konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Lada dzień zamierzam wystartować m moim pierwszym mikrobiznesem. Potrzebna mi strona, która będzie działa w trybie informacyjnym i ew. formularz kontaktu. Nie stać mnie wyłożyć 1500zł na stworzenie strony więc rozglądałem się za kreatorem www. Znalazłem http://www.az.pl/hosting-porownanie-kont-hostingowych.... który proponuje rejestracje domeny, hosting i kreator www.
Czy będzie to dobry wybór?
Jak wyliczyć jakiego transferu potrzebuje miesięcznie/rocznie?
I jeszcze jedno pytanie jakie ceny za ten pakiet będą po wygaśnięciu promo?

Czy może możecie polecić mi coś innego.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

No, ostatnie pytanie to zadać powinieneś chyba owej firmie AZ :)

A co pierwszych, to kreator - być może, a może siakis szablon, który również jest w stanie pomóc - wtedy do hostingu nie jesteś przywiązany.

Pozdrowienia i powodzenia.

konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Grzegorz K.:
Lada dzień zamierzam wystartować m moim pierwszym mikrobiznesem. Potrzebna mi strona, która będzie działa w trybie informacyjnym i ew. formularz kontaktu. Nie stać mnie wyłożyć 1500zł na stworzenie strony więc rozglądałem się za kreatorem www. Znalazłem http://www.az.pl/hosting-porownanie-kont-hostingowych.... który proponuje rejestracje domeny, hosting i kreator www.
Czy będzie to dobry wybór?
Jak wyliczyć jakiego transferu potrzebuje miesięcznie/rocznie?
I jeszcze jedno pytanie jakie ceny za ten pakiet będą po wygaśnięciu promo?

Czy może możecie polecić mi coś innego.
Za 100 czy 150 zł/rok moze Pan mieć CMS-a w którym mozna samemu wkładać grafikę i zmieniać codzienie treśći przez panel administracyjny:)
Tomasz Fiedoruk

Tomasz Fiedoruk Business Strategy
Development Expert

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

W az.pl to tylko domeny, nie hosting :/

Co do kreatorów to można inaczej:
1) Darmowy CMS.
2) Darmowa skórka z własnym logiem,

konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Tomasz F.:
W az.pl to tylko domeny, nie hosting :/

Co do kreatorów to można inaczej:
1) Darmowy CMS.
2) Darmowa skórka z własnym logiem,
AZ ma drogie domeny.
Można przedłużać taniej.
Marcin K.

Marcin K. otwarty na
propozycje pracy
zdalnej

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Grzegorz K.:
Lada dzień zamierzam wystartować m moim pierwszym mikrobiznesem. Potrzebna mi strona, która będzie działa w trybie informacyjnym i ew. formularz kontaktu.

Co to znaczy, że strona działa w trybie informacyjnym?
Nie stać mnie wyłożyć 1500zł na stworzenie strony więc rozglądałem się za kreatorem www.

Sądzę, że to błędne rozumowanie. Najczęściej (choć nie zawsze) lepiej nie mieć w ogóle strony firmowej, niż amatorsko zrobioną stronę z automatu.
Poszukaj tańszej oferty - za półprofesjonalną wizytówkę zapłacisz około stu złotych.
Znalazłem http://www.az.pl/hosting-porownanie-kont-hostingowych.... który proponuje rejestracje domeny, hosting i kreator www.
Czy będzie to dobry wybór?

IMHO: nie. W tej cenie możesz znaleźć zindywidualizowany produkt średniej jakości.
Jak wyliczyć jakiego transferu potrzebuje miesięcznie/rocznie?

W Twoim przypadku, o ile ma to być informacyjna wizytówka, każdy najniższy pakiet wystarczy.
Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Marcin K.:
Sądzę, że to błędne rozumowanie. Najczęściej (choć nie zawsze) lepiej nie mieć w ogóle strony firmowej, niż amatorsko zrobioną stronę z automatu.
Dokładnie tak. Niestety wiele osób o tym zapomina. Firmowa strona jest jak wizytówka- jeśli już jest, lepiej żeby była dobra (ładna). Można to porównać do zwykłej (papierowej) wizytówki- chyba nikt nie chciałby skorzystać z usług firmy, która drukowałaby swoje wizytówki np. na papierze toaletowym.
Marcin K.:
Poszukaj tańszej oferty - za półprofesjonalną wizytówkę zapłacisz około stu złotych.
Bez wpadania ze skrajności w skrajność- samo cięcie gotowego projektu graficznego kosztuje więcej. Mimo wszystko- na pewno można wydać (w wielu firmach) znacznie mniej niż wspomniane 1500zł żeby posiadać kilka, ładnie przygotowanych firmowych podstron i formularz kontaktowy.

