konto usunięte
Mateusz
Smoczynski
IT Recruitment
Partner / Management
Consultant / Agile
En...
Temat: wymagania odnośnie łącza internetowego
Jesli chodzi o samo granie spokojnie wystarczy najwolniejsze lacze 512kbs na 512. Problem pojawi sie przy sciaganiu map, patchow, dodatkow i dem. Gry online przecietnie wykorzystuja ok 10 KB/s downloadu i jakies 3 uploadu wiec wazne tu jest nie przepustowosc lacza a jego "dynamicznosc", czyli ping. Jesli zamierzasz grac przy wykorzystaniu jakis internetow komorkowych to moze okazac sie ze przy nawet najszybszym necie w ofercie bedziesz doswiadczal solidnego laga, gdyz ich net ma czesto slaby ping.konto usunięte
Temat: wymagania odnośnie łącza internetowego
Net założony ale jest mały fuck'up. Przy zakładaniu łącza mogłem wybrać rodzaj IP - publiczny lub prywatny. Okazuje się za na prywatnym nie można grać ani rozmawiać przez xbox live. Zmienić na publiczny mogę dopiero po pierwszym rachunku a Golda już zaaktywowałem :(Maciej L. biolog molekularny
Temat: wymagania odnośnie łącza internetowego
Bez publicznego IP takze popykasz, ale bedzie cienko. Konsekwencja tego bedzie najnizsza wartosc parametru NAT, Network Address Translation - strict, czyli zamkniety. Jesli puscisz diagnostyke siecie na xboxie, wszystko bedzie pokazane. NAT moze przeybrac wartosci moderate oraz open (najlepszy). Posiadajac NAT zamkniety (strict) mozesz polaczyc sie tylko z czlowiekiem ktory ma NAT otwarty (open). Generalnie do bezstresowego giercowania powinienes wykupic publiczne IP, i nastepnie przekierowac porty aby uzyskac otwarty NAT. Faktycznie, szybkosc lacza nie jest krytyczna, jesli chodzi o lagi. Pykalem kiedys na 0.5 MB laczu i bylo OK (oczywiscie w tym tempie demka slabo sie zasysaja). Wazniejszy jest ping, jesli nie przekracza kilkudziesieciu ms, powinno byc OK
Krzysztof
Piwowar
UX Consultant &
Owner @ Magnetise -
looking for new
busin...
Temat: wymagania odnośnie łącza internetowego
Maciej L.:
Generalnie do bezstresowego giercowania powinienes wykupic publiczne IP, i nastepnie przekierowac porty aby uzyskac otwarty NAT.
A tak z ciekawości, to które porty należałoby by przekierować?
Maciej L. biolog molekularny
Temat: wymagania odnośnie łącza internetowego
A tak z ciekawości, to które porty należałoby by przekierować?
3074 UDP/TCP i wszystko smiga :)
Krzysztof
Piwowar
UX Consultant &
Owner @ Magnetise -
looking for new
busin...
Temat: wymagania odnośnie łącza internetowego
Maciej L.:
A tak z ciekawości, to które porty należałoby by przekierować?
3074 UDP/TCP i wszystko smiga :)
Ustawiłem u siebie - zobaczymy, czy robi różnicę :D
Maciej L. biolog molekularny
Temat: wymagania odnośnie łącza internetowego
Ustawiłem u siebie - zobaczymy, czy robi różnicę :D
Jesli wczesniej nie miales otwartego NAT'u , to teraz powinienes zauwazyc ze w rozgrywkach "on line" szybciej kompletowane sa teamy do muliplayera (gearsy, H3, MW2, itp). Generalnie MW2 po wejsciu w opce LIVE pokazuje jakiego masz NAT'a...
Podobne tematy
-
Sklep internetowy » Przyjazne oprogramowanie do stworzenia sklepu internetowego? -
-
Księgowość nudna? A może... » Paragon do towarów wysyłka od dystrybutora nie ze sklepu... -
-
FUNDUSZE UNIJNE projektowanie » Dotajce na rozwój poralu internetowego -
-
Sklepy internetowe » Prowadzenie sklepu internetowego w innych krajach UE (od... -
-
Akademia Managera HR » Badanie magisterskie - poszukiwane osoby do badania... -
-
Poszukiwany człowiek » Kreatywny administrator sklepu internetowego jest do... -
-
Radcy prawni » Zlecę przygotowanie regulaminu dla serwisu internetowego -
-
Marketing Internetowy » Promocja sklepu internetowego z biżuterią -
-
CRM » Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego -
-
Grafika komputerowa » Konkurs na LOGO sklepu internetowego. Nagroda - 600 zł! -
Następna dyskusja: