konto usunięte

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Witam,

Z miłą chęcią pragniemy poinformować że zakończyliśmy prace nad czterema scenami prezentacji dla platformy BUSHIBO, zajęło to nam około 2 miesięcy przy pracy dwóch osób, ale i tak bardzo cieszymy się z efektu jaki udało się nam osiągnąć,

Pomimo wszystko staramy się dążyć do realizacji projektu przy braku dofinansowania, robimy to bo widzimy w projekcie olbrzymi potencjał.
Ocenę prezentacji BUSHIBO pozostawiamy wam, proszę by państwo się wypowiadali odnośnie wrażeń, sceny znajdują się poniżej:


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Chcieliśmy również prosić osoby o pomoc przy realizacji projektu jeśli ktoś z państwa widzi w projekcie potencjał rozwojowy, będzie nam o wiele łatwiej, gdy ktoś nam pomoże. Jeśli jest ktoś chętny to proszę o kontakt PW. Bardzo dziękuje za uwagę.

Pozdrawiam.
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Hm, o co chodzi?
Co to za projekt?

konto usunięte

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Mikołaj Nowak:
Hm, o co chodzi?
Co to za projekt?

BUSHIBO będzie projektem Wirtualnego Świata pełniącego rolę rozrywkową jak i platformy wyspecjalizowanych narzędzi pomocnych w biznesie. Głównym zadaniem platformy Wirtualnego Świata BUSHIBO jest dostarczenie użytkownikom rozrywki wynikającej z korzystania z platformy jak i udostępnienie im odpowiednich usług, opcji czy też narzędzi oferowanych przez serwisy internetowe w jednym miejscu (udostępnianie usług będzie polegało na integrowaniu narzędzi, opcji serwisów do globalnego użytkowania przez użytkowników z różnych warstw społecznych).Mateusz Ryś edytował(a) ten post dnia 12.08.08 o godzinie 12:45
Jan Nosul

Jan Nosul web designer,
programista

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Cóż nie chciałbym podcinać Wam skrzydeł, ogrom pracy murowany, a skuces projektu...gdybym powiedział, że stoi pod znakiem zapytania, to myślę, że byłbym niepoprawnym optymistą.
Może nie do końca rozumiem o co tu chodzi, więc parę pytań:

1)Na czym miałaby polegać przyjemność z użytkowania takiego wirtualnego świata?
2)Dlaczego właśnie za jego pośrednictwem ludzie mieliby korzystać z tych `tajemniczych specjalistycznych narzędzi`, utrudniając sobie życie moim skromnym?
3) Co to za narzędzia?
4) Jaki jest przewidywalny czas doprowadzenia projektu do stanu jakiejkolwiek użyteczności?
5)Z jaką prędkością `by to chodziło`? Bo mi się wydaje, że wolnawo:)

Ale graficzki fajne, aż mi się Amiga przypomniała :)

Pozdrawiam
Artur Kurasiński

Artur Kurasiński Łączę kropki w
cyfrowej rozrywce

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Mateuszu,

Przepraszam ale musze byc zlosliwy (chodz z natury jestem lagodny jak baranek) - jak w koncu sie nazywa Twoj projekt - Bushido (jak w nazwie watku) czy Bushibo (jak pierwotnie pisales).

Grafiki pixelartowe wzorowane na Habbo Hotel w 2008 roku jest bledem - to bylo fajne kiedy Flash nie byl tak wydajny i nie oferowal takich ficzerow online jak teraz, ale dzis jest to po prostu
anachronizm - Habbo wypalilo bo bylo pierwsze. Zaden inny serwis nie przebil sie. Wy tez nie.

Spojrz na Dofusa - to powinnien byc raczej Twoj wzor pod katem grafiki.

Co do silnika i reszty - slabo googlujesz :) Sa narzedzia nawet za darmo dzieki ktorym moglbys caly swoj projekt postawic w 1-2 miesiace..Artur Kurasiński edytował(a) ten post dnia 12.08.08 o godzinie 14:18

konto usunięte

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Artur Kurasiński:
Mateuszu,

Przepraszam ale musze byc zlosliwy (chodz z natury jestem lagodny jak baranek) - jak w koncu sie nazywa Twoj projekt - Bushido (jak w nazwie watku) czy Bushibo (jak pierwotnie pisales).