Marcin K.:
W Twoim przypadku, o ile ma to być informacyjna wizytówka, każdy najniższy pakiet wystarczy.
Tutaj parametry faktycznie nie mają zbyt większego znacznie. Bardziej liczy się tutaj stabilność usług, bo warto byłoby aby strona była dostępna w sieci kiedy ktoś (z potencjalnych klientów) chciałby ją odwiedzić.

konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Wiem, ze wiekszość skrytykuje gdyż ich wyobrażnia ma inny obraz w głowie, ale to nie ma nic do rzeczy.
Zrobienie tego http://www.itsystems.net.pl/ z opłatą serwera na cały rok oraz wypozycjonowaniem kosztuje 300 zł.
Bez różnicy czy to się komuś podoba czy nie:)
Nie przepłacajmy.
Marcin K.

Marcin K. otwarty na
propozycje pracy
zdalnej

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Krzysztof Kaczyński:
Marcin K.:
Poszukaj tańszej oferty - za półprofesjonalną wizytówkę zapłacisz około stu złotych.
Bez wpadania ze skrajności w skrajność- samo cięcie gotowego projektu graficznego kosztuje więcej. Mimo wszystko- na pewno można wydać (w wielu firmach) znacznie mniej niż wspomniane 1500zł żeby posiadać kilka, ładnie przygotowanych firmowych podstron i formularz kontaktowy.

Nie będę uprawiał kryptoreklamy, ale proste wizytówki, postawione na lekko zindywidualizowanym szablonie graficznym naprawdę zaczynają się od stu, dwustu złotych. Z tym, że faktycznie, dedykowanej grafiki nie otrzymasz w tej cenie.Marcin K. edytował(a) ten post dnia 02.02.09 o godzinie 15:26
Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Marcin K.:
Nie będę uprawiał kryptoreklamy, ale proste wizytówki, postawione na lekko zindywidualizowanym szablonie graficznym naprawdę zaczynają się od stu, dwustu złotych. Z tym, że faktycznie, dedykowanej grafiki nie otrzymasz w tej cenie.
W takim razie może trochę uściślijmy to o czym w ogóle pisałem w swoim poprzednim poście. Kiedy mówię: wizytówka/prosta strona firmowa mam na myśli stronę stworzoną dla klienta na jego indywidualne zamówienie (projekt graficzny, cięcie do xhtml zgodnie ze standardami w3c). Mam tu na myśli projekt posiadający 5 do max. 7 podstron php (bez systemu CMS). Kiedy zaś mam na myśli system CMS (zarządzanie treścią serwisu przez klienta poprzez panel administracyjny) to mam tu na myśli autorski system zarządzania treścią dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta.

Podobnie też... kiedy mówię kawa- mam na myśli takie marki jak Davidoff czy Carte Noire (przygotowaną w ekspresie). Nie wyobrażam sobie, że można np. zaprosić klienta do biura i podać mu kawę zrobioną specjalnie dla dyskontu spożywczego Biedronka, przygotowaną z pomocą czajnika marki Alaska, a później dać mu wizytówkę wydrukowaną na papierze do kserokopiarki.

Jeśli mając na myśli stronę internetową/wizytówkę mówicie tutaj np. o takiej jaka pojawiła się już w tym temacie, to ja całkowicie odcinam się od tej dyskusji z bardzo prostego powodu- mówimy o dwóch absolutnie skrajnych rzeczach. Podtrzymuję przy tym zdanie, iż czasem lepiej nie mieć w ogóle własnej wizytówki w sieci niż mieć byle jaką- bo byle jaka niezbyt dobrze świadczy o firmie i często może być czynnikiem decydującym, aby z usług danej firmy nie skorzystać (jeśli firma nie dba o swój wizerunek w sieci to niby dlaczego miałaby dbać o swoich klientów?). Tym bardziej, że mówimy tu przecież o jednorazowej inwestycji, która rozkłada się w wydatkach firmy przez lata.Krzysztof Kaczyński edytował(a) ten post dnia 03.02.09 o godzinie 10:24

konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Krzysztof Kaczyński:
Marcin K.:
Nie będę uprawiał kryptoreklamy, ale proste wizytówki, postawione na lekko zindywidualizowanym szablonie graficznym naprawdę zaczynają się od stu, dwustu złotych. Z tym, że faktycznie, dedykowanej grafiki nie otrzymasz w tej cenie.
W takim razie może trochę uściślijmy to o czym w ogóle pisałem w swoim poprzednim poście. Kiedy mówię: wizytówka/prosta strona firmowa mam na myśli stronę stworzoną dla klienta na jego indywidualne zamówienie (projekt graficzny, cięcie do xhtml zgodnie ze standardami w3c). Mam tu na myśli projekt posiadający 5 do max. 7 podstron php (bez systemu CMS). Kiedy zaś mam na myśli system CMS (zarządzanie treścią serwisu przez klienta poprzez panel administracyjny) to mam tu na myśli autorski system zarządzania treścią dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta.

