie informacje, bo CRM ma Panu pomagać, usprawnić pracę, "zarabiać" dla Pana firmy a nie być kulą u nogi.

Pozdrawiam

PS. W tej chwili nie handluję CRM, ale jeśli będzie miał Pan kilka pytań zapraszam na PRV.Piotr Jarzębowski edytował(a) ten post dnia 03.07.08 o godzinie 20:39

Temat: Poszukuję CRM-a co wybrać??

ustawienia profilu użytkownika nie jest dostępne w wersji demo
programu nie trzeba kupować bo jest to Open Source
najlepiej zainstalować i po testować - mi odpowiada, no fakt po dostosowaniu paru rzeczy (co zajęło tydzień, ale i tak się opłaca :)
w razie pytań zapraszam na PRV.
Joanna Krupienczyk

Joanna Krupienczyk Magister Ekonomii

Temat: Poszukuję CRM-a co wybrać??

Polecam Microsoft Dyanmics CRM 4.0

więcej na stronie crm.mediadat.pl/crm.html

W prazie pytań proszę o kontakt:
j.maciejewska@mediadat.pl
513 786 371 lub 91 428 13 15

PozdrawiamJoanna Katarzyna Maciejewska edytował(a) ten post dnia 11.03.09 o godzinie 21:02

Temat: Poszukuję CRM-a co wybrać??

Proponuję wypróbować GroupCamp Project (http://groupcamp.pl)
Posiada kilka kluczowych aplikacji, które inne systemy CRM pomijają, jako jeden z niewielu jest również zintegrowany z narzędziami Google dla firm.
Anna J.

Anna J. Menedżer biura,
specjalista ds
windykacji,
specjalista ds...

Temat: Poszukuję CRM-a co wybrać??

Proponuję Panu zapoznanie się z systemem ITCube CRM. Wymagania, o których Pan napisał są spełnione w tym systemie. Ponadto ITCube ma jeszcze mnóstwo innych możliwości.
Zachęcam do kontaktu.
ajaczynska.konsultant@nx.pl



Wyślij zaproszenie do