Anna Warszewska

Anna Warszewska Executive Director

Temat: 3 najlepsze projekty....

Piotr S.:
To jest serwis założony z potrzeby założęnia serwisu społecznościowego. Ktoś o tym zadecydował i dał kasę na projkt. Czysta strategia marketingowa produktu. Nas interesuje samoistne rodzeni się takich społeczności i ich wpływ na realny świat, na strukturę społeczną. Ile można siedzieć i ściągać zdjecia i filmy na kompa? Gdzieś już jest przesyt takich akcji marketingowych. Zazwyczaj po 2 przebiegach lat budżetowych projekt odchodzi do lamusa.


nie do końca było tak...

projekt na początku miał mieć zupełnie inny zakres. To Użytkownicy zdecydowali o tym, jaką formę ma seerwis dzisiaj.

Sam temat okazał się na tyle atrakcyjny dla pewnej grypy, że Użytkownicy (a raczej głównie Użytkowniczki) postanowiły tworzyć wokół danego im "szkieletu" swoją małą społeczność, skoncentrowaną wokół nurtującego je tematu.

Poza tym w dniu dzisiejszym wcale nie chodzi już o ściągane zdjęć i filmików, tylko przeciwnie - o dodawanie swoich własnych treści i przez to wpływanie na kształt społeczności, do której się należy. I chyba część serwisów - nawet tych o podłożach "marketingowych" właśnie w tym kierunki zmierza, przekazując jak najwięcej władzy Użytkownikom.