Grafiki pixelartowe wzorowane na Habbo Hotel w 2008 roku jest bledem - to bylo fajne kiedy Flash nie byl tak wydajny i nie oferowal takich ficzerow online jak teraz, ale dzis jest to po prostu
anachronizm - Habbo wypalilo bo bylo pierwsze. Zaden inny serwis nie przebil sie. Wy tez nie.

Spojrz na Dofusa - to powinnien byc raczej Twoj wzor pod katem grafiki.

Co do silnika i reszty - slabo googlujesz :) Sa narzedzia nawet za darmo dzieki ktorym moglbys caly swoj projekt postawic w 1-2 miesiace..

BUSHIBO Arturze pomyliłem się w temacie ale nie mogę tego zmienić. Nie wiem co masz do grafik Pixelartowych, wolę to niż 3d czy też inne sposoby przedstawiania tego graficznie, co do twoich narzędzi widocznie nie wiesz za dużo o samym projekcie wiec dlatego wydaje ci się to takie proste, czekam na to co przyniesie wirtualny świat na którym ty pracujesz...Mateusz Ryś edytował(a) ten post dnia 12.08.08 o godzinie 17:46

konto usunięte

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Jan Nosul:
Cóż nie chciałbym podcinać Wam skrzydeł, ogrom pracy murowany, a skuces projektu...gdybym powiedział, że stoi pod znakiem zapytania, to myślę, że byłbym niepoprawnym optymistą.
Może nie do końca rozumiem o co tu chodzi, więc parę pytań:

1)Na czym miałaby polegać przyjemność z użytkowania takiego wirtualnego świata?
2)Dlaczego właśnie za jego pośrednictwem ludzie mieliby korzystać z tych `tajemniczych specjalistycznych narzędzi`, utrudniając sobie życie moim skromnym?
3) Co to za narzędzia?
4) Jaki jest przewidywalny czas doprowadzenia projektu do stanu jakiejkolwiek użyteczności?
5)Z jaką prędkością `by to chodziło`? Bo mi się wydaje, że wolnawo:)

Ale graficzki fajne, aż mi się Amiga przypomniała :)

Pozdrawiam

Ściągnij i zapoznaj się z prezentacją:
http://s009.wyslijto.pl/?file_id=00809539457251986007Mateusz Ryś edytował(a) ten post dnia 12.08.08 o godzinie 14:51
Artur Kurasiński

Artur Kurasiński Łączę kropki w
cyfrowej rozrywce

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Mateusz Ryś:
twoich narzędzi widocznie nie wierz za dużo o samym projekcie wiec dlatego wydaje ci się to takie proste, czekam na to co przyniesie wirtualny świat na którym ty pracujesz...

@ grafika: pomysl tak - kiedys byly gry ala Ogame a teraz masz WoW. Ludzie przyzwyczaili sie do wypasionej grafiki. Nawet shmooze.pl ma 3D :)

@ narzedzia - szukaj, szukaj dalej :)

art.
Jan Nosul

Jan Nosul web designer,
programista

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Chętnie bym pliczek zassał, ale zniknął z serwera. Tam się przechowuje pliki przez 7 dni max.

@ Artur

Bzdura - WoW, a Ogame to dwie różne rzeczy. Gry 3D na wysokim dość poziomie były już od dawna, a jednak Ogame miało nie mniej zwolenników niż Battlefield 1942, czy jakoś tak. Niektórzy wolą 3D, niektórych to w ogóle nie kręci. Mam znajomego fanatyka RPG, zagrywa się w Adoma- grę tekstową, która ma b. rozbudowany scenariusz:)Jan Nosul edytował(a) ten post dnia 12.08.08 o godzinie 16:31

konto usunięte

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

każdy ma inne gusta, powinieneś się z tym liczyć Arturze...
Adam B.

