Katarzyna Prus-Malinowska

Katarzyna Prus-Malinowska Dyrektor ds.
komunikacji
interaktywnej

Temat: E-społeczność banku szuka nazwy dla produktu

Witam,
Nie wiem, czy wiecie, że Bank Zachodni WBK prowadzi własny serwis społecznościowy - Bank Pomysłów. Tu gromadzi wiedzę z zakresu oczekiwań własnych klientów, ale nie tylko - angażuje społeczność w poszukiwanie rozwiązań. Przykładem takich działań jest konkurs "Zbliżeniowa rewolucja". Bank poszukuje nazwy dla nośników zbliżeniowych, czyli zegarków, breloków i naklejek, którymi będzie można płacić w sklepach. Niewiarygodne? A jednak!
Propozycje nazw zgłaszają klienci, komisja banku wybierze najciekawsze i podda głosowaniu społeczności, która wyłoni najlepszą nazwę.
https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/1390-zaproponuj-nazwe-n...!
Nagroda główna - zbliżeniowy zegarek!
Co myślicie o takich inicjatywach? Przekonuje Was crowdsourcing?
Maciej W.

Maciej W. Ruby on what?!

Temat: E-społeczność banku szuka nazwy dla produktu

Zegarek zblizeniowy to musi byc niezly lans jak sie kupuje Czisa w McDonaldzie.
A naklejke moznaby na czolo machnanc.
Przepraszam za offtop!

Oczywiscie ze jest jakastam szansa ze niewielkim kosztem uda sie znalezc ciekawe nazwy, ale mogli nagrody jakies fajniejsze dac :)
Pozatym pozytywnie dziala na wizerunek marki. Ludzie sie ciesza ze ktos ich wyslucha, nagrody za grosze rozdadza, potem i tak mozna sprawe olac jak nic sensownego sie nie wyloni.

BTW.
- jesli dac nieskonczonej ilosci malp maszyny do pisania to ktoras, kiedys napisze Biblie
- komisja zazwyczaj podejmuje glupsza decyzje niz kazdy z jej czlonkow moglby podjac samodzielnie (czy jakos tak).
;)Maciek Wojdyr edytował(a) ten post dnia 03.02.10 o godzinie 17:58

konto usunięte

Temat: E-społeczność banku szuka nazwy dla produktu

Mam konto w BZ WBK od 3 lat, a o takim bajerze nie wiedziałem.
Idea crowdsourcingu jak najbardziej pasuje :)
Podrzuciłem swój pomysł.

Następna dyskusja:

Społeczność b2b




Wyślij zaproszenie do