konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

http://brandmanager.pl/

drodzy,
szukam "bold" pomyslu na portal z ta domena i z targetem tychze;) Any ideas?

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

Maciek P.:
http://brandmanager.pl/

drodzy,
szukam "bold" pomyslu na portal z ta domena i z targetem tychze;) Any ideas?


zaczynasz od końca....nazwa domeny to najmniejsze zmartwienie, najpierw powinno się zadbać o pomysł na biznes, nikt Ci go za darmo nie udostepni

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl


zaczynasz od końca....nazwa domeny to najmniejsze zmartwienie, najpierw powinno się zadbać o pomysł na biznes, nikt Ci go za darmo nie udostepni

niektorzy marketingowcy mowia "The brand is all I have"...Maciek P. edytował(a) ten post dnia 14.02.09 o godzinie 14:11

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

Maciek P.:

zaczynasz od końca....nazwa domeny to najmniejsze zmartwienie, najpierw powinno się zadbać o pomysł na biznes, nikt Ci go za darmo nie udostepni

niektorzy marketingowcy mowia "The brand is all I have"...Maciek P. edytował(a) ten post dnia 14.02.09 o godzinie 14:11

słuchaj marketoidów a skończysz w czarnej d**ie...

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

Piotr Lewandowski:
Maciek P.:

zaczynasz od końca....nazwa domeny to najmniejsze zmartwienie, najpierw powinno się zadbać o pomysł na biznes, nikt Ci go za darmo nie udostepni

niektorzy marketingowcy mowia "The brand is all I have"...Maciek P. edytował(a) ten post dnia 14.02.09 o godzinie 14:11

słuchaj marketoidów a skończysz w czarnej d**ie...

heh popieram popieram ;)
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: brandmanager.pl

Piotr Lewandowski:
Maciek P.:

zaczynasz od końca....nazwa domeny to najmniejsze zmartwienie, najpierw powinno się zadbać o pomysł na biznes, nikt Ci go za darmo nie udostepni

niektorzy marketingowcy mowia "The brand is all I have"...Maciek P. edytował(a) ten post dnia 14.02.09 o godzinie 14:11

słuchaj marketoidów a skończysz w czarnej d**ie...

Mógłbyś rozszerzyć tę myśl? Jestem bardzo ciekaw, co chciałeś nią przekazać :)
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: brandmanager.pl

Maciek P.:
http://brandmanager.pl/

drodzy,
szukam "bold" pomyslu na portal z ta domena i z targetem tychze;) Any ideas?

"ideas", to Ty już powinieneś mieć. Fajnie, że jesteś właścicielem super domeny. (Może nawet pojawią się jakieś propozycje zakupu? :>)

Temat: brandmanager.pl

Mikołaj Nowak:
Piotr Lewandowski:
Maciek P.:

zaczynasz od końca....nazwa domeny to najmniejsze zmartwienie, najpierw powinno się zadbać o pomysł na biznes, nikt Ci go za darmo nie udostepni

niektorzy marketingowcy mowia "The brand is all I have"...Maciek P. edytował(a) ten post dnia 14.02.09 o godzinie 14:11

słuchaj marketoidów a skończysz w czarnej d**ie...

Mógłbyś rozszerzyć tę myśl? Jestem bardzo ciekaw, co chciałeś nią przekazać :)

Prawdopodobnie to, że tzw. "większość" marketoidów stworzy wizję, która nie ma przełożenia na rzeczywistość. Ktoś to kupi, na etapie realizacji 3/4 wizji zostanie sprowadzona do rzeczywistości a na końcu okaże się, że była bez sensu u zarania.

Coś na kształt wyskakujących okienek popup o zaokrąglonych rogach.

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

Prawdopodobnie to, że tzw. "większość" marketoidów stworzy wizję, która nie ma przełożenia na rzeczywistość. Ktoś to kupi, na etapie realizacji 3/4 wizji zostanie sprowadzona do rzeczywistości a na końcu okaże się, że była bez sensu u zarania.

Coś na kształt wyskakujących okienek popup o zaokrąglonych rogach.


