Michał Daniel Misiak

Michał Daniel Misiak Founder & CTO at
Focus Telecom Polska
Sp. z o.o.

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Witam,
chcialem poruszyc watek nowoczesnych rozwiazan w telekomunikacji & VoIP. Moze ktos jest zainteresowany rozbudowa swoich rozwiazan o
funkcjonalnosc typu:

- webphone - mozliwosc dzwonienia ze strony internetowej bez
koniecznosci instalacji oprogramowania.
- IVR Visual Builder. Serwer umozliwiajacy tworzenie drzew
IVR za pomoca graficznego interfejsu. Latwo integrowalny z asterisk, centralkami PABX
http://cray-tech.com/strona/labs/ivr/ivr-builder.jpg.
- click2call - umieszczony na stronie przycisk. Po kliknieciu nawiazywane jest polaczenie glosowe http://www.systemycallcenter.pl/?page=50
- call back - klient odwiedzajacy strone moze zostawic numer swojego telefonu po czym system do niego automatycznie oddzwoni [url]http://telemeeting.pl/?module=contact [/url]


Zapraszam do dyskusji!

pozdrawiam.
Wojciech S.

Wojciech S. Szukałem, znalazłem!

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Ja mylę, że takie usługi mogą mocno nadpsuć rynek PABX. Czy ja mogę prosić o więcej informacji na ten temat? Zalecam wklejenie tego tematu na grupę
"Centrale telefoniczne"
Piotr Głowacki

Piotr Głowacki Zarządzanie
sprzedażą | Sieci
sprzedaży |
Bezpośrednia, P...

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Michał Daniel Misiak:
Witam,
chcialem poruszyc watek nowoczesnych rozwiazan w telekomunikacji & VoIP. Moze ktos jest zainteresowany rozbudowa swoich rozwiazan o
funkcjonalnosc typu:

- webphone - mozliwosc dzwonienia ze strony internetowej bez
koniecznosci instalacji oprogramowania.
- IVR Visual Builder. Serwer umozliwiajacy tworzenie drzew
IVR za pomoca graficznego interfejsu. Latwo integrowalny z asterisk, centralkami PABX http://cray-tech.com/strona/labs/ivr/ivr-builder.jpg.
- click2call - umieszczony na stronie przycisk. Po kliknieciu nawiazywane jest polaczenie glosowe http://www.systemycallcenter.pl/?page=50
- call back - klient odwiedzajacy strone moze zostawic numer swojego telefonu po czym system do niego automatycznie oddzwoni [url]http://telemeeting.pl/?module=contact [/url]

Zapraszam do dyskusji!

pozdrawiam.

co do IVR i podobnych funkcji z nim zwiazanych znależć je można w oprogramowaniu Altitude.

jeśli chodzi o "call back" na GL - o ile pamiętam chyba w grupie Call Center była mowa że jeszze nikt się nie spotkał z działającym tego typu systemem - tj. po wpisaniiu nr - nikt nie zadzwonił -albo program nie działa/jest nie wydolny albo firma -usługodawca/sprzedawca - olewa kontakt (może przez to że niektórzy mogli wpisywać swoje nr po to aby rozmawiać i aby wpadały im darmowe minuty

co do click2call - nie znam tego.Piotr Głowacki edytował(a) ten post dnia 28.01.09 o godzinie 11:29
Stanisław P.

Stanisław P. Software designer

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Piotr Głowacki:
co do IVR i podobnych funkcji z nim zwiazanych znależć je można w oprogramowaniu Altitude.

Tak z ciekawości - jaka jest grupa docelowa takich bajerów? Nie znam nikogo kto używałby tego w dużym systemie, bo wtedy lepiej samemu pisać dialplan asteriskowy. A znów małym nie wiem czy się to opłaca na własny użytek...
jeśli chodzi o "call back" na GL - o ile pamiętam chyba w grupie Call Center była mowa że jeszze nikt się nie spotkał z działającym tego typu systemem - tj. po wpisaniiu nr - nikt nie zadzwonił -albo program nie działa

Raczej program jest do niczego. Poprawny call back, powinien od razu dodać się do kolejki i połączyć się do Ciebie zaraz jak następny 'konsultant' jest dostępny (IMHO - przynajmniej ja tak robiłem :) ) Wtedy nie ma, że nie oddzwonią, bo wszystko idzie z automatu.