Podobnie też... kiedy mówię kawa- mam na myśli takie marki jak Davidoff czy Carte Noire (przygotowaną w ekspresie). Nie wyobrażam sobie, że można np. zaprosić klienta do biura i podać mu kawę zrobioną specjalnie dla dyskontu spożywczego Biedronka, przygotowaną z pomocą czajnika marki Alaska, a później dać mu wizytówkę wydrukowaną na papierze do kserokopiarki.

Jeśli mając na myśli stronę internetową/wizytówkę mówicie tutaj np. o takiej jaka pojawiła się już w tym temacie, to ja całkowicie odcinam się od tej dyskusji z bardzo prostego powodu- mówimy o dwóch absolutnie skrajnych rzeczach. Podtrzymuję przy tym zdanie, iż czasem lepiej nie mieć w ogóle własnej wizytówki w sieci niż mieć byle jaką- bo byle jaka niezbyt dobrze świadczy o firmie i często może być czynnikiem decydującym, aby z usług danej firmy nie skorzystać (jeśli firma nie dba o swój wizerunek w sieci to niby dlaczego miałaby dbać o swoich klientów?). Tym bardziej, że mówimy tu przecież o jednorazowej inwestycji, która rozkłada się w wydatkach firmy przez lata.
Takie coś to moze Pan zaproponować firmie, która zatrudnia od 500 osó ale oni to na ogół mają swojego informatyka:)
Powstajaca firma jednoosobowa nie tylko, ze nie moze, ale nie powinna ładować się w koszty tworząc stronę z wodotryskami gdyż taką wizje ma usługodawca internetowy.
Młody człowiek ewidentnie pyta o stronę a własciwie co na niej umiescić.
Moze to być na poczatej w HTML-u za 100 zł.
Ja się dorobi to i stronę sobie zmieni na lepszą i wcale nie musi do tego szukać nowego wykonawcy.
Dla mnie osobiscie najlepiej jest jak rozwijający się biznes rowija się systematycznie.
Tzw dojenie krowy na poczatku rozwoju jest bardzo złym nawykiem.
Chcac, aby współpracująca firma współpracowała z nami na latach to dajmy jej szanse ropzwinąc się.
Terazniejszy marketing cenowy jest ogłupiajacy nawet tego co go stosuje.
Ja juz w którymś temacie o tym pisałem.
Sprzedawca znał firmy produkujące dany towar i tą najlepsza a nie znał parametrów technicznych danego towaru i nijak nie umiał je porównać aby uzasadnić tak wysoką cene.
Jest tyle darmowych skryptów, ze na poczatek mozna wykorzystać i przystosować każdy ( to nie znaczy, ze wciskamy kit iż jest to autorski) do potrzeb klienta a w miare jego rozwoju rozwijami i stronę internetową.
Otaczałem się zawsze ludzmi bogatymi, którzy i mnie dawali zarobić do momentu, aż oni uznali, ze jestem bogaty i chcieli aby i ja dał im zarobić.
Fortuny buduje się latami a nie natychmiast na przekretach.
W interesach uczciwość opłaca sie.
Marcin K.

Marcin K. otwarty na
propozycje pracy
zdalnej

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Krzysztof Kaczyński:
Podtrzymuję przy tym zdanie, iż czasem lepiej nie mieć w ogóle własnej wizytówki w sieci niż mieć byle jaką- bo byle jaka niezbyt dobrze świadczy o firmie i często może być czynnikiem decydującym, aby z usług danej firmy nie skorzystać (jeśli firma nie dba o swój wizerunek w sieci to niby dlaczego miałaby dbać o swoich klientów?). Tym bardziej, że mówimy tu przecież o jednorazowej inwestycji, która rozkłada się w wydatkach firmy przez lata.

Sądzę, że nie do końca masz rację.

Odwołując się do biedronkowych porównań... Otwierając pierwszy sklep, posługuję się starym dostawczym mercedesem, który niezbyt dobrze się prezentuję, ale mnie na niego stać, a z zadania przywożenia towaru wywiązuje się świetnie. Kiedy będę miał sieć sklepów, będę kupował nowe mercedesy i malował je na firmowe kolory.

Otóż strona (wizytówka) ma jedno podstawowe zadanie: spowodować, że trafi na nią klient i skontaktuje się z tobą, zainteresowany twoją ofertą (pomijam na tym etapie reklamę marki).

Strona powinna więc być przynajmniej poprawna graficznie, w użyteczny i łatwo dostępny sposób prezentować ofertę i umożliwiać kontakt. Powinna też zapewniać użyteczność wyszukiwarkom, ale to już dodatkowy bonus. Promowana może być w bardzo różny sposób - w zależności od branży i możliwości klienta (fora, kampania bannerowa, SEM, SEO itp.).