To bardzo przykre ze w/w koledzy tylko takich marketingowcow w zyciu spotkali. Na poczatek polecam przeczytac cos F.Kotler'a A.Ries'a D.Aaker'a J.Trout'a jestem przekonany ze wyposazony w podstawowa wiedze o zagadnieniu przynajmniej bedziesz wiedzial jak to POWINNO wygladac.Maciek P. edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 00:17

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

"ideas", to Ty już powinieneś mieć. Fajnie, że jesteś właścicielem super domeny. (Może nawet pojawią się jakieś propozycje zakupu? :>)

dzieki :) wiem ze na "onet" i brandmanagerow nie tylko w tej sprawie mozna liczyc ;)
pomysly sa, oczywiscie, jest nawet 30 stronicowy brand plan, ale chodzi o te "Bold" :)

"zrobic portal budujacy relacje z brand managerami" - bold raczej nie jest, "stworzyc portal headhunterski gdzie brand managerowie beda polecac innych brand managerow - z bolda ma troche wiecej :)
Mikołaj Nowak

Mikołaj Nowak Partner w Iskrzenie
Studio, projektant
komunikacji,
strat...

Temat: brandmanager.pl

Maciek P.:
"ideas", to Ty już powinieneś mieć. Fajnie, że jesteś właścicielem super domeny. (Może nawet pojawią się jakieś propozycje zakupu? :>)

dzieki :) wiem ze na "onet" i brandmanagerow nie tylko w tej sprawie mozna liczyc ;)
pomysly sa, oczywiscie, jest nawet 30 stronicowy brand plan, ale chodzi o te "Bold" :)

"zrobic portal budujacy relacje z brand managerami" - bold raczej nie jest, "stworzyc portal headhunterski gdzie brand managerowie beda polecac innych brand managerow - z bolda ma troche wiecej > :)

Pomysł fajny, ale dlaczego chcesz to zawężać tylko do BM?

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

Mikołaj Nowak:
Maciek P.:
"ideas", to Ty już powinieneś mieć. Fajnie, że jesteś właścicielem super domeny. (Może nawet pojawią się jakieś propozycje zakupu? :>)

dzieki :) wiem ze na "onet" i brandmanagerow nie tylko w tej sprawie mozna liczyc ;)
pomysly sa, oczywiscie, jest nawet 30 stronicowy brand plan, ale chodzi o te "Bold" :)

"zrobic portal budujacy relacje z brand managerami" - bold raczej nie jest, "stworzyc portal headhunterski gdzie brand managerowie beda polecac innych brand managerow - z bolda ma troche wiecej > :)

Pomysł fajny, ale dlaczego chcesz to zawężać tylko do BM?

hmm ;-)) z tego samego powodu, ze: starbucks zawezil sie do "fast coffie" i stal sie najsilniejszym brandem ownujaca kategorie, Subway zawezil sie do "submarine sandwich" i stal sie silnym brandem, Rexona zawezila sie do "niezawodny antyperspirant" i stala sie najsilniejszym brandem na swiecie, RedBull zawezil sie do "napoj energetyzujacy" i stal sie swiatowym potentatem, WD40 zawezil sie do "smar w spreju" i stal sie absolutnym dominantem na tym rynku, Heinz zawezil sie do "amerykanski ketchup" i stal sie najwiekszym brandem na swiecie, Toys-R-Us zawezil sie do "zabawki dla dzieci" i stal sie najwieksza taka siecia na swiecie, iPod zawezil sie do "high capacity mp3 player" i domunuje kategorie ktora stworzyl - chyba dlatego chce zawezic :) bo jest juz pracuj.pl jobpilot.pl goldenline.pl itp :)
Sławek Wójcik

Sławek Wójcik Jeśli masz temat do
omówienia,
zapraszam. 10 lat
zajmuję ...

Temat: brandmanager.pl

To ja takie małe OT :-)
Mamy około 40 super fajnych domen, na każdą z nich super fajny pomysł (już nawet całkiem całkiem określony), ale nie mamy za cholerę czasu i sił przerobowych, żeby je wdrożyć :-)

Zawsze to więcej niż sama domena :-) Także walcie drzwiami i oknami.. Serio!
Kuba Jakub Jędrzejek

Kuba Jakub Jędrzejek Head of Everything
at 36KNOTS.com

Temat: brandmanager.pl

Czesc Maciek,

Skoro masz juz brandplan zw. z ta domena, to zapewne okresiles takze cele dla calego przedsiewziecia - podzielisz sie nimi? Wtedy, jak rozumiem, pytanie "co zrobic z domena" sprowadzi sie do egzekucji tych zalozen, a to juz bardziej ustrukturyzowane zadanie :)

