Rafał G.

Rafał G. Programista
aplikacji
internetowych

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Kiedyś pytałem o oprogramowanie do zarządzania projektami - tym razem chcialbym prosić o rekomendacje i opinie o jakimś darmowym softcie do obsługi zgłoszeń. Chodzi o to, że przykładowo coś tam się schrzaniło lub zauważono jakiś błąd w oprogramowaniu, więc użytkownik loguje się do panelu zgłoszeń, wypełnia co trzeba i do programistów idzie zgłoszenie - ponadto użytkownik jak i wykonawca są powiadamiani o wszystkim mailem (także o wykonaniu zlecenia).

konto usunięte

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

mantis, trac + osobno zgłaszanie ( formularz ) dla nietechnicznych klientów.
Łukasz K.

Łukasz K. IT Project
Manager/Team Leader

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Mantis http://www.mantisbt.org/

Pozdrawiam,
Łukasz

konto usunięte

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Łukasz Kossakowski:
Mantis http://www.mantisbt.org/

Pozdrawiam,
Łukasz

Polecam również Mantisa
Rafał G.

Rafał G. Programista
aplikacji
internetowych

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Widzę, że muszę wypróbować. :) Tylko moje pytanie - czy ten soft jest zorientowany głównie na użytkownika/klienta? Chodzi mi o to czy zwykły user nie będzie miał problemów połapać się w tym?

konto usunięte

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Rafał Grzegorek:
Widzę, że muszę wypróbować. :) Tylko moje pytanie - czy ten soft jest zorientowany głównie na użytkownika/klienta? Chodzi mi o to czy zwykły user nie będzie miał problemów połapać się w tym?

Nie powinien
Łukasz K.

Łukasz K. IT Project
Manager/Team Leader

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Soft jest również w polskiej wersji językowej, ewentualnie możesz wyświetlane komunikaty samodzielnie zmodyfikować, są przecież otwarte źródła), Twoi Klienci dadzą radę :)

Pozdrawiam,
Łukasz
Jarosław Grzelak

Jarosław Grzelak Software Engineer,
StepStone Services
Sp. z o.o.

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Ja również polecam Mantisa. Spotkałem się z nim niejednokrotnie.
Rafał G.

Rafał G. Programista
aplikacji
internetowych

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Soft mi się podoba coraz bardziej, tylko mały problemik mam. Gdy ustawię język na Polski psuje się kodowanie przysyłanych maili. Może ktoś z Was się z tym spotkał i zna rozwiązanie tego problemu?

konto usunięte

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Rafał Grzegorek:
Soft mi się podoba coraz bardziej, tylko mały problemik mam. Gdy ustawię język na Polski psuje się kodowanie przysyłanych maili. Może ktoś z Was się z tym spotkał i zna rozwiązanie tego problemu?
http://www.mantisbt.org/bugs/view.php?id=8641

Co prawda nie do samych maili, ale może warto sprawdzić (w pliku załączonym na tej stronie komunikaty e-mailowe wyglądają okej), albo zgłosić buga :)Anna Agnieszka Warzecha edytował(a) ten post dnia 23.04.08 o godzinie 14:07

konto usunięte

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

A ja Mantisa nie polecam, mimo iż korzystam z niego od 4 lat... W telegraficznym skrócie:
- wolny (co przy większej liczbie issues/projektów/kategorii/praw dostępu daje się mocno we znaki)
- stosunkowo rzadko wychodza update'y co się zgadza ze słabym rozwoj em aplikacji i wprowadzaniu funkcjonalności, a jak już się pojawi nowa wersja, to sposób aktualizacji jest nieczytelny i nietrywialny (a takowy imho powinien być przy tak dojrzałym produkcie)

Za to słyszałem wiele dobrego na temat trac'a (co mnie cieszy, jest np. plugin do integracji z Eclipse).