Podam Ci dwa przykłady.

1) http://uszczelki.katowice.pl - ta strona nie jest efektowna graficznie, zresztą całkiem niedawno zastąpiła jeszcze gorszą stronę sprzed ładnych kilku lat. Ale ta strona od lat zarabia pieniądze, o wiele przewyższające koszty jakie ponosi właściciel.

2) http://akima.pl - wypasiona strona we flashu. I nie chodzi o flasha - dla właściciela to nie ma znaczenia: zamówił ładną drogą stronę i ją dostał. Pies z kulawą nogą tam nie zaglądał do niedawna, pomimo kosztownej strony. Dopiero silne (i kosztowne) SEO spowodowało, że strona zaczyna się zwracać.

konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Marcin K.:
Krzysztof Kaczyński:
Podtrzymuję przy tym zdanie, iż czasem lepiej nie mieć w ogóle własnej wizytówki w sieci niż mieć byle jaką- bo byle jaka niezbyt dobrze świadczy o firmie i często może być czynnikiem decydującym, aby z usług danej firmy nie skorzystać (jeśli firma nie dba o swój wizerunek w sieci to niby dlaczego miałaby dbać o swoich klientów?). Tym bardziej, że mówimy tu przecież o jednorazowej inwestycji, która rozkłada się w wydatkach firmy przez lata.

Sądzę, że nie do końca masz rację.

Odwołując się do biedronkowych porównań... Otwierając pierwszy sklep, posługuję się starym dostawczym mercedesem, który niezbyt dobrze się prezentuję, ale mnie na niego stać, a z zadania przywożenia towaru wywiązuje się świetnie. Kiedy będę miał sieć sklepów, będę kupował nowe mercedesy i malował je na firmowe kolory.

Otóż strona (wizytówka) ma jedno podstawowe zadanie: spowodować, że trafi na nią klient i skontaktuje się z tobą, zainteresowany twoją ofertą (pomijam na tym etapie reklamę marki).

Strona powinna więc być przynajmniej poprawna graficznie, w użyteczny i łatwo dostępny sposób prezentować ofertę i umożliwiać kontakt. Powinna też zapewniać użyteczność wyszukiwarkom, ale to już dodatkowy bonus. Promowana może być w bardzo różny sposób - w zależności od branży i możliwości klienta (fora, kampania bannerowa, SEM, SEO itp.).

Podam Ci dwa przykłady.

1) http://uszczelki.katowice.pl - ta strona nie jest efektowna graficznie, zresztą całkiem niedawno zastąpiła jeszcze gorszą stronę sprzed ładnych kilku lat. Ale ta strona od lat zarabia pieniądze, o wiele przewyższające koszty jakie ponosi właściciel.

2) http://akima.pl - wypasiona strona we flashu. I nie chodzi o flasha - dla właściciela to nie ma znaczenia: zamówił ładną drogą stronę i ją dostał. Pies z kulawą nogą tam nie zaglądał do niedawna, pomimo kosztownej strony. Dopiero silne (i kosztowne) SEO spowodowało, że strona zaczyna się zwracać.
Nic dodać i nic ując:)
Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Jan P.:
Takie coś to moze Pan zaproponować firmie, która zatrudnia od 500 osó ale oni to na ogół mają swojego informatyka:)

Panie Janie- widzę, iż uwielbia Pan na tym forum udzielać się w tematach o których nie ma Pan najmniejszego pojęcia. Pokazał Pan to już w innym temacie publicznie robiąc z siebie idiotę i niestety- dalej uparcie obnaża się Pan ze swojej niewiedzy. Gratuluję więc samozaparcia- niestety, osobiście nie zamierzam brać udziału w dyskusjach z Panem.

Kolejny już temat z Pana udziałem, dzięki Pana wypowiedziom kwalifikuje się w zasadzie jedynie do zamknięcia, a może i wykasowania.

Panowie... własna firma to nie jest żadna fundacja charytatywna (a i fundacje muszą na siebie zarabiać, żeby istnieć). Jeśliby brać pod uwagę choćby same koszty związane ze składkami ZUS, podatkiem Vat i podatkiem dochodowym to koszty związane ze stworzeniem serwisu internetowego firmy, czy też utrzymaniem takowej strony w sieci (średnio 300zł netto/rok) to kropla w morzu wydatków firmy. Jeśli więc firmy nie stać na stworzenie serwisu internetowego na przyzwoitym poziomie to aż strach pomyśleć na czym ta firma zamierza jeszcze oszczędzać. Jeśli już "na start" stworzenie witryny to zbyt wysokie koszty- to może warto od razu się zastanowić, czy jest sens w ogóle taką firmą zakładać, czy też lepiej poszukać sobie w życiu innego zajęcia.