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Wojciech S.:
Ja mylę, że takie usługi mogą mocno nadpsuć rynek PABX. Czy ja mogę prosić o więcej informacji na ten temat? Zalecam wklejenie tego tematu na grupę
"Centrale telefoniczne"

tak sie sklada ze w/w funkcjonanosci sa juz w PABX/ IP-PABX'ach, mam na mysli wiodacych dostacow jak Siemens czy Alcatel, inni pewnie tez maja, daje to nawet przewage pabx'om gdyz calosc jako rozwiazanie wspierane jest u jednego dostawcy. polecam zapoznac sie np z sysemem hipath open office ;) pozatym rozwiazania contact center, z kanalami dostepu voice, e-mail, web colaboration, od dawna sa dostepne na rynku w ofercie dostawcow pabx'ow w siemensie nazywa sie to hipath pro center,
Wojciech S.

Wojciech S. Szukałem, znalazłem!

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Bartlomiej Plajzer:

tak sie sklada ze w/w funkcjonanosci sa juz w PABX/ IP-PABX'ach,mam na mysli wiodacych dostacow jak Siemens czy Alcatel, inni pewnie tez maja, daje to nawet przewage pabx'om gdyz calosc jako rozwiazanie wspierane jest u jednego dostawcy. polecam zapoznac sie np z sysemem hipath open office ;) pozatym rozwiazania contact center, z kanalami dostepu voice, e-mail, web colaboration, od dawna sa dostepne na rynku w ofercie dostawcow pabx'ow w siemensie nazywa sie to hipath pro center,

Mam na myśli cenę jaka trzeba zapłacić za tą funkcjonalność, a nie możliwości jakie dają PABXY.

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Wojciech S.:
Bartlomiej Plajzer:

tak sie sklada ze w/w funkcjonanosci sa juz w PABX/ IP-PABX'ach,mam na mysli wiodacych dostacow jak Siemens czy Alcatel, inni pewnie tez maja, daje to nawet przewage pabx'om gdyz calosc jako rozwiazanie wspierane jest u jednego dostawcy. polecam zapoznac sie np z sysemem hipath open office ;) pozatym rozwiazania contact center, z kanalami dostepu voice, e-mail, web colaboration, od dawna sa dostepne na rynku w ofercie dostawcow pabx'ow w siemensie nazywa sie to hipath pro center,

Mam na myśli cenę jaka trzeba zapłacić za tą funkcjonalność, a nie możliwości jakie dają PABXY.

w kazdej branzy i profesjonalnych rozwiazaniach jest taka zasada ze zachodzi realna relacja miedzy ceną i mozliwosciami;))

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Piotr Głowacki:
Michał Daniel Misiak:
Witam,
chcialem poruszyc watek nowoczesnych rozwiazan w telekomunikacji & VoIP. Moze ktos jest zainteresowany rozbudowa swoich rozwiazan o
funkcjonalnosc typu:

- webphone - mozliwosc dzwonienia ze strony internetowej bez
koniecznosci instalacji oprogramowania.
- IVR Visual Builder. Serwer umozliwiajacy tworzenie drzew
IVR za pomoca graficznego interfejsu. Latwo integrowalny z asterisk, centralkami PABX http://cray-tech.com/strona/labs/ivr/ivr-builder.jpg.
- click2call - umieszczony na stronie przycisk. Po kliknieciu nawiazywane jest polaczenie glosowe http://www.systemycallcenter.pl/?page=50
- call back - klient odwiedzajacy strone moze zostawic numer swojego telefonu po czym system do niego automatycznie oddzwoni [url]http://telemeeting.pl/?module=contact [/url]

