Katarzyna
Prus-Malinowska
Dyrektor ds.
komunikacji
interaktywnej
Temat: E-społeczność banku szuka nazwy dla produktu
Witam,Nie wiem, czy wiecie, że Bank Zachodni WBK prowadzi własny serwis społecznościowy - Bank Pomysłów. Tu gromadzi wiedzę z zakresu oczekiwań własnych klientów, ale nie tylko - angażuje społeczność w poszukiwanie rozwiązań. Przykładem takich działań jest konkurs "Zbliżeniowa rewolucja". Bank poszukuje nazwy dla nośników zbliżeniowych, czyli zegarków, breloków i naklejek, którymi będzie można płacić w sklepach. Niewiarygodne? A jednak!
Propozycje nazw zgłaszają klienci, komisja banku wybierze najciekawsze i podda głosowaniu społeczności, która wyłoni najlepszą nazwę.
https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/1390-zaproponuj-nazwe-n...!
Nagroda główna - zbliżeniowy zegarek!
Co myślicie o takich inicjatywach? Przekonuje Was crowdsourcing?