Powstajaca firma jednoosobowa nie tylko, ze nie moze, ale nie powinna ładować się w koszty tworząc stronę z wodotryskami gdyż taką wizje ma usługodawca internetowy.
Młody człowiek ewidentnie pyta o stronę a własciwie co na niej umiescić.
Moze to być na poczatej w HTML-u za 100 zł.
Ja się dorobi to i stronę sobie zmieni na lepszą i wcale nie musi do tego szukać nowego wykonawcy.
Nie wiem czy to co Pan napisał jest bardziej śmieszne czy bardziej głupie- w odniesieniu do moich wypowiedzi w tym temacie (choćby tych w tym poście). Proszę sobie wyobrazić (jeśli Pan potrafi) iż znam takie agencje interaktywne, które nie wykonują projektów poniżej 5.000zł (netto) bo im się to po prostu nie opłaca/nie chce/mają za dużo innych zamówień i z klientem takim jak Pan (podobnie jak ja sam) nie chciałyby w ogóle na żaden temat rozmawiać. Wbrew Pana przewidywaniom- radzą sobie one finansowo całkiem świetnie i na brak klientów nie narzekają.

Cóż... no niestety, ale firma Philips nie obniży cen swoich produktów tylko dlatego, że firma Alaska sprzedaje coś taniej. Podobnie jest z takimi produktami jak DELL, Apple, Denon, czy Harman (zapewne słyszał Pan o produktach tych marek?). Żadna z tych firm nie będzie nikogo przekonywać reklamą porównawczą, że ich produkty są lepsze od innych. Jeśli Pan patrzy tylko i wyłącznie na parametry (np. ilość gram w słoiku) to nigdy nie zobaczy/poczuje Pan różnicy choćby pomiędzy kawą marki Davidoff a Jacobsem, czy wspomnianą wcześniej kawą z Biedronki.
Marcin K.:
Otóż strona (wizytówka) ma jedno podstawowe zadanie: spowodować, że trafi na nią klient i skontaktuje się z tobą, zainteresowany twoją ofertą (pomijam na tym etapie reklamę marki). (...)
Podam Ci dwa przykłady.
Niestety- oba zaprezentowane przykłady prezentują bardzo niski (żeby nie napisać- żenujący) poziom i nie widzę w żadnym z nich nic "wypasionego". Obie te firmy mają się czego wstydzić.

Wbrew temu co Panowie próbują tutaj swoimi wypowiedziami prezentować- informatycy to też całkiem normalni ludzie, którzy wbrew temu co zapewne Panowie myślą, również posiadają rodziny, znajomych i nie odżywiają się jedynie kawą i powietrzem. Muszą oni codziennie (jak każdy inny człowiek) spożywać posiłki, zarabiać swoją pracą i utrzymać rodzinę, itd. itd. W informatyce jest jeszcze troszkę inaczej niż w przysłowiowym kopaniu rowów, sprzedawaniu marchewek, wieloowocowych soków, produktów bankowych, czy czymkolwiek innym. Tutaj często płaci się także za gotowość do pracy (całodobowa dyspozycyjność również w weekendy oraz wszelkiego rodzaju święta kościelno- państwowe w tym w Wigilię oraz sylwester, a więc często za postawienie swojej rodziny na drugim planie w stosunku do służbowych obowiązków w sytuacjach krytycznych).

Skoro miesięczne koszty prowadzenia firmy (ZUS, podatki, telefony, infrastruktura informatyczna firmy, koszty zatrudnienia pracowników, itd.) nie są w tym kraju małe, to dlaczego (i na jakiej podstawie) próbują tutaj Panowie porównywać "pracę" freelancer'a z jakąkolwiek firmą, która utrzymuje się z usług jakie świadczy swoim klientom?

Panowie... powiem wprost- ABSOLUTNIE ŻADNA znana mi firma nie podjęłaby się jakiegokolwiek zlecenia na taką kwotę, gdyż jest ona całkowicie niewspółmierna do kosztów jakie ona sama musi ponieść przy stworzeniu projektu.

Za tego typu sumę nie chciałoby mi się nawet otwierać pokrywy laptopa (koszty amortyzacji sprzętu, energia elektryczna, itd.), bo wolałbym w tym czasie (jaki musiałbym poświęcić na projekt) poleżeć wygodnie w fotelu, obejrzeć dobry film przy filiżance dobrej kawy, przytulić narzeczoną czy pogłaskać kota... cokolwiek.

Podobnie jak firmy które tutaj wymieniłem, ja sam również uważam iż skoro nie widzą Panowie różnicy- to jest to już Panów osobisty problem, a nie mój. Widocznie nie należą Panowie do odpowiedniego targetu klientów.