Zapraszam do dyskusji!

pozdrawiam.

co do IVR i podobnych funkcji z nim zwiazanych znależć je można w oprogramowaniu Altitude.

jeśli chodzi o "call back" na GL - o ile pamiętam chyba w grupie Call Center była mowa że jeszze nikt się nie spotkał z działającym tego typu systemem - tj. po wpisaniiu nr - nikt nie zadzwonił -albo program nie działa/jest nie wydolny albo firma -usługodawca/sprzedawca - olewa kontakt (może przez to że niektórzy mogli wpisywać swoje nr po to aby rozmawiać i aby wpadały im darmowe minuty

co do click2call - nie znam tego.Piotr Głowacki edytował(a) ten post dnia 28.01.09 o godzinie 11:29

w hipath Procenter firmy Siemens dziala to bez zarzutu, co do klik i dzwon chodzi o to ze aplikacja rozpoznaje numery tel z tekstu, mozesz zaznaczyc, kliknąc a twoj telefon naiazuje polaczenie z danym numerem, dostepna npw Hipath Open Office
Wojciech S.

Wojciech S. Szukałem, znalazłem!

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Bartlomiej Plajzer:

w hipath Procenter firmy Siemens dziala to bez zarzutu, co do klik i dzwon chodzi o to ze aplikacja rozpoznaje numery tel z tekstu, mozesz zaznaczyc, kliknąc a twoj telefon naiazuje polaczenie z danym numerem, dostepna npw Hipath Open Office

Dużo takich aplikacji powstaje w firmie Simtel - aplikacje tworzone są głównie pod Hipath-y. Zdarzyło mi się kilka z nich uruchomić i testować.
Michał Daniel Misiak

Michał Daniel Misiak Founder & CTO at
Focus Telecom Polska
Sp. z o.o.

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Panowie,
super, ze Siemns przygotowal taka aplikacje, natomiast trzeba popierwsze miec centrale Siemensa, a po drugie z tego co sie orientuje oparte jest to o uciazliwa technologie ActiveX.

Zachecam do przetestowania wskazanego linku:
http://www.cray-tech.com/?page=50
Paweł G.

Paweł G. Starszy kierownik
projektu

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

fajne.
poprawcie tylko troche trzaski i zmiencie cos z zapowiedzią brzmi jakby wypowiadal ja ktos zza grobu (jakas dziwna czestotliwosc glosu)

co do przeprowadzenia samej rozmowy to moze jutro dla testu zadzwonie, a raczej nie zadzwonie tylko nawiaze polaczenie :-)Paweł Gawłowski edytował(a) ten post dnia 25.02.09 o godzinie 21:18

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Michał Daniel Misiak:
Panowie,
super, ze Siemns przygotowal taka aplikacje, natomiast trzeba popierwsze miec centrale Siemensa, a po drugie z tego co sie orientuje oparte jest to o uciazliwa technologie ActiveX.

Zachecam do przetestowania wskazanego linku:
http://www.cray-tech.com/?page=50

podobne rozwiazania i to od dawna posiadaj inni wiodący rozwiazan PABX/IP-PABX Alcatel, czy Avaya, i majac duze doswiadcenie z uslug Glosowych zaimplementowali w swoje rozwiazania mechanizmy QoS, DiffServ, itp. ktore zapeniaja odpowiednia jakość połączenia/rozmowy. ponadto unifikacja protokolów sprowadza sie do tego ze niebawem bedzie mozna miksowac,,,np centrale Alcatela z rozwiazaniem UC siemensa, itd,,,

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Paweł Gawłowski:
fajne.
poprawcie tylko troche trzaski i zmiencie cos z zapowiedzią brzmi jakby wypowiadal ja ktos zza grobu (jakas dziwna czestotliwosc glosu)

co do przeprowadzenia samej rozmowy to moze jutro dla testu zadzwonie, a raczej nie zadzwonie tylko nawiaze polaczenie :-)Paweł Gawłowski edytował(a) ten post dnia 25.02.09 o godzinie 21:18

a jak wiadomo kazdy z dostawcow PABX, ma zaimplementowane mechanizmy Qos, DiffServ, itp aby nie bylo to tylko polaczenie a rozmowa glosowa ;)
Paweł G.