Gdybym jeszcze raz dokonywał wyboru systemu do obsługi zgłoszeń na pewno nie zdecydowałbym się na Mantis'a.Przemysław Klein edytował(a) ten post dnia 24.04.08 o godzinie 01:36
Bartosz Ratajczyk

Bartosz Ratajczyk MS SQL Developer

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Niegłupi wydaje się Flyspray ( http://flyspray.org ). Używam od dłuższego czasu, ale ponieważ nie jest zbyt obciążony to ciężko powiedzieć coś o raportowaniu i szybkości działania.Bartosz Ratajczyk edytował(a) ten post dnia 24.04.08 o godzinie 07:53
Rafał G.

Rafał G. Programista
aplikacji
internetowych

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Ja się raczej wielkiego obciążenia nie spodziewam. Zobaczę sobie jeszcze tego Flyspray.
Grzegorz K.

Grzegorz K. Angular, JavaScript,
Frontend, UI

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Rafał Grzegorek:
Kiedyś pytałem o oprogramowanie do zarządzania projektami - tym razem chcialbym prosić o rekomendacje i opinie o jakimś darmowym softcie do obsługi zgłoszeń. Chodzi o to, że przykładowo coś tam się schrzaniło lub zauważono jakiś błąd w oprogramowaniu, więc użytkownik loguje się do panelu zgłoszeń, wypełnia co trzeba i do programistów idzie zgłoszenie - ponadto użytkownik jak i wykonawca są powiadamiani o wszystkim mailem (także o wykonaniu zlecenia).

Napisz sobie własny. Przecież to nie aż takie mozolne.
W 20 tabelach myślę, że się zmieścisz (zależy od szczegółów oczywiście).

Pozdr.

konto usunięte

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Grzegorz Koronowski:
Rafał Grzegorek:
Kiedyś pytałem o oprogramowanie do zarządzania projektami - tym razem chcialbym prosić o rekomendacje i opinie o jakimś darmowym softcie do obsługi zgłoszeń. Chodzi o to, że przykładowo coś tam się schrzaniło lub zauważono jakiś błąd w oprogramowaniu, więc użytkownik loguje się do panelu zgłoszeń, wypełnia co trzeba i do programistów idzie zgłoszenie - ponadto użytkownik jak i wykonawca są powiadamiani o wszystkim mailem (także o wykonaniu zlecenia).

Napisz sobie własny. Przecież to nie aż takie mozolne.
W 20 tabelach myślę, że się zmieścisz (zależy od szczegółów oczywiście).

Napisałem kiedyś własny, zajęło mi jakiś tydzień haha...
Skrypt prosty łatwy i przyjemny, zmieściłem się w poniżej 20 tabelach... (ale skrypt nie należy do mnie).

A więc da się.
Rafał G.

Rafał G. Programista
aplikacji
internetowych

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Pytanie tylko po co pisać coś co już jest napisane i przetestowane przez sporą grupę ludzi?
Grzegorz K.

Grzegorz K. Angular, JavaScript,
Frontend, UI

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Dla pasji tworzenia, dla szkolenia warsztatu.
Kreatywne programowanie, a nie klepanie gotowców ;).
To jednak moje osobiste zdanie, więc nie każdy musi się zgodzić.

Pozdr.
Wojciech Sznapka

Wojciech Sznapka CTO @ STS Zakłady
Bukmacherskie

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Można z pasją, kreatywnie szkolić warsztat, za pieniądze w pracy, a wolny czas, który pozostanie nam po zaniechaniu wynajdywania koła na nowo, spędzać na świeżym powietrzu, na przykład.
Grzegorz K.

Grzegorz K. Angular, JavaScript,
Frontend, UI

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Jak kto woli.
Nie nazwałbym tego wynajdywaniem koła na nowo.

konto usunięte

Temat: Soft od obslugi zgłoszeń

Grzegorz Koronowski:
Jak kto woli.
Nie nazwałbym tego wynajdywaniem koła na nowo.

Trac i mantis to uznane, stabilne, wielokrotnie przetestowane aplikacje używane przez wiele znanych firm, którym widocznie nic w nich nie brakuje.
Są dostępne za darmo, łatwo rozszerzalne.

Jak inaczej nazwać pisanie czegoś takiego od nowa ?Michał Wujas edytował(a) ten post dnia 24.04.08 o godzinie 21:48



Wyślij zaproszenie do