Proponuję moderatorowi (co już wyżej napisałem) zamknąć ten temat, gdyż kolejny już raz widać, iż dyskusja na GL z osobami które nie bardzo wiedzą o czym właściwie piszą, nie ma większego (ani mniejszego) sensu. Tyle.

konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Krzysztof Kaczyński:

I po co? Twój czas na spreparowanie tego posta jest więcej wart niż przedstawione tutaj 'serwisy' ;)
Marcin K.

Marcin K. otwarty na
propozycje pracy
zdalnej

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Krzysztof Kaczyński:
Cóż... no niestety, ale firma Philips nie obniży cen swoich produktów tylko dlatego, że firma Alaska sprzedaje coś taniej.

Co nie zmienia faktu, że również firma Alaska istnieje na rynku, nawet, jeśli nie ma aspiracji korporacyjnych jak Philips.
Proponuję moderatorowi (co już wyżej napisałem) zamknąć ten temat, gdyż kolejny już raz widać, iż dyskusja na GL z osobami które nie bardzo wiedzą o czym właściwie piszą, nie ma większego (ani mniejszego) sensu. Tyle.

Skoro uważasz, że taka dyskusja nie ma sensu, dlaczego piszesz w niej tasiemcowe posty, a później apelujesz o zamknięcie wątku? Nie dostrzegasz w tym pewnej niekonsekwencji?

IMHO: istnieją różne sektory rynku. Jest on tak pojemny, że mieszczą się na nim nie tylko firmy wydające setki tysięcy złotych rocznie na marketing internetowy, ale również niewielkie, rodzinne firmy, które głownie utrzymują właściciela i jego rodzinę. Czy te małe firmy nie maja prawa do istnienia w sieci?
Gdyby warunkiem dopuszczającym firmę do promowania się w internecie był poziom budżetu o którym piszesz, czyli ok. 1500 zł za stronę na start, czy utrzymanie strony 300 zł na rok, to internet byłby znacznie uboższy, będąc domeną korporacyjną, a tak nie jest.
Uważam, że firma może startować w internecie od pułapu kilkuset złotych - z pełną świadomością, że nie będzie to promocja na miarę Philips'a, chociaż może generować zyski.

konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Krzysztof Kaczyński:
Jan P.:
Takie coś to moze Pan zaproponować firmie, która zatrudnia od 500 osó ale oni to na ogół mają swojego informatyka:)

