Zuzanna Bielska

Zuzanna Bielska Marketing
Specialist, HOTELE
DIAMENT S.A

Temat: Responsive Email Design

Nie samym WWW człowiek żyje :) Dla tych co żyją z kodowania mailingów podsyłam ściągę w formie infografiki.

W sumie to większość zasad w niej zawartej można też odnieść do projektowania responsywnych stron.
Tomasz Kaczanowski

Tomasz Kaczanowski Ot, programista

Temat: Responsive Email Design

Maile w postaci html u mnie z automatu lądują w spamie - taki prostu automat antyspamowy.Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.06.15 o godzinie 11:32
Piotr Potera

Piotr Potera Frontend Developer,
UI/UX designer

Temat: Responsive Email Design

Tomasz K.:
Maile w postaci html u mnie z automatu lądują w spamie - taki prostu automat antyspamowy.

Na szczęście pozostałe kilka miliardów ludzi czyta e-maile w HTML - i na nich możemy zarabiać ;-)

Co do samej listy, mam kilka uwag:
1. Punkt przełamania? Ciekawe jak, skoro silniki programów do mailingu, przynajmniej tych popularnych, to wypadkowa MS Word i IE 6.0.
2. Wymiary przycisków w pikselach? Ktoś robi coś jeszcze na pikselach? ;-)
3. Wyróżniające się linki - tak. Czerwone - nie! No chyba, że nie zależy ci na sprzedaży.
4. Punkty 1, 6 i 7 się wykluczają - klienty pocztowe z obsługą media queries, to może ze 20% rynku.
5. Ostatni punkt - chciałbym to zobaczyć, szczególnie na najpopularniejszych klientach pocztowych.

Podsumowując - najbezpieczniejszy jest obrazek linkujący to landing page'a ;-)Ten post został edytowany przez Autora dnia 01.07.15 o godzinie 11:13

Następna dyskusja:

responsive design




Wyślij zaproszenie do