Michał Marszał

Michał Marszał Teleinformatyk, Loop

Temat: SLICAN IPL-256 + Yealink T23G

Dzień dobry,

Mam podłączone do centralki kilka telefonów IP. Niestety nie działają poprawnie. Po wybraniu numeru, nie ma znaczenia czy nr wew czy zewnętrzny po trzech sygnałach pojawia się komunikat "bad gateway" i połączenie zostaje przerwane. Dzieje się tak przypadku 99% wychodzących połączeń, bez jakiejkolwiek powtarzalności. Kiedy przed zakończeniem 3 sygnału odbiorca podniesie słuchawkę, wszystko działa jak należy.

Telefony analogowe działają poprawnie.
Proszę o podpowiedź gdzie szukać rozwiązania.

Pozdrawiam
MM
Marcin Laskowski

Marcin Laskowski Inżynier/Specjalista
VoIP (Grandstream)

Temat: SLICAN IPL-256 + Yealink T23G

Bez złapania pakietów trudno będzie.
Co znaczy nie ma powtarzalności ? Z opisu wynika ze jest.
Obstawiam że centrala coś ma źle ustawione.

Następna dyskusja:

Centrala Slican i bład nr 138




Wyślij zaproszenie do