Robert Pałuba

Robert Pałuba Specjalista ds
informatyki

Temat: Odpowiedź e-mail od kontrahenta rejestrowanie

Jest to mój pierwszy post w grupie Sugar CRM więc witam wszystkich serdecznie.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu obsługi procesu.

Chce wysyłać grupowy e-mail do kontrahentów np. „chetnie kupię coś za ileś”.
Kontrahent odpowiada „sprzedam za tyle”, jego e-mail rejestrowany jest w Sugar CRM, gdzie mogę przeglądać oferty. Być może to std. zachowanie systemu, ale jakoś nie znalazłem.

Dziękuję.
Magdalena Ziębińska

Magdalena Ziębińska COO, eVolpe
Consulting Group

Temat: Odpowiedź e-mail od kontrahenta rejestrowanie

Robert Pałuba:
Jest to mój pierwszy post w grupie Sugar CRM więc witam wszystkich serdecznie.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu obsługi procesu.

Chce wysyłać grupowy e-mail do kontrahentów np. „chetnie kupię coś za ileś”.
Kontrahent odpowiada „sprzedam za tyle”, jego e-mail rejestrowany jest w Sugar CRM, gdzie mogę przeglądać oferty. Być może to std. zachowanie systemu, ale jakoś nie znalazłem.

Dziękuję.

Witam serdecznie w grupie :)

W celu obsługi Pana procesu polecam wykorzystanie standardowej funkcjonalności kampanii mailingowych. Może Pan stworzyć grupę odpowiednich odbiorców mailingu, a następnie ewidencjonować wszystkie odpowiedzi. Jest to najprostsze "podejście" do przedstawionego problemu.

Alternatywnie można zastanowić się nad mechanizmem automatycznego importu e-maili przychodzących, jednak ta kwestia wymaga dodatkowych modyfikacji w kodzie źródłowym.

Pozdrawiam,
Magda

eVolpe Consulting Group
magdalena.ziebinska@evolpe.pl
evolpe.plMagdalena Ziębińska edytował(a) ten post dnia 11.12.12 o godzinie 01:14
Robert Pałuba

Robert Pałuba Specjalista ds
informatyki

Temat: Odpowiedź e-mail od kontrahenta rejestrowanie

Witam.

Ponownie proszę o pomoc.

Na to chwile kampanie działają poprawnie, klienci otrzymuję e-maile (kampania typu e-mail).
Niestety system nie rejestruje w kampanii odpowiedzi (e-mail) od klientów. Czy to kwestia złej konfiguracji, czy też standardowo e-maile zwrotne nie sa rejestrowane ?

Dodam jeszcze ze w harmonogramie mam ustawione pobieranie e-maili co 1 minute i ten proces sie wykonuje.
Jest jeszcze coś takiego jak jak Macro w ustawieniach poczty przychodzącej, jeszcze nie wiem jak tego używać.

Skrzynka działa po IMAP-e, test działania informuje o poprawności działania
Serwer postawiony na Debianie

Mam podejrzenie ze CRM nie działa z najnowszą wersją php 5.3.3-7

PozdrawiamRobert Pałuba edytował(a) ten post dnia 15.01.13 o godzinie 16:06

Następna dyskusja:

E-mail archiving - SugarCRM...




Wyślij zaproszenie do