Jako ex-brand manager chetnie widzialbym sensowne forum (nie w sensie tylko technologicznym) do wymiany opinii n/t aktualnie prowadzonych kampanii, case'y pisane przez samych BM, rekomendacje narzedzi, inne korzysci jak np. grupowy zakup drogich szkolen itd. Wszystko w modelu "exclusive", czyli bez przypadkowego udzialu osob, ktore po prostu lubia pisac na dowolny temat i akurat wpadli tam przez googla. Czyli innymi slowy "zamkniety klub" z dostepem tylko przez bezposredni referral innego aktualnego lub ex-brand managera :)

Pomysl moze nie jest z gatunku "very bold", natomiast wynika z osobistych obserwacji i doswiadczen z dyskusji on-line na temat komunikacji, brandingu itd., w ktorych przypadkowosc opinii nie jest przypadkiem :) Mam poczucie braku takiego miejsca, czyli inaczej "niezaspokojona potrzebe".

Inna sprawa, ze ciezko na tym zarobic (szybko) jakiekolwiek pieniadze - stad pytanie na samym poczatku o cele. Jesli chodzi o najwyzsze szczeble piramidy Maslowa, a niekoniecznie o kase, to o troche innych rozwiazaniach mozna rozmawiac :)

Pozdr,

Kuba

PS> Calkiem spolecznie, ale z duzym sukcesem (ponad 50 tys. UU / mies.) podobny temat realizuje np. Alex B. na swoim blogu: http://alexba.eu >> ostatnio posty skrecily troche z biznesowych na tematy "spoleczno-filozoficzne", ale to raczeje efekt dynamiki grupy docelowej. Z reguly kazdy post generuje ok. 100 komentarzy i to wyjatkowo wysokiej jakosci. Cos takiego o zarzadzaniu marka? Why not?Kuba (Jakub) Jędrzejek edytował(a) ten post dnia 17.02.09 o godzinie 00:42

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

Sławek W.:
To ja takie małe OT :-)
Mamy około 40 super fajnych domen, na każdą z nich super fajny pomysł (już nawet całkiem całkiem określony), ale nie mamy za cholerę czasu i sił przerobowych, żeby je wdrożyć :-)

Zawsze to więcej niż sama domena :-) Także walcie drzwiami i oknami.. Serio!

Poproszę na PW listę tych super fajnych domen.

* http://Psycholodzy.plLeszek Sękowski edytował(a) ten post dnia 17.02.09 o godzinie 10:17
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: brandmanager.pl

Serwis http://interaktywnie.com - zrzeszenie osob zajmujacych sie marketingiem w sieci. Proponuje zobaczyc co oni proponuja swoim czytelnikom/czlonkom.

Zaczelo sie niewinnie. Na poczatku byl to blog ekspercki. Teraz jest to biznes z wlascicielem pokroju Money.pl :)

Powodzenia :)

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

tak, tylko że ten blog ekspercki był poparty kapitałem całkiem sporej firmy :-) i jednocześnie elementem jej wizerunku.

Co do brandmanager.pl to sądzę, że jeśli miałbyś jakiś pomysł/model biznesowy/sth. else odnośnie adresu to target jest dość wąski na mój gust.
Ale próbować zawsze można :)

P.S. Niki, fajne okulary :D:D:D

Temat: brandmanager.pl

Jakub Pawełczak:
Serwis http://interaktywnie.com - zrzeszenie osob zajmujacych sie marketingiem w sieci. Proponuje zobaczyc co oni proponuja swoim czytelnikom/czlonkom.

Zaczelo sie niewinnie. Na poczatku byl to blog ekspercki. Teraz jest to biznes z wlascicielem pokroju Money.pl :)

Powodzenia :)

Ty tak na poważnie? Też lubię interaktywnie ale z tym małym blogiem z agencją za plecami to bym nie przesadzał :) Panowie znają się jak łyse konie i na pewno człowiek z boku kasy od money by nie dostał :)

Temat: brandmanager.pl

Piotr Lewandowski:
Maciek P.:

zaczynasz od końca....nazwa domeny to najmniejsze zmartwienie, najpierw powinno się zadbać o pomysł na biznes, nikt Ci go za darmo nie udostepni

niektorzy marketingowcy mowia "The brand is all I have"...Maciek P. edytował(a) ten post dnia 14.02.09 o godzinie 14:11

słuchaj marketoidów a skończysz w czarnej d**ie...