Panie Janie- widzę, iż uwielbia Pan na tym forum udzielać się w tematach o których nie ma Pan najmniejszego pojęcia.
Tak mnbie to wisi jak ma pojecie o chodwli pszczół.
Pokazał Pan to już w innym temacie publicznie robiąc z siebie idiotę
Czyżby Pan nim był?
Tak mówię, ze tylko idioci poznają siebie.
Ja nie widzę w Panu idiote ale durnia tak.
i niestety- dalej uparcie obnaża się Pan ze swojej niewiedzy.
No to Panu za wiedzę pomnik postawimy.
Za wiedzę naciagacza?:)
Gratuluję więc samozaparcia- niestety, osobiście nie zamierzam brać udziału w dyskusjach z Panem.
To po jaką cholere Pan pisze?
Zaprzecza Pan sam sobie?
Kolejny już temat z Pana udziałem, dzięki Pana wypowiedziom kwalifikuje się w zasadzie jedynie do zamknięcia, a może i wykasowania.
Siebie też Pan wykasuj a własciwie zresetuj:)
Panowie... własna firma to nie jest żadna fundacja charytatywna Ale to Pana problem a nie klienta.
Ja np takiego usługodawce mam w tyle i to w dodatku tak bezczelnego.
Swoje problemy nie powinien Pan na klientów przerzucać a mieć do nich szacunek, czego Panu brak.
Wyraził to Pan na wstepie.
(a i fundacje muszą na siebie zarabiać, żeby istnieć). Jeśliby brać pod uwagę choćby same koszty związane ze składkami ZUS, podatkiem Vat i podatkiem dochodowym to koszty związane ze stworzeniem serwisu internetowego firmy, czy też utrzymaniem takowej strony w sieci (średnio 300zł netto/rok) to kropla w morzu wydatków firmy. Jeśli więc firmy nie stać na stworzenie serwisu internetowego na przyzwoitym poziomie to aż strach pomyśleć na czym ta firma zamierza jeszcze oszczędzać. Martw się Pan o własą a nie cudzą.
TO, ze nie ma Pan zielonego pojecia postepowania z klientem i jeszcze go Pan obraza już to Pan wyzej napisał.
Nigdy nie polece Pana dla usług przez Pana wykonywanych.
Bedzie Pan ich obrazał jak i mnie.
Zle Pana rodzice wychowali, bardzo zle.
Jeśli już "na start" stworzenie witryny to zbyt wysokie koszty- to może warto od razu się zastanowić, czy jest sens w ogóle taką firmą zakładać, czy też lepiej poszukać sobie w życiu innego zajęcia.
Napewno zapytają o to Pana.
Czy i ile mają komu oraz za jakie usługi płacić.
Pan faktycznie z swoimy pomysłami ingerencji w czyjąś firme nakzupełniej zwariował.
Powstajaca firma jednoosobowa nie tylko, ze nie moze, ale nie powinna ładować się w koszty tworząc stronę z wodotryskami gdyż taką wizje ma usługodawca internetowy.
Młody człowiek ewidentnie pyta o stronę a własciwie co na niej umiescić.
Moze to być na poczatej w HTML-u za 100 zł.
Ja się dorobi to i stronę sobie zmieni na lepszą i wcale nie musi do tego szukać nowego wykonawcy.
Nie wiem czy to co Pan napisał jest bardziej śmieszne czy bardziej głupie-
Jest logiczne i w dodatku nie wolno nawet te 100 zł zainwestować u Pana.
w odniesieniu do moich wypowiedzi w tym temacie (choćby tych w tym poście). Proszę sobie wyobrazić (jeśli Pan potrafi) iż znam takie agencje interaktywne, które nie wykonują projektów poniżej 5.000zł (netto)
Za to ma Pan szeroką wyobraznie obrazając innych.
A w tyle i głeboko powinni miec młodzi ludzie takich usługodawców, którzy chcą zedrzeć na starcie poczatkującego.
bo im się to po prostu nie opłaca/nie chce/mają za dużo innych zamówień
Wiec nie dyskutują tu o zrobieniu strony informacyjnej poczatkującemu biznesmenowi:)
i z klientem takim jak Pan (podobnie jak ja sam) nie chciałyby w ogóle na żaden temat rozmawiać.
No to już Pan powiedział o sobie i swoich usługach wszystko.
Jest Pan taki dobry w swej pracy, ze i za 100 zł zrobi Pan podstawową stronę aby tylko je chciał zapłacić.
Jeszcze jak by się udało 1500 wyciagnąć wciskając kit to by było dobrze, prawda?
Wbrew Pana przewidywaniom- radzą sobie one finansowo całkiem świetnie i na brak klientów nie narzekają.
No to zdrowia życzę:)
Cóż... no niestety, ale firma Philips nie obniży cen swoich produktów tylko dlatego, że firma Alaska sprzedaje coś taniej. Podobnie jest z takimi produktami jak DELL, Apple, Denon, czy Harman (zapewne słyszał Pan o produktach tych marek?). Żadna z tych firm nie będzie nikogo przekonywać reklamą porównawczą, że ich produkty są lepsze od innych.
A to już jest ich spreawa. No chyba, że ma Pan tam udziałe do skserowania:)
Jeśli Pan patrzy tylko i wyłącznie na parametry (np. ilość gram w słoiku)
To sa właśnie parametry.
to nigdy nie zobaczy/poczuje Pan różnicy choćby pomiędzy kawą marki Davidoff a Jacobsem, czy wspomnianą wcześniej kawą z Biedronki.
Srutu tutu peczek drutu:)
Mam nadzieję, że ten młody człowiek od Pana nic nie kupi a ja to jemu polecam:)

Panowie... powiem wprost- ABSOLUTNIE ŻADNA znana mi firma nie podjęłaby się jakiegokolwiek zlecenia na taką kwotę, gdyż jest ona całkowicie niewspółmierna do kosztów jakie ona sama musi ponieść przy stworzeniu projektu.
Mnie to wcale nie interesuje.
Za tego typu sumę nie chciałoby mi się nawet otwierać pokrywy laptopa (koszty amortyzacji sprzętu, energia elektryczna, itd.), Mam nadzieję, ze deskę klozetową chce się Panu otworzyć.
Lenistwo granic nie zna:)
bo wolałbym w tym czasie (jaki musiałbym poświęcić na projekt) poleżeć wygodnie w fotelu, obejrzeć dobry film przy filiżance dobrej kawy, przytulić narzeczoną czy pogłaskać kota... cokolwiek.

Podobnie jak firmy które tutaj wymieniłem, ja sam również uważam iż skoro nie widzą Panowie różnicy- to jest to już Panów osobisty problem, a nie mój. Widocznie nie należą Panowie do odpowiedniego targetu klientów.
Sami sobie wykonujemy to darmo co Pan chce obchnąć za 1500 złotych:)
Proponuję moderatorowi (co już wyżej napisałem) zamknąć ten temat, gdyż kolejny już raz widać, iż dyskusja na GL z osobami które nie bardzo wiedzą o czym właściwie piszą, nie ma większego (ani mniejszego) sensu. Tyle.
Ja proponuję zostawić aby wszyscy widzieli jak to tak opisujący się usługodawca ubliza innym.
Niech wiedzą z jakim bedą mieli do czynienia.
Zdrowia Panu życzę bo o rozum to już za pózno:)

Moze dodam że poniżej podane parametry usług a nawet lepsze mozna kupić za 100 zł/rocznie a nie za 300 zł.
Jak Pan zechce to podam konkurencje.

