Krystian W.

Krystian W. Internet Marketing
Specialist - PPC,
SEO, SEM, Content,
S...

Temat: Narzędzie do monitorowania efektów SEO - Positionly

Witam,

Chciałbym polecić narzędzie do monitorowania efektów pozycjonowania. Dzięki Positionly można monitorować pozycję stron w wyszukiwarkach takich jak Google, Bing, Yahoo oraz Yandex, a także porównywać swoją pozycję z konkurencją. Analiza tych wyników jest możliwa dzięki przejrzystym i czytelnym wykresom.


Obrazek


Główne funkcje:

Pomiar rankingów - pozwala śledzić i analizować pozycję witryny w rankingach wyszukiwarek dla każdego ze słów kluczowych. Teraz w prosty sposób można zobaczyć jak poszczególne strony radzą sobie w rankingach, oraz zrozumieć, jak dobór słów kluczowych wpływa na ich pozycje.


Obrazek


Analiza konkurencji - umożliwia monitorowanie konkurencji i śledzenie jej pozycji w wyszukiwarce. Wyniki można zestawić ze swoimi i porównać je na jednym wykresie.


Obrazek


Linki zwrotne - są również bardzo ważne z punktu widzenia SEO. Wyszukiwarki bardziej promują strony, które posiadają dużą liczbę dobrej jakości linków zwrotnych i uważają je za bardziej odpowiednie do wyświetlenia na zapytania użytkownika. Dzięki Positionly na bieżąco można sprawdzać stan linków zwrotnych danej witryny.


Obrazek


Dedykowana aplikacja mobilna na iOS - Positionly dostępne jest teraz także w wersji mobilnej :)

Zachęcam do skorzystania, tym bardziej dlatego, że usługa jest całkowicie bezpłatna przez pierwsze 14 dni.

Więcej informacji znajduje się pod adresem Positionly.com - monitorowanie pozycji w Google

Wszelkie pytania są mile widziane :)
Michał R.

Michał R. Business Development
Manager, WEBCON

Temat: Narzędzie do monitorowania efektów SEO - Positionly

Z uwag technicznych:

Po kliknięciu w zakładkę 'Add-ons' przerzuca na angielską stronę.

Poza tym pojawia się miks językowy w postaci: "Konkurencja. Keep an eye on your competitors."

Z pytań:

Dlaczego miałbym płacić i używać tego narzędzia zamiast korzystać z darmowego Analyticsa? Odpowiedzi na to pytanie brakuje na stronie, a reszta sama w sobie tak nie przekonuje.
Krystian W.

Krystian W. Internet Marketing
Specialist - PPC,
SEO, SEM, Content,
S...

Temat: Narzędzie do monitorowania efektów SEO - Positionly

Dzięki za uwagi dotyczące translacji. Faktycznie wkradły się nam błędy na polskiej wersji strony. Już poprawiamy.

Co do Twojego pytania, to Google Analytics jest narzędziem używanym w zupełnie innym celu. Google Analytics pozwala na analizę zachowań użytkowników danej strony w ujęciu statystycznym.

Positionly pozwala na monitorowanie pozycji danej strony w Google dla danych słów kluczowych. Wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania oznaczają większą widoczność, a co za tym idzie więcej ruchu dla strony. Innymi słowy w prosty sposób można sprawdzić, czy pozycjonowanie przynosi efekty, a także zestawić te wyniki ze stronami konkurentów.Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.07.13 o godzinie 15:44



Wyślij zaproszenie do