konto usunięte
Temat: Platforma zunifikowanej komunikacji IntraOut jest z VoIP
Niedawno uruchomiliśmy platformę komunikacyjną która ma w sobie wbudowanego VoIPa. Przydzielamy numery z wybranych sterf komunikacyjnych. Wszystko stoin na serwerach w ATM wpiętych bezpośrednio do szkieletówki.Zapoznajcie się z ofertą na http://www.IntraOut.pl
Wbudowany klient VoIP pozwala na wygodną komunikację głosową, zaplanowanie akcji typu przekierowanie połączenia w wypadku delegacji / urlopu, zestawianie połączeń konferencyjnych z wieloma użytkownikami oraz, w przypadku usług operatora telekomunikacyjnego, na komunikację z telefonią stacjonarną i komórkową poprzez integrację serwera z centralą telefoniczną lub bezpośrednio poprzez sieć Internet.
Możesz podłączyć słuchawki do swojego komputera, aby wygodnie korzystać z dialera i komunikatora. Każdy z Twoich pracowników może zamiast słuchawek używać aparatu telefonicznego VoIP. Jeśli tylko zechcesz, otrzymasz numer telefonii analogowej, która z powodzeniem zastąpi lub uzupełni telefonię stacjonarną w firmie. Każde połączenie (dialer lub komunikator) możesz odbierać korzystając z aparatu telefonicznego i jednocześnie używać go, jak każdego innego – dzwoniąc na dowolnie wybrane numery w obrębie całego świata. Możesz blokować numery lub przekierować połączenia na swój telefon komórkowy lub inną osobę. Korzystasz z poczty głosowej, która w niczym nie ustępuje tej, do której się przyzwyczaiłeś – kiedy tylko chcesz odbiera połączenia, również wtedy, kiedy jesteś offline. Masz pełną kontrolę nad ustawieniami.
Platforma IntraOut umożwliwa nawiązywanie połączeń, odsłuchanie poczty głosowej (voicemail), przeglądanie nieodebranych połączeń, konfigurowanie ustawień przekierowania rozmów, ilości dzwonków itp. Bogactwo funkcji w połączeniu z możliwościami serwera (IVR – zapowiedzi głosowe, ACD – Automatic Call Distribution, XIMSS, XMPP Extensions – połączenia do zewnętrznych serwerów, P-IMAP, oraz synchronizacja z urządzeniami mobilnymi poprzez SyncML i ActiveSync) pozwala na w pełni profesjonalne wykorzystanie aplikacji w codziennej pracy w miejsce tradycyjnej telefonii lub jako jej uzupełnienie i zapewnienie dodatkowych usług.