Pewne lepiej słuchać webdeveloperów i programistów tylko co?

konto usunięte

Temat: brandmanager.pl

Kuba (Jakub) Jędrzejek:
Czesc Maciek,

Skoro masz juz brandplan zw. z ta domena, to zapewne okresiles takze cele dla calego przedsiewziecia - podzielisz sie nimi? Wtedy, jak rozumiem, pytanie "co zrobic z domena" sprowadzi sie do egzekucji tych zalozen, a to juz bardziej ustrukturyzowane zadanie :)

Jako ex-brand manager chetnie widzialbym sensowne forum (nie w sensie tylko technologicznym) do wymiany opinii n/t aktualnie prowadzonych kampanii, case'y pisane przez samych BM, rekomendacje narzedzi, inne korzysci jak np. grupowy zakup drogich szkolen itd. Wszystko w modelu "exclusive", czyli bez przypadkowego udzialu osob, ktore po prostu lubia pisac na dowolny temat i akurat wpadli tam przez googla. Czyli innymi slowy "zamkniety klub" z dostepem tylko przez bezposredni referral innego aktualnego lub ex-brand managera :)

Pomysl moze nie jest z gatunku "very bold", natomiast wynika z osobistych obserwacji i doswiadczen z dyskusji on-line na temat komunikacji, brandingu itd., w ktorych przypadkowosc opinii nie jest przypadkiem :) Mam poczucie braku takiego miejsca, czyli inaczej "niezaspokojona potrzebe".

Inna sprawa, ze ciezko na tym zarobic (szybko) jakiekolwiek pieniadze - stad pytanie na samym poczatku o cele. Jesli chodzi o najwyzsze szczeble piramidy Maslowa, a niekoniecznie o kase, to o troche innych rozwiazaniach mozna rozmawiac :)

Pozdr,

Kuba

PS> Calkiem spolecznie, ale z duzym sukcesem (ponad 50 tys. UU / mies.) podobny temat realizuje np. Alex B. na swoim blogu: http://alexba.eu >> ostatnio posty skrecily troche z biznesowych na tematy "spoleczno-filozoficzne", ale to raczeje efekt dynamiki grupy docelowej. Z reguly kazdy post generuje ok. 100 komentarzy i to wyjatkowo wysokiej jakosci. Cos takiego o zarzadzaniu marka? Why not?


Kuba, witaj :)
dzieki za merytoryczna wypowiedz. Masz racje, nic tak nie bolduje pomyslu jak dobrze postawione cele. Tu na razie jestesmy na etaopie wizji: im wyzej na piramidzie tym lepiej - spolecznie i bez zapatrzenia w $, byc moze z perspektywa sprzedazy calosci komus "duzemu" w ciagu 3-5 lat jako dywergencyjnej odnogi. Cel: Stworzyc elitarny, ekskluzywny, dzialajacy na zasadzie member-recommends-member portal dla pracownikow dzialow marketingu srednich i duzych korporacji w Polsce (w CEE ?) , nomenklatura U - WL2+? :)) zaspokajajacy potrzebe: przynaleznosci, elitarnosci i kontroli. Takich ludzi w Polsce jest ok 500. Dzieki temu uzyskaja oni network w spolecznosci umozliwiajacy wymiane doswiadczen i referencji.

Jako praktyk agencyjny i ex-brand manager wiesz ze powierzenie briefu a zwlaszcza budzetu agencji to bardzo odpowiedzialna decyzja i albo jest sie skazanym na "it has always been like that" czyli briefowanie poraz 15 tej samej agencji albo bierze sie to "nowe" nie majac przy tym zadnego narzedzia minimalizacji ryzyka zwiazanego z ta decyzja. Agencje przescigaja sie w prezentowaniu wynikow wszelakich konkursow, rankingow, oczywiscie maja tylko "proven success track record" itp - co u wielu z nas wywoluje tylko litosciwy usmiech (oczywiscie kazda i zawsze jest no. 1 w najprzerozniejszych kategoriach) a prawda jest taka ze i tak dzwoni sie wtedy po znajomych BMach i pyta o referencje, o to "what went wrong" , "what was the fuck-up"...

Forum w zamknietym ekskluzywnym gronie - to zawsze ma sens - moze zredukuje negatywy "drugiej strony medalu" - aby staropolskim zwyczajem rzucajac temat "agencje reklamowe" nie wylala sie spod brandmanagerowskich klawiator tylko i wylacznie sama zolc... Bo w zestawieniu z potokiem syropu cukrowego lejacego sie ze stron agencji da to niewyrazny i nijaki obraz agencyjno-korporacyjnej calosci...

pozdr,Maciek P. edytował(a) ten post dnia 18.02.09 o godzinie 02:30

Następna dyskusja:

brandmanager.pl




Wyślij zaproszenie do