Paweł G. Starszy kierownik
projektu

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

a jak wiadomo kazdy z dostawcow PABX, ma zaimplementowane mechanizmy Qos, DiffServ, itp aby nie bylo to tylko polaczenie a rozmowa glosowa ;)

Co do QoS to ma ją każda usługa :-)
a w czym mi pomoże CoS, DiffServ, IntServ czy inne cuda na centrali jeśli będe terminował ruch po publicznym internecie?

A nawet jeśli nie po publicznym tylko po IP VPN to po co mi te mechanizmy w centrali?
Klasy ruchu i tak lepiej uruchmiac na routerach

Marketingowa ściema i tylePaweł Gawłowski edytował(a) ten post dnia 28.02.09 o godzinie 14:44

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Paweł Gawłowski:
a jak wiadomo kazdy z dostawcow PABX, ma zaimplementowane mechanizmy Qos, DiffServ, itp aby nie bylo to tylko polaczenie a rozmowa glosowa ;)

Co do QoS to ma ją każda usługa :-)
a w czym mi pomoże CoS, DiffServ, IntServ czy inne cuda na centrali jeśli będe terminował ruch po publicznym internecie?

A nawet jeśli nie po publicznym tylko po IP VPN to po co mi te mechanizmy w centrali?
Klasy ruchu i tak lepiej uruchmiac na routerach

Marketingowa ściema i tyle

oczywiscie ze mechanizmy powinny byc skonfigurowane w sieci LAN/WAN, ale i end-point'y powinny to rozumiec, i żądać, co do sieci internet to wiadomo ze nad nia nie ma zadnej kontroli w tym zakresie. karta HG w systemach siemens tez moze pracowac jako router zatem implementacja w.w mechanizmow jest jak najbardziej uzasadniona,Bartlomiej Plajzer edytował(a) ten post dnia 28.02.09 o godzinie 16:18
Paweł G.

Paweł G. Starszy kierownik
projektu

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

sieci internet to wiadomo ze nad nia nie ma zadnej kontroli w tym zakresie. karta HG w systemach siemens tez moze pracowac jako router zatem implementacja w.w mechanizmow jest jak najbardziej uzasadniona,Bartlomiej Plajzer edytował(a) ten post dnia 28.02.09 o godzinie 16:18


mechanizmy CoS sa OK jesli centrala robi za router
w sieciach IP VPV/WAN dedykowanych tylko do zsieciowania central + poboczna transmsja danych pasuje - odpadaja koszty routerow
gdy zalozenie jest odwrotne czyli transmisja danych + głos tylko jako dodatek raczej bym widzial to na routerach

mam pytanko masz moze cos wspolnego we wdrozeniu siemens w USz?

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Paweł Gawłowski:
sieci internet to wiadomo ze nad nia nie ma zadnej kontroli w tym zakresie. karta HG w systemach siemens tez moze pracowac jako router zatem implementacja w.w mechanizmow jest jak najbardziej uzasadniona,


mechanizmy CoS sa OK jesli centrala robi za router
w sieciach IP VPV/WAN dedykowanych tylko do zsieciowania central + poboczna transmsja danych pasuje - odpadaja koszty routerow
gdy zalozenie jest odwrotne czyli transmisja danych + głos tylko jako dodatek raczej bym widzial to na routerach
zgadzam sie , cesto jednak klienci nie maja tej swiadomosci, i wiele czasu i tlumacenia kocztuje wwytlumaczenie zwlaszcza dla klietow którzy migruja z TDM do VoIP

USZ - dlaczego pytasz???Bartlomiej Plajzer edytował(a) ten post dnia 28.02.09 o godzinie 22:15

Następna dyskusja:

Nowosci! Webphone & Click2C...




Wyślij zaproszenie do