Adam B. Experienced leader &
business developer

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

W sumie to fajnie, że Jan zadał te pytania, bo sam miałem to zrobić. Bo cały czas mam wrażenie, że ten cały projekt to tylko hype od momentu gdy zobaczyłem info na startups.pl
Artur Kurasiński

Artur Kurasiński Łączę kropki w
cyfrowej rozrywce

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Janku,

Niezaprzeczalnie liczba osob grajaca w Ogame jest mniejsza od osob zagrywajacych sie w WoW - oczywiscie sama mechanika i klimat maja znaczenie ale stawiam teze, ze jesli Ogame mialoby grafike na poziomie podobnym do WoW liczba graczy bylaby wieksza.

To czy ktos lubi SF / Fantasy / Steam Punk jest wazne, ale wazniejsze jest wykonanie samej gry :)

art.
Jan Nosul:
Chętnie bym pliczek zassał, ale zniknął z serwera. Tam się przechowuje pliki przez 7 dni max.

@ Artur

Bzdura - WoW, a Ogame to dwie różne rzeczy. Gry 3D na wysokim dość poziomie były już od dawna, a jednak Ogame miało nie mniej zwolenników niż Battlefield 1942, czy jakoś tak. Niektórzy wolą 3D, niektórych to w ogóle nie kręci. Mam znajomego fanatyka RPG, zagrywa się w Adoma- grę tekstową, która ma b. rozbudowany scenariusz:)Jan Nosul edytował(a) ten post dnia 12.08.08 o godzinie 16:31
Jan Nosul

Jan Nosul web designer,
programista

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Arturze,

WoW to specyficzna gra. Nie dziwi liczba graczy, jest to najlepsza gra tego typu. Blizzard to potężna firma, a WoW jak sam twierdzisz to nie tylko grafika.
Nad WoW pracowało wielu najlepszych.

Twoja teza co do ilości graczy Ogame zależnej od grafiki chyba nie jest trafiona bo nie o nią w tej grze chodzi.

Czy zawsze ilość się liczy?
Równie dobrze można sobie zadać pytanie o sens muzyki klasycznej.
Czy to, że masa ludzi słucha techno z manieczek albo dody kwestionuje sens muzyki Rafała Blechacza? Może gdyby był bardziej trendy cieszyłby się większą popularnością? To byś mu doradził? :)

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Mateusz Ryś:

bardzo enigmatyczne
BUSHIBO będzie projektem Wirtualnego Świata pełniącego rolę rozrywkową jak i platformy wyspecjalizowanych narzędzi pomocnych w biznesie.

jakich narzedzi?

Głównym zadaniem platformy Wirtualnego Świata
BUSHIBO jest dostarczenie użytkownikom rozrywki wynikającej z korzystania z platformy jak i udostępnienie im odpowiednich usług, opcji czy też narzędzi oferowanych przez serwisy internetowe w jednym miejscu

j.w.

(udostępnianie usług będzie
polegało na integrowaniu narzędzi, opcji serwisów do globalnego użytkowania przez użytkowników z różnych warstw społecznych)

omatkobosko
ja juz nie pytam co to jest globalne uzytkowanie przez uzytkownikow
ale: jakich narzedzi, jakich serwisow, jakich opcji, jakich warstw?
w sumie to kazdy serwis ma jakies opcje i uslugi :)

to wycinek z preprojektu czy czegos takiego?
Przemysław K.

Przemysław K. Specjalista ds.
marketingu
internetowego

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Artur Kurasiński:
Janku,

Niezaprzeczalnie liczba osob grajaca w Ogame jest mniejsza od osob zagrywajacych sie w WoW - oczywiscie sama mechanika i klimat maja znaczenie ale stawiam teze, ze jesli Ogame mialoby grafike na poziomie podobnym do WoW liczba graczy bylaby wieksza.

