Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: ITIL V3 Service Desk Management + Continual Service...

ITIL V3 Service Desk Management + Continual Service Improvement, 18.02.2010 (czwartek)


Obrazek


Zapraszamy na cykl darmowych szkoleń internetowych pt. ITIL V3 Service Desk Management oraz Continual Service Improvement (CSI)
Każdy webcast stanowi osobną jednostkę szkoleniową i trwa około 45 minut. Wszystkie szkolenia są natychmiast dostępne w archiwum, warto jednak uczestniczyć na żywo i zadawać pytania wykładowcom.

ITIL V3 Service Desk Management (Brighttalk Summit)
■ 18 Feb 2010 1:00 pm - Making Integrated Service Management a Reality
■ 18 Feb 2010 2:00 pm - How Do You Know How Good You Are?
■ 18 Feb 2010 4:00 pm - Service Desk Boot Camp
■ 18 Feb 2010 5:00 pm - The Service Desk: Hub of Your ITSM Implementation
■ 18 Feb 2010 6:00 pm - Pragmatic ITSM: Recommendations for making it work
■ 18 Feb 2010 8:00 pm - Better Days thru Better Ways
■ 18 Feb 2010 9:00 pm - Service Management adoption:A proven approach to process adoption
■ 18 Feb 2010 10:00 pm - Measuring and improving the right areas in Incident Management
■ 18 Feb 2010 11:00 pm - Incident Management: NOT the Most Important Service Desk Process?
HP, itSMF USA, Service Desk Institue (SDI), LinkedIn ITIL Group, ITSM Portal

http://www.goldenline.pl/spotkanie/itil-v3-service-des...
http://www.brighttalk.com/summit/servicedesk

W przerwie głównej konferencji warto zajrzeć na:
■ 18 Feb 2010 5:00 pm - ITSM Academy: ITIL® Continual Service Improvement (CSI)
http://www.goldenline.pl/spotkanie/itsm-academy-itil-c...

■ 18 Feb 2010 5:00 pm - Leading People Through Business Changes, Wprowadzanie zmiany w organizacji biznesowej
http://www.goldenline.pl/spotkanie/webinarium-zarzadza...
http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-projekt...

Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
Dołącz: COBIT Control Objectives for Information and Related Technologies
Dołącz: ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Dołącz: Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Dołącz: VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
Dołącz: RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
Dołącz: IT Service Management (ITSM ITIL)


Obrazek