Podstawowe parametry konta
Powierzchnia dyskowa (poczta, www, sql) 5 GB
Transfer miesięczny 50 GB
Ilość obsługiwanych domen 10
Ilość baz danych MySQL 5
Dostęp do konta po SSH / FTP
Własny adres IP
Bezpłatny okres testowy 14 dni
Abonament roczny (netto) 300 złJan P. edytował(a) ten post dnia 03.02.09 o godzinie 16:13

konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Marcin K.:
Krzysztof Kaczyński:
Cóż... no niestety, ale firma Philips nie obniży cen swoich produktów tylko dlatego, że firma Alaska sprzedaje coś taniej.

Co nie zmienia faktu, że również firma Alaska istnieje na rynku, nawet, jeśli nie ma aspiracji korporacyjnych jak Philips.
Proponuję moderatorowi (co już wyżej napisałem) zamknąć ten temat, gdyż kolejny już raz widać, iż dyskusja na GL z osobami które nie bardzo wiedzą o czym właściwie piszą, nie ma większego (ani mniejszego) sensu. Tyle.

Skoro uważasz, że taka dyskusja nie ma sensu, dlaczego piszesz w niej tasiemcowe posty, a później apelujesz o zamknięcie wątku? Nie dostrzegasz w tym pewnej niekonsekwencji?

IMHO: istnieją różne sektory rynku. Jest on tak pojemny, że mieszczą się na nim nie tylko firmy wydające setki tysięcy złotych rocznie na marketing internetowy, ale również niewielkie, rodzinne firmy, które głownie utrzymują właściciela i jego rodzinę. Czy te małe firmy nie maja prawa do istnienia w sieci?
Gdyby warunkiem dopuszczającym firmę do promowania się w internecie był poziom budżetu o którym piszesz, czyli ok. 1500 zł za stronę na start, czy utrzymanie strony 300 zł na rok, to internet byłby znacznie uboższy, będąc domeną korporacyjną, a tak nie jest.
Uważam, że firma może startować w internecie od pułapu kilkuset złotych - z pełną świadomością, że nie będzie to promocja na miarę Philips'a, chociaż może generować zyski.

Myślę, ze z tak zle wychowanym człowiekiem nie warto nawet dyskutować.
Zachłanność oraz arogancja przerastają zwykly sposób dyskusji.
Tez tacy sa wiec należy ich unikać.
Szymon Rybczyński

Szymon Rybczyński właściciel,
Prohost.pl

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Ja myślę, że pewne osoby powinny przestać się wypowiadać o czymś o czym nie mają pojęcia (widać to w każdym ostatnim temacie tego forum). Jeszcze trochę i nikt tu nie będzie pisał bo poziom tego forum spada bardzo szybko.

Generalnie jest tak, że im lepiej się prezentujesz tym lepiej cię widzą klienci/kontrahenci. Strona która jest słabo wykonana jest jak dres na spotkanie biznesowe... Tak można iść sobie pobiegać ale biznesu się nie prowadzi. Porównanie samochodu dostawczego jest nie na miejscu bo tego klient nie potrzebuje oglądać - chyba, że robi za limuzynę i dowozi klientów do sklepu.

Według mnie moderator powinien ograniczać herezje pewnych użytkowników - jeszcze ktoś uwierzy w ich brednie.

konto usunięte

Temat: Mikrobiznes i pierwsz strona z kreatorem www

Szymon Rybczyński:
Ja myślę, że pewne osoby powinny przestać się wypowiadać o czymś o czym nie mają pojęcia (widać to w każdym ostatnim temacie tego forum). Jeszcze trochę i nikt tu nie będzie pisał bo poziom tego forum spada bardzo szybko.

Generalnie jest tak, że im lepiej się prezentujesz tym lepiej cię widzą klienci/kontrahenci. Strona która jest słabo wykonana jest jak dres na spotkanie biznesowe... Tak można iść sobie pobiegać ale biznesu się nie prowadzi. Porównanie samochodu dostawczego jest nie na miejscu bo tego klient nie potrzebuje oglądać - chyba, że robi za limuzynę i dowozi klientów do sklepu.

Według mnie moderator powinien ograniczać herezje pewnych użytkowników - jeszcze ktoś uwierzy w ich brednie.
Albo w cuda na internecie?
Broń Boze takich usługodawców, Prawda?

Następna dyskusja:

Strona www od podstaw - czy...




Wyślij zaproszenie do