Niestety nie mogę się zgodzić. Ogame, Plemiona itp. mają jedną przewagę nad WoW - możesz je odpalić w przeglądarce i pilnować swojego imperium będąc w pracy, w drodze do i z pracy, w szkolnej pracowni itp. Tutaj upatrywałbym ich popularności. WoW nie zawsze da się odpalić na służbowym komputerze ;)

Tak więc postawię tezę, iż gdyby Ogame/Plemiona miało grafikę jak WoW i wymagało zainstalowanego softu, to grałoby w nie mniej ludzi niż obecnie.
Artur Kurasiński

Artur Kurasiński Łączę kropki w
cyfrowej rozrywce

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Janku

Odeszlismy od tematu - ja uwazam, ze wirtualny swiat z pixelatrtową grafiką dziś jest krokiem do tyłu ponieważ osoby (target) nie rzuca sie na taki swiat bo to jest OLD SCHOOL :)

...i zostawmy już biednego WoWa w spokoju :)
Jan Nosul:
Arturze,

WoW to specyficzna gra. Nie dziwi liczba graczy, jest to najlepsza gra tego typu. Blizzard to potężna firma, a WoW jak sam twierdzisz to nie tylko grafika.
Nad WoW pracowało wielu najlepszych.

Twoja teza co do ilości graczy Ogame zależnej od grafiki chyba nie jest trafiona bo nie o nią w tej grze chodzi.

Czy zawsze ilość się liczy?
Równie dobrze można sobie zadać pytanie o sens muzyki klasycznej.
Czy to, że masa ludzi słucha techno z manieczek albo dody kwestionuje sens muzyki Rafała Blechacza? Może gdyby był bardziej trendy cieszyłby się większą popularnością? To byś mu doradził? :)
Artur Kurasiński

Artur Kurasiński Łączę kropki w
cyfrowej rozrywce

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Przemku

Masz racje.
Przemek Komorowski:
Artur Kurasiński:
Janku,

Niezaprzeczalnie liczba osob grajaca w Ogame jest mniejsza od osob zagrywajacych sie w WoW - oczywiscie sama mechanika i klimat maja znaczenie ale stawiam teze, ze jesli Ogame mialoby grafike na poziomie podobnym do WoW liczba graczy bylaby wieksza.

Niestety nie mogę się zgodzić. Ogame, Plemiona itp. mają jedną przewagę nad WoW - możesz je odpalić w przeglądarce i pilnować swojego imperium będąc w pracy, w drodze do i z pracy, w szkolnej pracowni itp. Tutaj upatrywałbym ich popularności. WoW nie zawsze da się odpalić na służbowym komputerze ;)

Tak więc postawię tezę, iż gdyby Ogame/Plemiona miało grafikę jak WoW i wymagało zainstalowanego softu, to grałoby w nie mniej ludzi niż obecnie.
Jan Nosul

Jan Nosul web designer,
programista

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Drogi Arturze,
Skoro przyznałeś rację Przemkowi, nie możesz się nie zgodzić z faktem, że BUSHIBO też ma działać w przeglądarce, więc przemawia to na jego korzyść tak jak na korzyść Ogame. 3D mogło by również odstraszyć TARGET, nie uważasz? ;)

Poza tym jako światowy człek zdajesz chyba sobie sprawę, że RETRO, czyli Oude SkuL również powraca na salony, czyż nie ? :D

konto usunięte

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Jan Nosul:
Drogi Arturze,
Skoro przyznałeś rację Przemkowi, nie możesz się nie zgodzić z faktem, że BUSHIBO też ma działać w przeglądarce, więc przemawia to na jego korzyść tak jak na korzyść Ogame. 3D mogło by również odstraszyć TARGET, nie uważasz? ;)

Poza tym jako światowy człek zdajesz chyba sobie sprawę, że RETRO, czyli Oude SkuL również powraca na salony, czyż nie ? :D

Janie nie dziw się że Artur mówi o rozwiązaniach BUSHIBO złe ponieważ on również tworzy grę, i bardzo mnie ciekawi jego podejście do tego wszystkiego...
Jan Nosul

Jan Nosul web designer,
programista

Temat: BUSHIDO PRESENTATION FINISH.

Hehe mnie też bardzo ciekawi :)
Mam nadzieję że nie zniechęciłem Artura do uczestniczenia w dyskusji, a jako że faktycznie zrobił się jak czasem bywa offtop, już się wyłączam (chyba, że pojawi się nowy, ciekawy wątek :D)
EOT

Następna dyskusja:

BUSHIBO PRESENTATION FINISH.




Wyślij zaproszenie do