Rafał Kaczmarczyk

Rafał Kaczmarczyk Właściciel,
APoria.pl
Polserwer.pl

Temat: wrazenia po zmianie ERA-T-mobail, Idea-Orange ,TPSA...

Witam,

Interesuje mnie jakie wrazenia macie po rebrandingu marek ERA-T-mobail, Idea-Orange ,TPSA -Orange, może jakieś inne ?

W opracowaniach ekonomicznych np. zmiana Idea-Orange byla przedstawiona jako wrogie przejecie, i dzialanie na szkode spółki PTK centertel o wartości ~ 1 mld $ (koszty zmian + 1,6% zysku przez 10lat za licencje orange).

Nie ma danych (albo nie znalazłem ) jak zmiana marki wpłyneła na liczbe klientów, sprzedaż usług, czy klienci sa zadowoleni ze zmiany, a moze nie ?
osobiste wrazenia ?

Pozdrawiam
Rafał
Andrzej Wiśniewski

Andrzej Wiśniewski manager w
telekomunikacji

Temat: wrazenia po zmianie ERA-T-mobail, Idea-Orange ,TPSA...

Rafał Kaczmarczyk:
[...ciach...]
W opracowaniach ekonomicznych np. zmiana Idea-Orange byla przedstawiona jako wrogie przejecie, i dzialanie na szkode spółki PTK centertel o wartości ~ 1 mld $ (koszty zmian + 1,6% zysku przez 10lat za licencje orange).

Mała korekta, zgodnie z umowa za korzystanie z marki Orange PTK Centertel ma płacić 1,6% przychodu a nie zysku od usług sprzedawanych pod tą marką.

Czy to było działanie na szkodę? Pewnie można to uzasadniać w obie strony. W przykładzie powyżej podałeś tylko koszty zmian, z pewnością były też korzyści. Dopiero ich wspólne zestawienie pozwala na odpowiedź czy firma na tym skorzystała czy straciła.

Pozdrawiam,
Rafał Kaczmarczyk

Rafał Kaczmarczyk Właściciel,
APoria.pl
Polserwer.pl

Temat: wrazenia po zmianie ERA-T-mobail, Idea-Orange ,TPSA...

własnie to było pytanie , czy korzysci byly i jakie , zcy byly większe niż koszty, opracowanie było faktycznie jednostronne , i byla to analiza wstepna przed zmiana, nie mam informacji po zmianie , stad to pytanie



Wyślij zaproszenie do