Temat: OTRS -Nowy

Słuchajcie, jak w OTRS sie to obsługuje.
Tzn., klient wprowadza zgloszenie, pojawia sie ono w panelu agentów, i teraz co z tym dalej, jak zmienic status na przyjete przez agenta 1, jak zmienic status z nowego na realizowane (powiedzmy ze takie statusy juz sobie wprowadzilem), i nastepnie zmienic status na zrobione itp.
Ze tez poza manualem dla admina niema instrukcji dla agentow i klientow :(

konto usunięte

Temat: OTRS -Nowy

a) rule
b) ręcznie

Temat: OTRS -Nowy

Marcin Bojko:
a) rule
b) ręcznie
Ale jak?

konto usunięte

Temat: OTRS -Nowy

Rafał W.:
Marcin Bojko:
a) rule
b) ręcznie
Ale jak?
Wchodzisz do ticketa, klikasz link status i uwaga ... zmieniasz ..
OTRS jest fajny, ale ma wysoki entry level. Zobacz np.SysAid, albo ManageEngine ServiceDesk.Marcin Bojko edytował(a) ten post dnia 25.08.11 o godzinie 08:48

Temat: OTRS -Nowy

Dzieki a z opensource ale bez ograniczen cos prostego?

konto usunięte

Temat: OTRS -Nowy

RT ?

konto usunięte

Temat: OTRS -Nowy

Też polecam RT.
Dodatkowo jak się nim pobawisz możesz bardzo ciekawe informacje wyciągnąć.
Ułatwiają one tworzenie raportów i statystyk zgłoszeń.

Temat: OTRS -Nowy

Marcin Bojko:
RT ?
RT - nie sprawdzalem ale za to znalazlem GLPI - narazie zapowiada sie wspaniale ma nawet inwentaryzacje sprzetu :)

konto usunięte

Temat: OTRS -Nowy

GLPI jest zazwyczaj używany z OCS - zapisz się do grupy, Michał popełnił sporo wpisów.

Temat: OTRS -Nowy

Marcin Bojko:
GLPI jest zazwyczaj używany z OCS - zapisz się do grupy, Michał popełnił sporo wpisów.
Dziekuje bardzo



Wyślij zaproszenie do